• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Správy z DevBlogu diskusia

DeletedUser

Guest
Přeložte to někdo,bez pomocí google,dík

After successful release of the patch 1.31 on some german worlds we started to work with 1.32 (of course we also doing bug fixes in 1.31 ;) ). With 1.32 we want to convert as many screens as possible to the new screen layout and window manager, some of them will just converted others will be completely reworked in order of that i have two screenshots for you.

For your information about the updates we started to translate 1.31 for all languages. We will finish the updates on german worlds this week. After that we will update other markets when their translations done.
 

DeletedUser

Guest
V skratke, zacali pracovat na 1.32. Taktiez sa zacali robit preklady zvysnych jazykovych verzii. Tento tyzden by mali dokoncit updaty na DE svetoch a ked skoncia preklady, tak nahraju updaty (1.31) na ostatne servery.

Nejaka omacka okolo postupnej preabky vsetkych sekcii na novy design.

Hadam ti to staci, cele sa mi to nechce prekladat kedze su tam nepodstatne veci.
 

DeletedUser

Guest
Přeložte to někdo,bez pomocí google,dík

After successful release of the patch 1.31 on some german worlds we started to work with 1.32 (of course we also doing bug fixes in 1.31 ;) ). With 1.32 we want to convert as many screens as possible to the new screen layout and window manager, some of them will just converted others will be completely reworked in order of that i have two screenshots for you.

For your information about the updates we started to translate 1.31 for all languages. We will finish the updates on german worlds this week. After that we will update other markets when their translations done.

Po úspěšném uvolnění patche 1.31 na některých německých světech jsme začali pracovat na 1.32 ( samozřejmě nadále opravujeme chyby u 1.31) S 1.32 chceme převést tolik obrazů kolik jen půjde na nový obrazový rozvržení a oknový manažer, některé z nich převedené jiníma budou kompletně předělány a jako nabídku toho mám pro vás dvě ukázky.

Pro info okolo updejtu tak sme začali s překladem 1:31 do všech jazyků. Dokončíme updejt do němčiny tento týden. Potom budeme updejtovat ostatní jakmile se dokončí jejich překlady.

:)
 

Deleted User - 31870

Guest
http://forum.the-west.de/showpost.php?p=571794&postcount=25
Wir haben euer Feedback zum Crafting gesammelt und wollen nun darauf reagieren und ein paar Änderungerungen, vor allem was das Gamedesign angeht, vornehmen.
Dazu findet ihr hier einen interessanten Beitrag auf unserem Devblog: http://devblog.the-west.net/?p=715

Die drei Hauptänderungen:
1. Der Cooldown von verbrauchbaren Gegenständen wird auf 10 Minuten herabgesetzt
2. Die Startrezepte werden deutlich einfacher.
3. Wir wollen neue Startrezepte einbauen, die euch erlauben, eine ganze Kette von Gegenständen zu produzieren. Aus "einfachem Leder" könntet ihr beispielsweise "feines Leder" und daraus "besticktes Leder" herstellen, was wiederum für hochwertige Rezepte gebraucht wird.

Some game design changes Crafting
After releasing the patch 1.31 on german markets we figured out that we have to make some changes to the crafting system.

1. The cooldown of all useable products will be reduced to 10 minutes (written before)

2. We will reduce the difficult of the starting recipes that means you will need less products to craft the start items until a skill value of 100

3. We want to add some more start recipes which will build an own chain for example: You do a job to get leather after you found one leather you will be able to craft it to “better” leather. This “better” leather can be used to create “much better” leather with “much better” leather you will be able to create an item to use. As you can see with that chain you will be able to find just one leather and craft 4 times. (These chains are planned for every profession until a skill value of 25 or something like that).

Changes in crafting frontend:
Bildschirmfoto-2011-05-17-um-12.16.47.png


I have made some changes to crafting frontend. First i converted it to the new screen layout. Second you will have a better overview about what products you need and which you already have.


Překlad případně zítra po zkouškách..
 

DeletedUser8870

Guest
Nová zpráva na Dev-Blogu od rainy(ho) http://devblog.the-west.net/?p=757.
Na překlad si netroufám, ale prý aktuálně pracují na změně systému (principu?) inventáře.
Na betě se nachází stále mnoha bugů v řazení itemů. (po nakoupení nového se řadilo špatně, původně se řadí dle ID). -> Z receptů se nepřidávali hned po výrobě produkty.
Úprava obchodníka. (bude chvíli trvat)

Obrázek vize: (ToolTip, který vidíte není skutečný, pouze vymyšlený. ;) - nezavedou ho )

Bildschirmfoto-2011-10-25-um-13.04.14.png


Ty čísla dole se mi tedy vůbec nelíbí, ale je to pouze nápad, který chtějí realizovat, ale určitě to projde mnoha úpravy. :)
 

DeletedUser

Guest
stále riešia len také blbosti keby už konečne pridali tie noviny alebo obchod do pevnosti a nie grafické upraví.
 
tohle rozhodne neni blbost ... od zacaktu westu doslo k nekolikanasobnemu navyseni postu predmetu ve hre (tj. i v inventari) a kdyz se vezme v uvahu, nove zberatelske odmeny, tak proste inveter v jednom velkym fochu predstavuje znacnou systemovou zatez (jak pro server tak pro pocitace uzivatele) - a toto beru jako krok to trochu usmernit. Asi bych k tomu mel nejake dilci pripominky, ale jako navrh to hodnotim velmi kladne ...
 

DeletedUser

Guest
na čo by bol ten obchod v pevnosti zameraný? stále nie je, nevie sa či bude, ale zaujíma ma to :)
 
Moc pekne to zapada to strategie tvurcu: mit co nejvice veci rozdelanych a co nejmene veci dotazenych do konce ... klidne bych byl v hodnoceni i adresnejsi, ale mohli by me tu vyzlutit . PS. kouknete se na tom blogu zpetne na navrhy a jejich datum a zavzpominejte, kdy byly implementovany (i kdyz kolikrat neni jeste na co vzpominat) a zamacknete slzu v oku ...
 

DeletedUser

Guest
Přitom ve srovnání s ostatními online hrami jde zde vývoj poměrně rychle. Jen Inno slibuje přespříliš a zavádí věci neúplně.
Stačilo by maličko německé preciznosti a bylo by to super
 

DeletedUser

Guest
Zavádějí tu stále nějaké novinky a jak už tu bylo řečeno stávající systém nefunguje jak by měl(viz pády systému bitev apod.) S Westem co jsem začal hrát před 3 léty to má pramálo společného.Neříkám,že všechny věci jsou špatné,ale zdá se mi toho ve hře už nějak moc.
 

DeletedUser

Guest
Prototyp novej mapy, žeby?
[SPOIL]
wetmap03_desert.jpg

wetmap03_greenlands.jpg

[/SPOIL]
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser8870

Guest
Nápad není špatný a shoduje se to s tou grafikou k městu, bude to zajímavé, ale k čemu to když tam stále budou přibývat chyby... :/
 

DeletedUser7836

Guest
Nemci to pláujú. Môže to tak byť ale kedy to ti nevieme povedať.
 

DeletedUser14552

Guest
takže nejspíše jak všichni známe inno a obchody v pevnostech...
typoval bych asi tak za dva roky... (optimálně)
 

DeletedUser6989

Guest
takže nejspíše jak všichni známe inno a obchody v pevnostech...
typoval bych asi tak za dva roky... (optimálně)

No já nevím.Když už mají grafický náčrt toho,jak bude vypadat ... navíc podle Inna bude v updatu cca ve třetí čtvrtině tohoto roku.Já bych to viděl pozitivně :D
 
Nahoru