DeletedUser1318
Guest
Jenže bitva o pevnost s bitvou MPI (v dnešní podobě) je celkem neporovnatelná.
U bitvy je daný jen maximální počet účastníků a je naprosto jedno (tedy systému), kolik se sejde lidí a jak jsou vyzbrojeni a oblečeni. U MPI systém hledá soupeře takaby byly síly vyvážené, a v konečném důsledku přece není lhostejné, jestli bojují 3:2. Vysvětlovat něco během boje vcelku není čas.
Tady přece nejde o to někoho diskriminovat, tady jde o to, že by opravdu bylo lepší povolit přístup k MPI až po absolvování nějakého "povinného kursu".
Ten náš video návod je v pohodě, jenže s přístupem "na podobné blbosti nemám čas", narazíš na spoluhráče, který píše na chat monolog typu: Co mám dělat?... Jak zadám pohyb?... Jak se vlastně střílí?... Jé, mně to celý nějak zešedlo a nemůžu nic dělat..., Hele, já mám pod sebou modrý políčko, proč jsou ty kolem baráků červený?... Proč jsme prohráli??? Když se chceš domluvit, že mu to vysvětlíš někde ve hře, většinou se dozvíš něco v tom duchu, že : "nejsem lama, takovou banalitu mne nikdo nemusí učit..."
My nevoláme po ničem jiným, než aby první bitvě předcházela série banálních úkolů, kdy vstoupíš do prostředí MPI, první úkol: zadej pohyb kliknutím na nějaké políčko. hotovo tu máš sušenku, další, najdi si nepřítele a použij střelbu, výborně, tu máš pomeranč, další, stoupni si na některou z budov a "obsaď" ji. Ok, teď už víš vše potřebné, tu máš pytlík vánočního cukroví a hurá do boje...
Já celkem chápu, že tě to osobně už asi otravuje číst pořád stejné připomínky. Ono je to ale tak, že právě ty neustále omýlané kritizované "nedostatky" stále vyúsťují v odliv hráčů.
Vždycky po zavedení nějakých nedotažených novinek dochází k tomu, že se někdo v Innu zasekne a nemíní uznat, že by jeho nápad šel ještě trošku dotáhnout. Pak se z domnívaného trháku, stane velmi rychle oprudentní záležitost. Absolvovat několik her po sobě kdy místo hraní vysvětluju základy je odrazující.
Já už tu za ta léta byl svědkem mnoha více či méně konstruktivních debat, paradoxem je že mnozí z "rebelů" tu pořád straší a mydlí west hlava nehlava, zatímco někteří obhájci podivných výtvorů a nápadů Inna, z řad hráčů i teamu, už dávno zmizeli v propadlišti dějin.
Mně osobně nejde ani tak o to prudit, ale užívat si hraní. To MPI mne takhle dlouho bavit nebude...
U bitvy je daný jen maximální počet účastníků a je naprosto jedno (tedy systému), kolik se sejde lidí a jak jsou vyzbrojeni a oblečeni. U MPI systém hledá soupeře takaby byly síly vyvážené, a v konečném důsledku přece není lhostejné, jestli bojují 3:2. Vysvětlovat něco během boje vcelku není čas.
Tady přece nejde o to někoho diskriminovat, tady jde o to, že by opravdu bylo lepší povolit přístup k MPI až po absolvování nějakého "povinného kursu".
Ten náš video návod je v pohodě, jenže s přístupem "na podobné blbosti nemám čas", narazíš na spoluhráče, který píše na chat monolog typu: Co mám dělat?... Jak zadám pohyb?... Jak se vlastně střílí?... Jé, mně to celý nějak zešedlo a nemůžu nic dělat..., Hele, já mám pod sebou modrý políčko, proč jsou ty kolem baráků červený?... Proč jsme prohráli??? Když se chceš domluvit, že mu to vysvětlíš někde ve hře, většinou se dozvíš něco v tom duchu, že : "nejsem lama, takovou banalitu mne nikdo nemusí učit..."
My nevoláme po ničem jiným, než aby první bitvě předcházela série banálních úkolů, kdy vstoupíš do prostředí MPI, první úkol: zadej pohyb kliknutím na nějaké políčko. hotovo tu máš sušenku, další, najdi si nepřítele a použij střelbu, výborně, tu máš pomeranč, další, stoupni si na některou z budov a "obsaď" ji. Ok, teď už víš vše potřebné, tu máš pytlík vánočního cukroví a hurá do boje...
Já celkem chápu, že tě to osobně už asi otravuje číst pořád stejné připomínky. Ono je to ale tak, že právě ty neustále omýlané kritizované "nedostatky" stále vyúsťují v odliv hráčů.
Vždycky po zavedení nějakých nedotažených novinek dochází k tomu, že se někdo v Innu zasekne a nemíní uznat, že by jeho nápad šel ještě trošku dotáhnout. Pak se z domnívaného trháku, stane velmi rychle oprudentní záležitost. Absolvovat několik her po sobě kdy místo hraní vysvětluju základy je odrazující.
Já už tu za ta léta byl svědkem mnoha více či méně konstruktivních debat, paradoxem je že mnozí z "rebelů" tu pořád straší a mydlí west hlava nehlava, zatímco někteří obhájci podivných výtvorů a nápadů Inna, z řad hráčů i teamu, už dávno zmizeli v propadlišti dějin.
Mně osobně nejde ani tak o to prudit, ale užívat si hraní. To MPI mne takhle dlouho bavit nebude...