• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Návrhy na vylepšení MPI

  • Zakladatel vlákna DeletedUser17592
  • Vytvořeno
tohle ať je podmíněno nějakou aktivitou či něčím takovým, jinak jde o velmi neštastný nápad: lidi se tam budou hlásit jen pro produkt, nikoliv pro hru... A ze stejného důvodu si myslím, že i běžný produkt je pomalu hodně ...
 

DeletedUser

Guest
tohle ať je podmíněno nějakou aktivitou či něčím takovým, jinak jde o velmi neštastný nápad: lidi se tam budou hlásit jen pro produkt, nikoliv pro hru... A ze stejného důvodu si myslím, že i běžný produkt je pomalu hodně ...

Souhlasím, že by to mělo být podmíněno nějakou aktivitou. Navrhuji proto například podmínku ubrání víc, jak 200 životů a minimálně 3x zadaný a splněný pohyb + max. neaktivita pouze 2 kola (do toho se nepočítá, pokud někdo někoho sejme a on musí čekat). Pak se nemůže stát (nemělo by), že hráč se do hry přihlásí, bude off a za deset minut si příjde, aby si vzal svůj produkt. Popřípadě to ještě jinak ošetřit.
 
Systém odměn za dobrodružství je akorát. Jednou za čas padne trezor a hráč dostává za snahu přiměřenou odměnu (bony), za které nakoupí, jasné jak facka! Teď je jenom potřeba trošku větší sortiment. Vždyť s tím pachtěním po "odměnách" by se vám to za nějakou dobu muselo přejíst, to už nemůže nikoho bavit dostávat něco za nic. Co kdyby se naopak za vstup do dobrodružství platilo. Absolvujete šarvátku, prohrajete a chcete cosi obdržet?! To by jste spíše měli něco pozbýt!
 
Myslím že by bylo fajn dát do Veteran shopu věci které mohou padnout z trezoru...i věci z pasncovi sady, ale drahé :)
 

DeletedUser

Guest
Návrh:
Určitě bych uvítal vícero map, popřípadě náhodný generátor mapy. Každá hra je v tomto stádiu trochu nudná a zavádějící, protože každý ví, co má momentálně dělat a nedá se tak vymýšlet moc strategií za pochodu. Náhodný generátor by to vyřešil a každý by se tak musel snažit hru vyhrát taktikou (což by bylo taky supr vůči těm, co mají hrozně moc HP díky speciálním zbraním, protože by se tak ukázalo, kdo u toho opravdu přemýšlí).

Momentálně jsou hry poněkud stereotypní a každý dělá to samé - jeden jde na banku, nebo saloon a zbytek si zadá mlýn, kde se najednou oba zbytky týmu postřílí a tím to hasne.
 

DeletedUser17592

Guest
Paule, prosimte, neprehanej vic nez musis. Uz v Release Notes prvni mapy MPI bylo napsano, ze dalsi gamesky prijdou, tohle je jen na odladeni.

Jiz dlouhou dobu mi vrta hlavou, jak se te nenapadne zeptat. Volis KDU-CSL? Ze tak honosne az kosate, nerku-li spisovne predkladas pozmenovaci navrhy na vsechno.
 

DeletedUser

Guest
Paule, prosimte, neprehanej vic nez musis. Uz v Release Notes prvni mapy MPI bylo napsano, ze dalsi gamesky prijdou, tohle je jen na odladeni.

Jiz dlouhou dobu mi vrta hlavou, jak se te nenapadne zeptat. Volis KDU-CSL? Ze tak honosne az kosate, nerku-li spisovne predkladas pozmenovaci navrhy na vsechno.

Vím, že přijdou nějaká rozšíření (mám pocit, že s medvědem, zase tolik času jsem neměl, abych to prostudoval). To ale nemění nic na tom, že se to stejně také časem okouká. Náhodný generátor prostředí by zajistil, že každá hra by byla zcela jiná (například takové překážky po cestě by mohly hru dobře ovlivnit) a právě u tohohle si myslím, že by to bylo i docela reálné.

Křesťani jsem každopádně nevolil.

Na druhou stranu, návrhy předkládám. Předkládám i návrhy ve věci MPI i těch, kteří tu nemají (nechtějí mít) z různých důvodů účet na fóru, ale o danou věc se zajímají, tak to sem hazím, aby i oni mohli říci své, protože mne o to třeba požádali. Ne se vším proto souhlasím.

Každopádně pro příště budu k daným návrhům psát i jejich původ (např. nick hráče, popřípadě - přeje-li si to- pouze, že se jedná o návrh anonymního uživatele, nikoliv můj), aby si někdo nemyslel, že třeba nad MPI celý den přemýšlím. Tak moc mne to zase neoslovilo. :-D
 
ad strategie u MPI - ono těch taktik asi bude víc, nicméně ta popisovaná je ozkoušená/uznávaná více měně všemi hráči. A na to abys vyskoušel něco jiné potřebuješ tým s tím, že do toho dete a předem se na tom domluvíte (pak už je to tak rychlé, že se to nestíhá) .. tj. zase se, dostáváme k něčemu, co je slíbené.
 
Pak jsem si ještě všiml, když se přihlásim nějak oblečen a pak se převlíknu, tak mě spoluhráči vidí v obleční, v jakém jsem se přihlásil.
To je možná chyba, umožnit se převléci, pže takhle můžu nastoupit beze zbraně a pak si vzít kanon. A systém mě hodí do jiné skupiny.
 

DeletedUser

Guest
Ono je to proto abys při čekání na MPi nebyl nějak znevýhodněn
 

DeletedUser7239

Guest
Návrh:
Určitě bych uvítal vícero map, popřípadě náhodný generátor mapy.

Já bych především uvítal, kdyby mohlo být i dobrodružství pro jednoho. A třeba, kdyby tam byly domy, jeskyně a jiné skrýše, kde by hráč hledal skryté poklady. :) Samozřejmě jak se říká nic není zadarmo tak by si to hráč musel vydobít přes různé nástrahy jako třeba ti NPC bandité, grizzly. Mně se líbilo u té FB hře podobné The Westu i jakési cestování lodí přes vodu. To by mohlo být celkově velmi zajímavé dobrodružství. :D A taky by nebylo špatné používat při tom různé předměty z inventáře jako třeba laso na chytání koně nebo podkovy na jejich okování.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

chtěl se ti vysmát, s tím, že si asi už nepamatuješ, jak dlouho spouštěli jednu mapu, že tímhle by ze úplně zahltili ... Ale máš pravdu, kdyby se přidala série MPI dobrodružství pro jednoho (která by se nějak zakomponovala do úkolů), kde postupně vzrůstala jejich obtížnost (požadavky na pochopení MPI), tak to bych bral. Min by to mělo zamezit výskytu různých exotů, kteří Vám to MPI prostě zboří, protože tam jen +-čumí a dělaj různé zmatené věci ...
 

DeletedUser17028

Guest
Naždaj Lidiškové

..... úžasné je když je těsně před koncem MPI (poslední kolo) a dojde k restartu / údržbě na Serveru :P

jako zrovínka teď :-D

S pozdravem a přáním hezkého dne John Deep ;)
 

DeletedUser17592

Guest
Přesně, daleko horší bylo, když mi v půlce hry myš omylem chytla okno chatu a kam se hnula, tak okno šlo za ní. Takže sem stál s postavou na místě, nemohl zadávat, pomohl až restart. A to už byl tým za tu dobu s body úplně jinde.
 
pohyb

Po minulé údržbě serveru se mi přestaly zobrazovat pohyby "šipky" mých spoluhráčů, takže nevím, kam si chtějí stoupnout. Vidím jen svou.
Nebo se zobrazí jen na chvíli a pak zmizí.
 

DeletedUser

Guest
Ale tohle forum by mohlo být samostatrně, ne v Ř a L nápadech. Ty nápady totiž jsou přes celý rok :)
 

DeletedUser17028

Guest
Naždaj Lidiškové,

předem se omlouvám pokud to píšu jako xy-ntej v pořadí
- proč může hráč na MPI beze zbraně
- proč může Greenhorn na MPI
a má neotřepaná otázka:
Proč Může na MPI Hráč který Neprodělal MPI Tutorial a NETUŠÍ CO TAM MÁ DĚLAT
já vím Tutorial není a nebude bo je Video od ENTRICka keré skoro nikdo neviděl přezto že je FAJNE

Zaco Soudruzi Zacooooooo???!!!!

S přáním hezkého dne John Deep
 
Přesně, daleko horší bylo, když mi v půlce hry myš omylem chytla okno chatu a kam se hnula, tak okno šlo za ní. Takže sem stál s postavou na místě, nemohl zadávat, pomohl až restart. A to už byl tým za tu dobu s body úplně jinde.

Úplně stejný bug mám když kliknu na prosterdní kolečko myše a tlačítko zároven...hlásil jsem to už v srpnu, nebo kdy to začínalo na bete...do ted se nic nestalo. To uz se mi opravdu zdá jako výsměch nemců... :lovec:
 
Proč Může na MPI Hráč který Neprodělal MPI Tutorial a NETUŠÍ CO TAM MÁ DĚLAT

odpovím ti nejdřív také otázkou: a proč by nemohl?

na bitvy taky přijdou občas lidé kteří to nikdy nehráli, žádný tutoriál neexistuje a pokud se nezeptá nebo si o tom něco nepřečte, tak se to nikdy nenaučí. tak proč místo vymýšlení jak zabránit nováčkům hrát, jim radši neporadíš? pošli jim odkaz na video, na wiki, ať tomu věnují 5-10 min a vědět budou.
 
Nahoru