• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Návrhy na vylepšení MPI

  • Zakladatel vlákna DeletedUser17592
  • Vytvořeno

DeletedUser17592

Guest
Bylo by celkem záhodno, aby nastavení zapnuti ON / OFF velmi pěkného zvukového schématu při načítání MPI respektovalo nastavení ON / OFF z duelů. Pokud je vypnuté, aby to maximálně udělalo takové to PLUM jako u chatu.

Je to vážně nepříjemné, lekající, bitva také nabíhá potichu. Nehledě na to, že některá tichá místa, jako klín pod pracovním stolem za zády ředitele, mají tendenci klást otázky, proč mám v mobilu tolik vyzváněcích melodií.
 

Deleted User - 31870

Guest
S dovolením jsem použila tvůj příspěvek jako základnu pro téma, které bude shromažďovat návrhy na vylepšení MPI. Předpokládám, že do 14 dnů nejdéle se bude InnoGames ptát na zpětnou reakci a připomínky, co by si hráči přáli vylepšit - tedy pokud vás něco napadne, házejte to prosím sem (pokud možno bez přílišné diskuze kolem toho, ať nápady nezapadnou). Děkujeme.
 

DeletedUser

Guest
A) Já bych určitě uvítal dávání příspěvků do topicu. Občas se mi stalo, že jsem se setkal s hráči, kteří tlachali o hloupostech a celý chat byl tak nepřehledný, tudíž nebylo jasné, co se po kom chce. Do topicu by mohli dávat příspěvky všichni (popravdě ani nevím, jak by se nastavoval šéf, co by to samotný dělal a i ten by pak mohl náhodou být off).

B) Pokud už to je naplánované, tak se omlouvám za to, že to tu píšu. Každopádně hranice pro koupi té truhly za 5000 mi připadá moc vysoká. Pokud by si ji hráč chtěl koupit, musel by odehrát během dne 20 Tombstone a přitom na všech zvítězit (což se vždycky nepodaří; je to půl na půl). Jedna hra zabere cca 10 minut, takže z toho vyplývá, že abych si mohl koupit jednu hru musel bych hrát 200 minut. A to nepočítám to čekání (tudíž ke každé hře by se připočítalo dalších 5 minut za čekání, než začne, takže ve výsledku by to bylo ne 200 minut, ale 300). Tak nějak si nemyslím, že by se většině u Tombstone chtělo sedět denně 5 hodin. Proto navrhuji cenovou hranici na 2500 s tím, že hranice odměňování veteránskými body za hru by zůstala stejná.
 

DeletedUser

Guest
Není odměna i za prohru?

Ano, je, ale často mnohem menší (tudíž z toho vyplývá, že časově to normálně zabere víc). Nicméně to nemění nic na tom, že pro získání kupované truhly člověk v průměru (a to ještě pokud vždycky vyhraje) musí strávit 5 hodin hraním Tombstone, aby našetřil těch 5000.
 

DeletedUser

Guest
Další z řady lidí, kteří chtějí vše hned? ...


A abych nebyl OT

pár "zlepšení", které mi chybí... .. (už to psal někde IGHAS)

- pípnutí na začátku každého kola
- zvýraznění mého jména ve výpisu akcí ..

- když střílím přes vlastního hráče, nenapíše to, že jsem ho trefil (i když to jde vidět a ubere mu to HP) ale napíše to hit na hráče, na kterého jsem mířil...
 
Já mám návrh...blokovat určité hráče, dost me ss...štve jeden ...... A uz nekolikrát jsem se s nim potkal v tymu

Jinak, je mozná remíza?
 

DeletedUser17592

Guest
Já mám návrh...blokovat určité hráče, dost me ss...štve jeden ...... A uz nekolikrát jsem se s nim potkal v tymu

+ v rámci je MPI je ignorován ignorelist, takže vidím i hráče, které tam po zásluze mám. A nejsem si jist, ale nebude tam fungovat ani hlášení přestupků.
 

DeletedUser1318

Guest
Ano, je, ale často mnohem menší (tudíž z toho vyplývá, že časově to normálně zabere víc). Nicméně to nemění nic na tom, že pro získání kupované truhly člověk v průměru (a to ještě pokud vždycky vyhraje) musí strávit 5 hodin hraním Tombstone, aby našetřil těch 5000.
Já myslím, že tak je to taky v pořádku, abys získal odměnu, musíš pro to vynaložit nějaké úsilí. Co by mohlo být jinak, je snad to, aby bylo víc odstupňovaných odměn, případně aby z těch beden za 5000 nepadala neprodejná moja a neprodejné hrsti dolarů. To totiž při smůle, kdy na něco podobného narazím značně devalvuje chuť do hry.
 
Možná je čas, na to udělat sekundární schopnosti jak do bitev, tak do těchto "dobrodružství". Alespoň by se to dalo nějak více ovlivnit. No a bitvy by to potřebovali taky, vždyť tam rozvrh schopností vůbec logicky ani technicky nefunguje, trefí a zraní i ten který má všechno ve zdraví.

A podle toho by už mohlo být i oblečení a výzbroj. Řemeslné výrobky by mohli fungovat sami o sobě. Dost lidí se ozve oproti malé odměně. Je fakt, že z toho trezůrku by mělo padnout něco podstatného. Ovšem úměrně ceně výkonu! V jiných hrách se za vstup do "arény" platí a od toho pak i vypadá snaha.

Jdete na dobrodružství? Připravte se na něj! Chůze a výstřel pouze jako základní dovednosti. Chceš sudy na skrýš a otrávené kulky na větší poškození, třeba vyrobit. Řemeslníci mohou vyrobit aktivní věci pro použitelné dovednosti anebo pasivní pro vylepšení boje; boty - budeš se hýbat o dvě pole navíc. Pasti na nepřátelé i na medvěda, posilováky na lov a do šarvátek...
 

DeletedUser

Guest
Já myslím, že tak je to taky v pořádku, abys získal odměnu, musíš pro to vynaložit nějaké úsilí. Co by mohlo být jinak, je snad to, aby bylo víc odstupňovaných odměn, případně aby z těch beden za 5000 nepadala neprodejná moja a neprodejné hrsti dolarů. To totiž při smůle, kdy na něco podobného narazím značně devalvuje chuť do hry.

Tak já to bral s tím, že tam jsou jen dvě odměny, které nejsou zrovna s rozumným odstupem od sebe. A taky s tím, že padají z té bedny ty blbosti. Chápu, že odměna nemá být zadarmo. Ale pokud hraji 5 hodin a pak dostanu jenom dolary, tak je to trošku na nic (spíš to odrazuje). A proto si myslím, že nějaké ty ceny mezitím (jak navrhuješ) by byly určitě super. Nebo (jak navrhuji já) by se snížila ona hranice (a tím pádem by to někteří se hrou hnedka nevzdávali). Přeci jen hrát 5 hodin hru a pak dostat hrst dolarů není zrovna nejlepší motivace - spíš to odrazuje.

A nový návrh:
C) Docela bych uvítal charakterové bonusy, jako tomu je u bitev (pokud to tu teda tak nefunguje), aby to bylo zajímavější a pestrobarevnější. Např. duelant by měl bonus do kritické střely, voják zase do životů, dobrodruh do úhybu a dělník by se mohl víc léčit.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Nový návrh: Pokud zadáš pohyb a pak výstřel, tak by se mohla traktororie kulky ukázat tak, jaká bude po zadání pohybu.
 
Nový návrh: Pokud zadáš pohyb a pak výstřel, tak by se mohla traktororie kulky ukázat tak, jaká bude po zadání pohybu.
Za tímto návrhem si také stojím. Člověk jen matně tuší, zda mu z nového umístění nebude něco vadit ve výhledu.

Něco za mě: přijde mi, že červení jsou na začátku lehce ve výhodě, pže od Saloonu při jeho obsazování vidí na Mlýn. Modrým vadí oj od vozu..

A za poslední 2 dny si vedu statistiku výher a proher, a bohužel pro modré to dobře nevychází.
M: 18x prohra; 4x výhra
Č: 4x prohra; 10x výhra
Taky je z toho patrné, že jsem spíše modrý, než červený.

Dále jsem se od hráčů dozvěděl, že červení stihnou doběhnout na banku a "bloknout" osazování a získání prvního bodu (v případě 1 hráče). Modří nestihnou na saloon. Ale tohle nemám ověřené. Zkusim to ještě propočítat.

A poslední bod: Systém rozdělí hráče automaticky do týmů - rovnoměrně.
Dle čeho? Úrovně? Nejspíše ano, pže se mi stává, že rozdíl v HP týmů je i 2000.
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser

Guest
Za tímto návrhem si také stojím. Člověk jen matně tuší, zda mu z nového umístění nebude něco vadit ve výhledu.

Něco za mě: přijde mi, že červení jsou na začátku lehce ve výhodě, pže od Saloonu při jeho obsazování vidí na Mlýn. Modrým vadí oj od vozu..

A za poslední 2 dny si vedu statistiku výher a proher, a bohužel pro modré to dobře nevychází.
M: 18x prohra; 4x výhra
Č: 4x prohra; 10x výhra
Taky je z toho patrné, že jsem spíše modrý, než červený.

Dále jsem se od hráčů dozvěděl, že červení stihnou doběhnout na banku a "bloknout" osazování a získání prvního bodu (v případě 1 hráče). Modří nestihnou na saloon. Ale tohle nemám ověřené. Zkusim to ještě propočítat.

A poslední bod: Systém rozdělí hráče automaticky do týmů - rovnoměrně.
Dle čeho? Úrovně? Nejspíše ano, pže se mi stává, že rozdíl v HP týmů je i 2000.

1) Modří stihnou na salloon, ale nesmí se blokovat a musí jít rovně, ne za budovou.

2) Kdyby to systém rozděloval podle pušek, tak si sundám pušku a pak když se včichni přihlásí a ukáže se okno se scopkama, takl si dám dobrou pušku.

3) Ojnice vadí, ale nesmíš stát na rohu banky - musíš jít o pole doleva
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Další bod ke změně:
v záznamech o akcích je jako hlavička vždy
čas: Hyksos se přesunul
čas: Hyksos vypálil na ... hadí střelou

Jenže čas je ve formátu HOD:MIN
a za jednu minutu se odehrají i 2 kola
a pak je hledání v záznamech nepřehledné

Proto navrhuji, aby tam místo času byla hodnota KOLA.
 

DeletedUser2164

Guest
1) Black list - dat tam hrace, s kteryma nechcete hrat. Maximlane proti nim. Mam ve svym soukromym listu par lidi, s kterejma uz nikdy nechci hrat, jelikoz kazi hru ostatnim a diky tomu clovek prohraje a ztrati 15 minut svyho zivota a ani si nezahraje.

2) Ulozeni GUI - nebavi me porad kazdou hru presouvat chat a zavirat vsechny ostatni okynka (stav hrace, ostatni hraci, lista s akcema aj.)

3) Rozdeleni hracu podle pusek/hp - rozdelovat to podle urovne je hloupost

4) Znemozneni menit obleceni/zbrane po vstupu do dobrodruzstvi. Tim se alespon lepe zajisti rozdeleni hracu.

5) Kdyz je hrac prvni 2 kola neaktivni - vyhodit ho nadobro a vzit nekoho, kdo by byl nachystan do dobrodruzstvi. Tim padem by bylo dobre, aby se pri zmacknuti "Pridat do fornty" objevila nabidka schopnosti a clovek si hned tyto schopnosti navolil, aby byl pripraven, kdyby se dostal do nejake jiz probihajici bitvy.

6) Upraveni starsich specialnich zbrani. Mam Stormcallera, puska je to dobra a vsechno, ale ti, co maji Luk Manitua a tomu podobny jsou v daleko vetsi vyhode. Co je +4 obratnost, zrucnost (dmg prumer 350) oproti +9 sila, pohyblivost, zrucnost, charizma (dmg prumer 360)?! To tu pusku muzu rovnou vyhodit do smeti, kdyz tam typci maji +6k HP a ja tam chudak se 3k! Trosku nefer, kdyz je to ziskany stejne, ne?! Bud toho storma posilnete, nebo snizte vyhody tech novejsich.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
U bodu 5 je trochu problém, ž někdy vybírám schopky podle ostatních.

Jinak speciální zbraně rozhodují hru. Hrál jsem několik her jak s, tak proti nim a vždy je to o tom, že frajer naběhne na mlýn a co 2-3 kola někoho vypne (krituje často za cca 700 obyč ranou).
V tak malém prostoru a počtu lidí není způsob jak proti tomu bojovat.
Těch zbylých 5-9 lidí jsou tam jen statisti.
Nemyslím to jako kritiku, ani nemám návrh co s tím udělat, je to prostě fakt a dá se na to zvyknout.
Problém můžee být až půjde vybírat spoluhráče. Když se dva až tři takoví domluví, tak budou mít 100% win rate...
 
- jasné označení (oddělení) kol v textu
- beep na začátku kola
- zvýraznění svého jména v textu
- popsat lépe zásah: trefil (včetně koho a to správně), netrefil, trefil prekážku
- defautní nastavení schopností (to co minule)

ad ty zbraně - čas se to MPI více srovná, takže to nebude tak hrozné. Nicméně i teď jde proti nim hrát, jen strategie mlýnek na mlýnu občas nebývá ta pravá ..
 

DeletedUser

Guest
Ono je to rozděleno podle úrovně, protože právě většina bonusových pušek je "na úroveň".

Je taky nesmysl rozdělovat hráče podle aktuální pušky - psal jsem to výše - prostě si vezmu blbou když jsem přihlášený do fronty a těsně předtím než dobrodružství začne si nasadím dobrou.

Takže správně hráči by se měli rozdělovat podle nejlepší pušky.
Mám pravdu?
 
Nahoru