• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Návrhy na vylepšení MPI

  • Zakladatel vlákna DeletedUser17592
  • Vytvořeno

DeletedUser1318

Guest
Jenže bitva o pevnost s bitvou MPI (v dnešní podobě) je celkem neporovnatelná.
U bitvy je daný jen maximální počet účastníků a je naprosto jedno (tedy systému), kolik se sejde lidí a jak jsou vyzbrojeni a oblečeni. U MPI systém hledá soupeře takaby byly síly vyvážené, a v konečném důsledku přece není lhostejné, jestli bojují 3:2. Vysvětlovat něco během boje vcelku není čas.
Tady přece nejde o to někoho diskriminovat, tady jde o to, že by opravdu bylo lepší povolit přístup k MPI až po absolvování nějakého "povinného kursu".
Ten náš video návod je v pohodě, jenže s přístupem "na podobné blbosti nemám čas", narazíš na spoluhráče, který píše na chat monolog typu: Co mám dělat?... Jak zadám pohyb?... Jak se vlastně střílí?... Jé, mně to celý nějak zešedlo a nemůžu nic dělat..., Hele, já mám pod sebou modrý políčko, proč jsou ty kolem baráků červený?... Proč jsme prohráli??? Když se chceš domluvit, že mu to vysvětlíš někde ve hře, většinou se dozvíš něco v tom duchu, že : "nejsem lama, takovou banalitu mne nikdo nemusí učit..."
My nevoláme po ničem jiným, než aby první bitvě předcházela série banálních úkolů, kdy vstoupíš do prostředí MPI, první úkol: zadej pohyb kliknutím na nějaké políčko. hotovo tu máš sušenku, další, najdi si nepřítele a použij střelbu, výborně, tu máš pomeranč, další, stoupni si na některou z budov a "obsaď" ji. Ok, teď už víš vše potřebné, tu máš pytlík vánočního cukroví a hurá do boje...
Já celkem chápu, že tě to osobně už asi otravuje číst pořád stejné připomínky. Ono je to ale tak, že právě ty neustále omýlané kritizované "nedostatky" stále vyúsťují v odliv hráčů.
Vždycky po zavedení nějakých nedotažených novinek dochází k tomu, že se někdo v Innu zasekne a nemíní uznat, že by jeho nápad šel ještě trošku dotáhnout. Pak se z domnívaného trháku, stane velmi rychle oprudentní záležitost. Absolvovat několik her po sobě kdy místo hraní vysvětluju základy je odrazující.
Já už tu za ta léta byl svědkem mnoha více či méně konstruktivních debat, paradoxem je že mnozí z "rebelů" tu pořád straší a mydlí west hlava nehlava, zatímco někteří obhájci podivných výtvorů a nápadů Inna, z řad hráčů i teamu, už dávno zmizeli v propadlišti dějin.
Mně osobně nejde ani tak o to prudit, ale užívat si hraní. To MPI mne takhle dlouho bavit nebude...
 
oni ten tutoriál přidaj, asi tak za rok a bude tak důkladnej, že všechny bude už jen prudit, protože se to už za ten rok všichní nějak +- naučili ...

Když tam má člověk nováčka, který to přizná, tak většinou není problém ho dokopat na blok banky/sal. a pak dál .. obecně hraní po téhle linie je celkem jednuduché. Jenže pak je tam další skupina hráčů, co si myslí, že ví - ale neví :-) a jsou ti schopni např. vystřílet celej zásobník do zad. Tohle je extrémní případ, ale jetam celá řada daších drobných niancí, o kterých naprostá většina hráčů netuší ..

A ještě jedna douška - nějvětší svinsto ve hře je to, že každé kolo hrají červení první - do teď to pořád ještě moc lidí nepochopilo a neumí ve hře pořádně využít (něco jako vše do HP na pevnostech, taky trvalo strašne dlouho než to bylo 'objeveno'), ale tahle bublina taky jednou praskne .....
 
teď napíšu pouze svůj osobní názor: dobrodružství jsem asi tak 14 dní už nehrál. za prvé nemám na to moc času a za druhé mě odrazují ti samí hráči co vás a MPI mě pak nebaví. přesto když mám v týmu takového hráče, tak se mu snažím poradit. já vaše připomínky naprosto chápu, stejně tak musíte ale vy chápat že my jsme sakra malí páni na nějaké změny. a jak tate sám píšeš, když mám číst dokolečka přidejte tutorial, tak ani to mě nebaví.
ighas, tyhle drobné nuance jsou pro mě právě zábavou - dá se s nimi taktizovat, ale musí o tom jak se chodí (kdo první, že se strany střídají atd) vědět celý tým a pak se toho dá využít. většinou když si zahraju po 22. hodině večerní, tak jsou v týmu lidé kteří to umí a není se ani třeba nijak domlouvat a každý ví co má dělat.
 

DeletedUser17028

Guest
odpovím ti nejdřív také otázkou: a proč by nemohl?

na bitvy taky přijdou občas lidé kteří to nikdy nehráli, žádný tutoriál neexistuje a pokud se nezeptá nebo si o tom něco nepřečte, tak se to nikdy nenaučí. tak proč místo vymýšlení jak zabránit nováčkům hrát, jim radši neporadíš? pošli jim odkaz na video, na wiki, ať tomu věnují 5-10 min a vědět budou.

Naždaj Jook Bobře,

odpovím Ti :D přesně to dělám, dávám jim odkaz do Chatu Bitevního (MPI)
- obtěžuje to ostatní to za 1.
- znehodnotí to hru to za 2.
- ani propagace ať už tu či onde, toho FAJNEHO Videa od Enta ( bez ironie!!!!) nepomáhá = málokdo se na něj koukne to za 3.

S přáním Hezkého Dne John Deep :pianista:
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser17028

Guest
Jenže bitva o pevnost s bitvou MPI (v dnešní podobě) je celkem neporovnatelná.
U bitvy je daný jen maximální počet účastníků a je naprosto jedno (tedy systému), kolik se sejde lidí a jak jsou vyzbrojeni a oblečeni. U MPI systém hledá soupeře takaby byly síly vyvážené, a v konečném důsledku přece není lhostejné, jestli bojují 3:2. Vysvětlovat něco během boje vcelku není čas.
Tady přece nejde o to někoho diskriminovat, tady jde o to, že by opravdu bylo lepší povolit přístup k MPI až po absolvování nějakého "povinného kursu".
Ten náš video návod je v pohodě, jenže s přístupem "na podobné blbosti nemám čas", narazíš na spoluhráče, který píše na chat monolog typu: Co mám dělat?... Jak zadám pohyb?... Jak se vlastně střílí?... Jé, mně to celý nějak zešedlo a nemůžu nic dělat..., Hele, já mám pod sebou modrý políčko, proč jsou ty kolem baráků červený?... Proč jsme prohráli??? Když se chceš domluvit, že mu to vysvětlíš někde ve hře, většinou se dozvíš něco v tom duchu, že : "nejsem lama, takovou banalitu mne nikdo nemusí učit..."
My nevoláme po ničem jiným, než aby první bitvě předcházela série banálních úkolů, kdy vstoupíš do prostředí MPI, první úkol: zadej pohyb kliknutím na nějaké políčko. hotovo tu máš sušenku, další, najdi si nepřítele a použij střelbu, výborně, tu máš pomeranč, další, stoupni si na některou z budov a "obsaď" ji. Ok, teď už víš vše potřebné, tu máš pytlík vánočního cukroví a hurá do boje...
Já celkem chápu, že tě to osobně už asi otravuje číst pořád stejné připomínky. Ono je to ale tak, že právě ty neustále omýlané kritizované "nedostatky" stále vyúsťují v odliv hráčů.
Vždycky po zavedení nějakých nedotažených novinek dochází k tomu, že se někdo v Innu zasekne a nemíní uznat, že by jeho nápad šel ještě trošku dotáhnout. Pak se z domnívaného trháku, stane velmi rychle oprudentní záležitost. Absolvovat několik her po sobě kdy místo hraní vysvětluju základy je odrazující.
Já už tu za ta léta byl svědkem mnoha více či méně konstruktivních debat, paradoxem je že mnozí z "rebelů" tu pořád straší a mydlí west hlava nehlava, zatímco někteří obhájci podivných výtvorů a nápadů Inna, z řad hráčů i teamu, už dávno zmizeli v propadlišti dějin.
Mně osobně nejde ani tak o to prudit, ale užívat si hraní. To MPI mne takhle dlouho bavit nebude...

Naždaj Tate :D,

:střelec: - fils špendík na halvičku = vystihls to do Posledního Puntíku :D

Jsu rád že nejsem jen ta jediná duše kerá volá o POMOC a je tu někdose schodným myšlením DÍK

S přáním Hezkého Dne John Deep :pianista:
 
Nahoru