• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Návrhy na vylepšení MPI

  • Zakladatel vlákna DeletedUser17592
  • Vytvořeno

DeletedUser1318

Guest
Zaímalo by mne jaký - jestli vůbec - má pro boj MPI vliv kompletování psancovy sady.
Pokud ji mohu získat jen s MPI, myslel bych, že by mi tam měla být k užitku.
Netuším, jestli už je do výpočtů TW-DB zahrnutá, zatím se mi nezdá, že by její vlastnictví přineslo nějaké extra výhody oproti ostatnímu vybavení.
 

DeletedUser15031

Guest
Mě psanec zvedl zdraví a řekla bych, že i více trefuji.........jinak co se týče těch zbraní Luk Manitua a spol, tak by se s tím mělo něco udělat. Po dnešním hraním, jsem se rozhodla z boje ještě než začne odejít, nejen že mají hráči pomalu o 2000 hp více, ale ty rány jsou děsné. Nedávno se mi stalo, že proti mému týmu stáli hned dva hráči s touto zbraní, od začátku to bylo jasně prohrané. Díky jejich zbraní a hp, to nebyla hra 5 proti 5, ale dle mého názoru tak 7 proti 5, což je nehratelné. Tuto novinku jsem si dost oblíbila, ale opravdu by jste se měli zamyslet nad tím, zda tyto zbraně nějak elimonovat.
 

DeletedUser1318

Guest
Mě psanec zvedl zdraví a řekla bych, že i více trefuji....
Zkusím to přepočítat, díky.
...Tuto novinku jsem si dost oblíbila, ale opravdu by jste se měli zamyslet nad tím, zda tyto zbraně nějak elimonovat.
Zjevně nemožnost vybrat si spoluhráče a svůj tým tuto záležitost značně devalvuje.
Když se náhodou sejde dobrá partička, pak je to perfektní zábava.
Jenže pokud mám dojem, že střílím z praku proti raketometu, je to zklamání.
Nebrojím proti extra silným zbraním, vadí mi ta nevyváženost. I v případě, že jsem v tom "silnějším" týmu. Bere to motivaci těm ostatním.
 

DeletedUser1318

Guest
Já bych důrazně poprosil o oznámení aktualizací serveru MPI s předstihem.
 

DeletedUser

Guest
Zkusím to přepočítat, díky.
.... I v případě, že jsem v tom "silnějším" týmu. Bere to motivaci těm ostatním.

Já v těchle případech beru léčení navíc. Všem zahlásím ať se drží za frajerem a počkají až nám to vyhraje.
Celý úkol jeho týmu je jen stát na mlýnu a občas ho hýlnout, víc netřeba...:radní:
 

DeletedUser

Guest
A) Návrh
Teď mě napadlo, že by do budoucna mohly být pravidelné turnaje pro jednotlivé týmy, popřípadě lvl.:

Například by byly jednou za týden každý pátek ve 20:00, jako jsou obvykle bitvy. Každý tým, který by se chtěl účastnit, by musel zaplatit poplatek 1000 za každého svého hráče. Týmů by mohl být nespočet a hrálo by se prakticky celý večer. Na konci by se pak z celkové částky zápisného pak dávalo vítězům.

Vyřazování by probíhalo na základě klasického pavouka. Týmy by si každý mohl vymyslet a složit po domluvě, jak by chtěl. Byly by tři kategorie. Lvl. do 50, do 100 a nad 100.

Pochopitelně by to bylo až za dlouho, každopádně by to mohlo být velice lákavé pro každého, aby se zapojil. Např. pokud by se zapojilo 20 týmů a v každé skupině by bylo 5 hráčů, hrálo by se o balík 100 000, což jsou dost dobré peníze (a to si vezměte, že každý do toho vrazil jen 1000; dá se říci, že jde o jakousi obdobu pokerového turnaje). I s třeba jen 5 týmy by to pořád měla cenu, protože 25 000 je pořád slušný balík.

B) Návrh

Určitě bych uvítal možnost manévrů (jako u bitev). Tedy hru pro začátečníky, kteří tomu moc nerozumí. V týmu by mohli být klidně jen tři hráči a hráli by proti třem. Ve verzi Začátečník, by systém radil hráči, co by v daném kole mohl udělat, popřípadě, co může udělat. Ve verzi Tým by se mohli cvičit konkrétní lidi, které bych do hry skrze odkaz pozval. Typuji, že něco na bázi hry typu Tým už asi je v plánu, každopádně pro začátečníky by to bylo taky super.

Hráč by ze hry nezískal žádné body a ani by neměl šanci získat truhličku. Naopak by si ale mohl nastavit, kolik kol bude jaká hra trvat (nebyla by zde nutnost získat určitý počet bodů z obydlí).
 
A ještě jeden návrh: určitě není problém počítat každému hráči winrate (procenta vyhraných her – tj +-50%) vzít to v úvahu při nasazování k jednotlivým stranám. I nadále by však byl brán v potaz lvl (nebo zbraň). Chápu, že by to svým způsobem penalizovalo hráče za dobrou zbraň či výsledky v MPI, nicméně ve výsledku by pak strany měly být vyrovnanější a boj férovější a opravdu dobří hráči by si svou pozici obhájili.

Tohle je jen teoretická úvaha, jeden možný (jednoduchý) vzoreček pro výpočet je např. WRx2xLVLpostavy=uvažovaný lvl pro MPI.
 

DeletedUser1318

Guest
Ten dnešní update MPI byla jen kosmetická úprava nebo přináší něco převratně nového?
Z trezoru mi před chvilkou vypadla truhla s ocelovými.
 

DeletedUser2164

Guest
Ten dnešní update MPI byla jen kosmetická úprava nebo přináší něco převratně nového?
Z trezoru mi před chvilkou vypadla truhla s ocelovými.

Ta se ziskat dala i predtim... Hned ze zacatku mi padla 3× ze 4 truhel, ale pak uz z dalsich 16 vubec. Takze hadam, ze si jen trosku pohrali s grafikou.

Nevim jestli je to chyba, ale kdyz chci stavet neco ve meste, je tam jen na vyber staveni 15, 30 minut a 1 hodina. Pritom bylo vzdycky min. tyden zpatky, 30, 1 hodina a 2 hodiny. Kdyz dam stavet 1 hodinu, tak to po me chce 24 energie!!! To ma bejt jako schvalne?
 

DeletedUser13017

Guest
Zkusím to přepočítat, díky.
Zjevně nemožnost vybrat si spoluhráče a svůj tým tuto záležitost značně devalvuje.
Když se náhodou sejde dobrá partička, pak je to perfektní zábava.
Jenže pokud mám dojem, že střílím z praku proti raketometu, je to zklamání.
Nebrojím proti extra silným zbraním, vadí mi ta nevyváženost. I v případě, že jsem v tom "silnějším" týmu. Bere to motivaci těm ostatním.

Vlastním jeden z těch raketometů a rozhodně bych byl pro nějaké omezení jeho schopností v Tombstone, určitě alespoň poškození a výše HP. A myslím, že nejsem sám. Není to příjemné poslouchat neustálé narážky, nebo koukat, jak se někteří odpojují. Někdo namítne, proč si nevezmu jinou zbraň. Nemám. Všechny ucházející sady jsem rozdal nebo rozpůjčoval a vzít si nějakou bez bonusů? To bych byl zase blázen, nemyslíte?
Jde ale o to, jestli se INNO něčím takovým chce zaobírat.
 

DeletedUser1318

Guest
Jsem rád za tvůj příspěvek.
To je přesně to, z čeho mám obavu.
Nevolám po tom, bonusové zbraně rušit ale lépe vyvážit.
Víc jsem se bál toho že hráči vybavení "obyčejnou" zbraní přestanou o bitvu MPI jevit zájem.
Být skoro pořád jen kanonenfutr (potrava pro kanóny) dlouhodobě nezaujme.
Obecně to jenom potvrzuje, že celý ten projekt není dotažený do zdárného konce.
Jistě by bylo zábavnější mít možnost například vyhlásit boj: deset "obyčejných" proti dvěma "rakeťákům". Třeba by takticky a koordinovaně překonali hrubou sílu, anebo by dostali za uši.
Odměny pro veterány by taky mohly být využitelnější právě v MPI.
Dovedl bych si představit nějakou jednorázovou medicínu, bonusovou střelu navíc, rychlejší mokasíny se kterýma doběhnu o políčko dál...
 

DeletedUser

Guest
Ta se ziskat dala i predtim... Hned ze zacatku mi padla 3× ze 4 truhel, ale pak uz z dalsich 16 vubec. Takze hadam, ze si jen trosku pohrali s grafikou.

Nevim jestli je to chyba, ale kdyz chci stavet neco ve meste, je tam jen na vyber staveni 15, 30 minut a 1 hodina. Pritom bylo vzdycky min. tyden zpatky, 30, 1 hodina a 2 hodiny. Kdyz dam stavet 1 hodinu, tak to po me chce 24 energie!!! To ma bejt jako schvalne?

Já jsem na betě dostával truhlu v 50% případů a v 30% něco z psancovy sady.
 
zadání akci

Poslední dobou se mi stává, že po kole akcí, když chci zadat svůj tah, tak i když reaguji okamžitě pomocí klávesových zkratek, tak můj tah je až na konci řady.
Čím je dáno toto zpoždění? Zadat nemůžu dříve, než skončí animace akčního kola. Systém mě prostě nepustí.
A na rychlost internetu nebo stroje bych to nesváděl.
 

DeletedUser

Guest
Poslední dobou se mi stává, že po kole akcí, když chci zadat svůj tah, tak i když reaguji okamžitě pomocí klávesových zkratek, tak můj tah je až na konci řady.
Čím je dáno toto zpoždění? Zadat nemůžu dříve, než skončí animace akčního kola. Systém mě prostě nepustí.
A na rychlost internetu nebo stroje bych to nesváděl.

To nikdo nemůže zadat. Ale když uděláš v kole jednu akci, druhou si "držíš" tak při začátku dalšího kola můžeš ji tát hned i v "action phase", ale má to tu nevýhodu že v minulém kole můžeš udělat jenom jednu.
 

DeletedUser2164

Guest
Poslední dobou se mi stává, že po kole akcí, když chci zadat svůj tah, tak i když reaguji okamžitě pomocí klávesových zkratek, tak můj tah je až na konci řady.
Čím je dáno toto zpoždění? Zadat nemůžu dříve, než skončí animace akčního kola. Systém mě prostě nepustí.
A na rychlost internetu nebo stroje bych to nesváděl.

Mam ten stejnej problem! Pred aktualizaci, jsem jel hnedka jako prvni, rpotoze jsem to stihl nakliknout jako prvni, ale ted? Vetsinou jedu az jako posledni a tim padem nemam vubec sanci nekoho dobehnout a zabit a to nemluvim o tom, kdyz proti nekomu stojim, oba mame malo HP, zadam strelbu pul se***** po zacatku kola (animace nemam, takze ano, opravdu pul se***** po u novyho kola) a stejne me zabije i nekdo, kdo to da treba na konci tahu. Soudruzi z NDR asi nekde udelali v patchi chybu... A muzu rict, ze me to dost stve a narozdil od minulyho tydne me to vzalo veskerou chut znova hrat.
 
Nestačím zírat, tady vadí, když má někdo lepší statistiky a že v bitvách lítají borci se 10k+ životy, to je v pohodě a ještě si tito hráči stěžují na to jak jsou "ochuzeni" o práce, jelikož nemají potřebné schopnosti. V čem je v tomhle rozdíl?
 
Nevim jestli je to chyba, ale kdyz chci stavet neco ve meste, je tam jen na vyber staveni 15, 30 minut a 1 hodina. Pritom bylo vzdycky min. tyden zpatky, 30, 1 hodina a 2 hodiny. Kdyz dam stavet 1 hodinu, tak to po me chce 24 energie!!! To ma bejt jako schvalne?

Tyto poloviční časy byly poprvé zavedeny na prémiové světy (od arizony dál) a teď je očividně zavedli už i na obyčejné (s1 a s9). Ovšem proč to neudělali už dávno, to je pro mě záhada. Nemá to totiž jen tak zanedbatelný vliv. Stavba za 1 hodinu má stejnou účinnost jako dřív za 2 hodiny, jen klesne motivace o polovinu méně a pak i ten fakt, že to trvá prostě polovinu času.
 

DeletedUser

Guest
Návrh:
Vím, že každý má šanci vyhrát truhlu s kořistí, ale ta šance je tu pěkně malá. Proto mne napadlo, jestli by nemohla jako cena útěchy padat třeba ještě druhá věc (klidně i nějaká blbost), kterou by získali všichni ti, kteří nevyhráli truhlu s kořistí. Například brašna s běžnými produkty.
 
Nahoru