• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Update 1.21

  • Zakladatel vlákna Lord Ronnie Creager
  • Vytvořeno

Jak se vám zamlouvají změny ve verzi 1.21 ? Známkujte jako ve škole..


  • Celkový počet hlasujících
    105
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
No to je hezky. Ja se schvalne koukal do helpu abych ze sebe nedelal debila a stejne mi to nepomohlo. To se nikdo za ty (minimalne) 3 mesice neobtezoval opravit napovedu? To uz ani nemuzete hodit na "udajnou" neschopnost novych moderatoru, nebo "lenost" nemeckych udrzbaru.

Nápověda je překlad z nápovědy německé, čili to opravdu není chyba nových, starých ani vypraných moderátoru, dokonce ani adminky, která nápovědu překládá. Navíc práva na zásah do nápovědy má pouze německá strana :)

(ještě na okraj, všiml sis někdy v oznámení že by se psalo o úpravě duelových vzorců? to se nedělalo veřejně, nikdo o tom nevěděl, nepatřilo to mezi oficiální informace)

Ve svetle techto (pro me) "novych" informace sem o to vic rad, ze jim (duleantum pres ref+houz) ted stizi zivot.

No já myslím že by se zase mělo tedy snížit nadhodnocení uhýbání, které je od 1.19 posílené :cool1:
Já rád nejsem, asi to bude tím že jednu postavu na odpor mám. Na druhou stranu mám též postavu, která po dlouhou dobu stála proti odporákům, ani za tu nejsem rád.

No ja mam taky zhruba tu ubohou pulku a kdyz mam smulu tak sem rad za 4. Nic nemeni na fatku, ze mit 200 bodu v uhybani, tak si na rozumnych pracech neskrtnu.

Samozřejmě, když je smůla, je to méně, zažil jsem i uspání z celého zdraví na jeden duel. Ale ta postava mě bavila právě kvůli té nejistotě, do čeho jdu jsem si domyslet lehce dokázal. Někdo volil hopsání, někdo zase pancéřovou kůži, všichni ale tak nějak věděli do čeho jdou a na zbytek si museli přijít svépomocí.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
4. viz zuzupd. Pripada ti ze s reflexy mas na lvlu 60 nezanedbatelne prace? Ano, prave si kapnul na to proc jedu na reflexy a proc jsem za to oznacovan "jako ten spatny"

Nesmis verit napovede, podle toho se pozna duelant , ze vi co jaka schopnost dela..

Jestli to je/neni spatny zalezi na uhlu pohledu*.. ja osobne nehraju hry, tak abych hledal a vyuzival diry v pravidlech/konceptu. Problem online her je, ze se autori snazi hru vyvazit i v prubehu a stava se, ze takoveto chyby v konceptu opravi. Pak na to dojedou ti co je zneuzivaji. Takze z meho pohledu je ted hra fer (pro ty co zacinaji) a ti co zneuzivali nevyvazenosti hry** jsou potrestani - mozna moc prisne...

(* kdyz vyuzivas chybu konceptu ve svuj prospech, tak ze neublizujes ostatnim (alespon ne primo) tak mi je to sumak.
(**a co si budem povidat, delali to za ucelem prepadani ostatnich hracu, coz neni 2x chvalihodne (bylo by mi to sumak, kdyby "fungoval" dlouho slibovany serif, nebo jiny system ochrany hracu kteri nechteji duelovat)


k napovede - nemam 10 duelantu (nadnesene), takze nemuzu v realu zkouset co ktera vlastnost dela (obzvlaste kdyz nevim staty protivnika). Nemluve o tom, ze se meni vypocet duelu v prubehu cele hry (jeden tyden hrace uspim se skore 150:XXX a druhy tyden dostanu nakladacku za 600 a hrac je v pohode... ze by investoval tolik penez do presypani bodu?)

No já myslím že by se zase mělo tedy snížit nadhodnocení uhýbání, které je od 1.19 posílené :cool1:
nepripada mi nejak prepiskle, vzhledem k tomu jak moc zalezi duely na nahode (kdyz jedes pres uhybani). Ti co jeli pres ref+houz jeli na jistotu.. kdyz jednou nekoho porazili, tak uz ho porazili vzdy (pokud nepresypal body samozrejme). S uhybanim to tak neni, takze nemam ten pocit.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Jestli to je/neni spatny zalezi na uhlu pohledu*.. ja osobne nehraju hry, tak abych hledal a vyuzival diry v pravidlech/konceptu. Problem online her je, ze se autori snazi hru vyvazit i v prubehu a stava se, ze takoveto chyby v konceptu opravi. Pak na to dojedou ti co je zneuzivaji. Takze z meho pohledu je ted hra fer (pro ty co zacinaji) a ti co zneuzivali nevyvazenosti hry** jsou potrestani - mozna moc prisne...

(* kdyz vyuzivas chybu konceptu ve svuj prospech, tak ze neublizujes ostatnim (alespon ne primo) tak mi je to sumak.
(**a co si budem povidat, delali to za ucelem prepadani ostatnich hracu, coz neni 2x chvalihodne (bylo by mi to sumak, kdyby "fungoval" dlouho slibovany serif, nebo jiny system ochrany hracu kteri nechteji duelovat)

Mluvit o zneužívání konceptu a nevyváženosti hry ve svůj prospěch mi příjde poněkud ostré, neboť jak fungují schopnosti je u nich popsáno (až na pár dodatků, které si autoři nechali pro sebe). Vzorce duelů nejsou známé, čili si nikdo nemohl postavu založit na nevyváženosti a většina lidí, která se k té "nevyváženosti" dostala se tam dostala vlastním experimentováním, nebo reakcí na experiment někoho jiného, aniž by čekali takový výsledek. Navíc člověk který dával odpor nebyl nikdy skutečně neporazitelný, pouze bylo obtížné ho uspat, ale o to častěji ho bylo možné duelovat (jak se říká farmit na něm).


k napovede - nemam 10 duelantu (nadnesene), takze nemuzu v realu zkouset co ktera vlastnost dela (obzvlaste kdyz nevim staty protivnika). Nemluve o tom, ze se meni vypocet duelu v prubehu cele hry (jeden tyden hrace uspim se skore 150:XXX a druhy tyden dostanu nakladacku za 600 a hrac je v pohode... ze by investoval tolik penez do presypani bodu?)

A tohle ještě podporuje co jsem psal výše, ty píšeš o nevyváženosti, ale skoro všichni duelanti víme, že vzorce se upravují neustále, proto bylo obtížné se cíleně na nevyváženost dostat.


nepripada mi nejak prepiskle, vzhledem k tomu jak moc zalezi duely na nahode (kdyz jedes pres uhybani). Ti co jeli pres ref+houz jeli na jistotu.. kdyz jednou nekoho porazili, tak uz ho porazili vzdy (pokud nepresypal body samozrejme). S uhybanim to tak neni, takze nemam ten pocit.

Přesto uhýbání skutečně posílené v současnosti je. A ref+houz naprostou jistotu nedává, pokud nebojuješ se soupeřem též zaměřeným na odpor.
 

DeletedUser3698

Guest
Zapominas, ze ti co jedou pres ref+houz taky meli nejakou presnost, vyjimecne i uhybani. Mluvim z vlastni zkusenosti kdyz reknu, ze skoro nikde sem vitezstvi nemel jiste, jednou jsem se netrefil ani jednou, podruhe 8x a to ani nemluve o poskozeni zbrane.
 

DeletedUser

Guest
Spatne sem se vyjadril.. tim ze jeli "na jistotu" se myslel na jistotu toho, ze neskonci s polovinou zdravi. To zadny duelant pres uhybani nikdy nema. A nejistotu vitezstvi maji oba priblizne stejnou.

Vzorce duelů nejsou známé, čili si nikdo nemohl postavu založit na nevyváženosti a většina lidí, která se k té "nevyváženosti" dostala se tam dostala vlastním experimentováním...

Mno.. na svete 2 je vetsina tzv. TOP duelantu z jedne aliance a co sem tak dueloval, nebo to na me zkouseli, tak vsichni jedou tenhle build (ref+houz). Nemluve o tom, ze tim ze se o tom tady bavime jako o buildu znamena, ze je to vseobecne znamo a uz dost dlouho, takze ti co chteli si uz davno body presypali, aby teto nevyvazenosti vyuzili. Kdyby se k tomu kazdy dostal "nahodou" tak tady polovina lidi nebreci, ze budou mit nanic postavy (nadnesene).


A uhybani mozna "posilene" je, ale rikam ze tak jak je ted, mi prijde tak jak ho autori zamysleli - proto je to neverejny stat.. mel by byt nejdulezitejsi na obranu a ne ze se kouknu jestli "cil" nema vysoke reflexi a podle toho se rozhodnu jestli to zkusim nebo ne. (musite uznat, ze takhle to asi fungovat nemelo..)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser3698

Guest
Nemyslim si ze je to nevyvazenost, ted to bude nevyvazene. Problem byl (je) spis ten, ze reflexy zasahuji i proti chladnym zbranim a naopak, tudiz neznalcum pripada ze jsou treba reflexy ve velikanske vyhode oproti strelbe... Meli spis zrusit toto a ne to takhle podelat.
 

DeletedUser

Guest
a nebude vysledek podobny? Napr. mas 100 ref 100 houz. Presne cislo nikdo nezna ale rekneme 50% houz ti pomoha i do strelby. Takze jako bys mel 150 ref. Kdyz ti to zkrouhnou na polovinu, tak ses na 75.. to je relativne podobne.
Chapu ze cela tahle myslenka je zavisla na tom, jakou procentualni roli hraje "ta druha odolnost", ale vysledek muze byt podobny...

I kdyz kdyz tak nad tim premyslim, je to bordel, ze funguji "obe" odolnosti... ztraci se to kouzlou, ze muzes poslat nekoho s druhou zbrani, aby te pomstil.
Z meho pohledu, aspon ze to "napravi" takhle.. (i kdyz uznavam, ze to neni idealni).

A nevyvaze to podle me je uz ted... ono oba buildy (uhybani vs odlonosti) maji zhruba stejne sance proti sobe, ale zapominate ze s tim uhybanim, nemuzete delat zadne prace.
 

DeletedUser

Guest
Spatne sem se vyjadril.. tim ze jeli "na jistotu" se myslel na jistotu toho, ze neskonci s polovinou zdravi. To zadny duelant pres uhybani nikdy nema. A nejistotu vitezstvi maji oba priblizne stejnou.

Však toto má i své stinné stránky, "ještě třikrát si dám na tom duelantovi 300XP", několikrát jsem tuhle větu zažil od duelantů přes uhýbání kteří napadali odporáře a vycházelo jim to.


Mno.. na svete 2 je vetsina tzv. TOP duelantu z jedne aliance a co sem tak dueloval, nebo to na me zkouseli, tak vsichni jedou tenhle build (ref+houz). Nemluve o tom, ze tim ze se o tom tady bavime jako o buildu znamena, ze je to vseobecne znamo a uz dost dlouho, takze ti co chteli si uz davno body presypali, aby teto nevyvazenosti vyuzili. Kdyby se k tomu kazdy dostal "nahodou" tak tady polovina lidi nebreci, ze budou mit nanic postavy (nadnesene).

Tak pokud je to veřejně známo a mohli toho využít soupeři, mohl jsi toho využít i ty, ne?
Několik příspěvků zpět jsem napsal, že 75% bych třeba bral, ale pokud skutečně odpor bude fungovat jen na 50%, člověk s tomahawkem a silou 150 někomu s 0 houževnatosti dává zranění asi za 150-220, někomu s 200 houževnatostí by měl dávat tak za dvacet. Po update bude stále dávat nule za 150-220, 200ce za 80-120. Převést 200 houževnatosti na vystupování a uhýbání, tak mám jak dobré práce, tak relativně slušnou šanci na uhnutí.


A uhybani mozna "posilene" je, ale rikam ze tak jak je ted, mi prijde tak jak ho autori zamysleli - proto je to neverejny stat.. mel by byt nejdulezitejsi na obranu a ne ze se kouknu jestli "cil" nema vysoke reflexi a podle toho se rozhodnu jestli to zkusim nebo ne.

Jak víš co autoři zamýšleli - zamýšlejí? Autoři jednou posílí střelbu/úder, pak zas odpor, potom uhýbání, pak sníží odpor na polovinu...
Zas šlo alespoň z něčeho vycházet, přijde mi zajímavější přemýšlet zdali má cíl reflexy nebo velký úder, než prostě zakliknout duel, protože největší váhu má stejně přesnost a uhýbání, což jsou netabulkové schopnosti.


A nevyvaze to podle me je uz ted... ono oba buildy (uhybani vs odlonosti) maji zhruba stejne sance proti sobe, ale zapominate ze s tim uhybanim, nemuzete delat zadne prace.

Uhýbání se ovšem nedává samo, ale s vystupováním/taktikou. Potom charakter s uhýbáním+vystupováním/taktikou nemusí mít tolik přesnosti jako charakter s odporem+přesností. Dále aby byl odpor skutečně efektivní, musím ho mít podpořený o slušnou střelbu/úder (častější je druhé), protože soupeři dám obecně mnohem méně ran - snižuje mi mou přenosti vystupováním/taktikou a přehazuje uhýbáním.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
podla mna refl + huz je aj dobra aj zla vec...je dobra v tom ze top duelanti sa nedali sejmut lebo 100 ref a 100 huz a nic sa im skoro neuberalo ale nevihoda je to ze 1-3 dueli rano,obed,vecer viac asi nevydrzi...a napr.ked ma niekto 70 huz. co je pomerne dost teraz bude mat 35 a to je nic a kto ma 40 tak 20 a ten pojde na 2 dueli
 

DeletedUser

Guest
Tak pokud je to veřejně známo a mohli toho využít soupeři, mohl jsi toho využít i ty, ne?

Mohl, ale:
1) rikal jsem ze nehraji tak, abych vyuzival diry v konceptu
2) pred par mesici jsem si predelaval postavu protoze sem potreboval likvidovat otravne utocniky a rozhodoval sem se jak si ji predelam - a v te dobe sem uz vedel o tomhle buildu, ale protoze sem (mj.) nevedel o tom ze se vyuzivaji "obe" odolnosti, tak sem se rozhodl pro uhybani, protoze sem chtel byt univerzalni a tusil jsem ze ref+houz se nebudou pozivat pri pevnostech

Ty 2 body vypada, jako ze jdou proti sobe, ale ja hraju tak jak si to predstavuji autori (tak jak byla hra zamyslena) - aspon myslim. A proc si to myslim?:
1) presnost/uhybani maji neverejne zebricky => meli by byt nejdulezitejsi pro duel
2) presnost/uhybani se pouzivaji jen na duel => meli by byt nejdulezitejsi
3) presnost/uhybani se pouzivaji pri bojich o pevnost => dalsi jejich posileni oproti ostatnim duelovym skillum => meli by byt fakt duelezite
4) podivat se pred duelem jake jsou sance na vitezstvi zkouknutim zebricku reflexu je upadle na hlavu => nekde je asi chyba, protoze jinak se nema cenu namahat s tajnymi zebricky
5) ti co jeli pres odolnosti si v klidu mohli dovolit neuhybat.. kazdej lespi duelant stejne strili na ruce a oni diky sve odolnosti klidne mohli schytat 8 zasahu a moc je to nevytrhlo - tohle tipuju, protoze nemam duelanta pres odolnosti <=> pokud to tak je, tak je to opet dost podivne


Stejne tak sem mohl vyuzit "pratelskych" duelu bezezbrane, ale jak rikam.. nehraju hru, abych vyuzival diry v konceptu. (vlastne jednu jo a to prestupovani mezi aliancnimi mesty pro nakup... ale tim nikomu neublizuju a ekonomickej model je vazne upadlej na hlavu.. vedel bych jak ho ozivit, ale stejne zadnej slozitej navrh neprojde :( )
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Mohl, ale:
2) pred par mesici jsem si predelaval postavu protoze sem potreboval likvidovat otravne utocniky a rozhodoval sem se jak si ji predelam - a v te dobe sem uz vedel o tomhle buildu, ale protoze sem nevedel o tom ze se vyuzivaji "obe" odolnosti, tak sem se rozhodl pro uhybani, protoze sem chtel byt univerzalni a tusil jsem ze ref+houz se nebudou pozivat pri pevnostech

A takhle nějak jsem si zhruba před měsícem předělal postavu, protože jsem věčně ležel v mdlobách díky borcům, co mi dali X neredukovaných úderů za duel (do té doby sem byl v podstatě dobrodruh, ale někdo s bouchačkou např. v rozpětí 60 - 112 (jiná mě zrovna nenapadá) a střílením řekněme 170 mě prostě na pokoji nenechal). A protože jsem v mdlobách prostě ležet nechtěl a ani nemám zájem tam někoho posílat (což ty zřejmě jo, podle dosavadních keců), odpor pro mě byl jasnou a nenásilnou volbou (nikdo při mých duelech nechodí do mdlob pokud to není vyloženě někdo, kdo není schopen uhnout ani redukovat dmg a já sám už do nich také neupadám - a to je z mého hlediska ta nenásilná volba - ono zkus si ob dva dny padat do mdlob se 100 energie hned po ránu, kdy nemáš šanci něco udělat a potom máš zhruba 30 hodin na klidnou práci než znovu lehneš ...)...

BTW:
a tusil jsem ze ref+houz se nebudou pozivat pri pevnostech
- věštírnu v Delphách by sis otevřít nechtěl když už máš taková tušení?

Ty 2 body vypada, jako ze jdou proti sobe, ale ja hraju tak jak si to predstavuji autori (tak jak byla hra zamyslena) - aspon myslim. A proc si to myslim?:
...
...

Nebavilo by mě hrát podle autorů a jak ty v podstatě říkáš "daných předpisů" ... Jestli tě baví hrát podle těchto předpisů - tak prosím, ale kdyby autoři chtěli, aby se jelo jen na tyhle schopnosti, proč jsou tedy mezi duel. schopnostmi zařazeny i vystupování, taktika atd.? Autoři s nimi jistě počítali, jinak by tam nebyly ...
Ty schopnosti jsou si rovnocenné a každý má jiný styl hry. Nebo snad chceš kritizovat "pastaře" , obchodníky, apod. za to, jak hrajou? Podle toho co říkáš (a nejenom ty), je jediným stylem, který je přípustný, ten tvůj.
 

DeletedUser6774

Guest
Zatím škoda, že tam nevidím již zmiňovaný obchod....:(

EDIT: Pokud se tímto nemyslí, že tam obchod nebude... Opraveny názvy některých obrázků, které se projevovaly jako chybějící budovy v pevnosti.
 

DeletedUser

Guest
no asi my bude mastickarska sada na nic:(
+18 Reflexy
+18 Houževnatost
+18 Přesnost
+18 Střílet
no aspon budu mit presnost a strilet ale mozna bude lepsi kdyz budu mit misto tohoto hnedy plast,hn.holinky c.stuhu a dr.plat.klobouk co myslite? ta houzevnatost a reflexi udelala hoodne lidem caru pres rozpocet:eww:
 

DeletedUser6774

Guest
Docela by mě zajímalo jak je to myšleno s těmi předměty, jestli to jako když někoho sejmu tak mu to seberu a nebo to najdu během bitvy???
 

DeletedUser1575

Guest
a nevíte nahhodou kolik expů se dostane za bitvu o pevnost
 

DeletedUser

Guest
a jak bychom to asi mohly vedet?asi podle toho zda vyhrajes/prohrajes,kolik jich das do mdlob a kolikrat se trefis a kolik dohromady uberes...asi to bude nejaky podobny vypocet....
 

DeletedUser

Guest
me se taky to vylepšeni v bitvah.Ale nezamlova se mi toto Tři nové bonusy v bitvách pro dobrodruhy, dělníky a duelanty.Proč? tam neni vylepšeni pro vojaky
 

DeletedUser

Guest
Mohl, ale:
1) rikal jsem ze nehraji tak, abych vyuzival diry v konceptu
2) pred par mesici jsem si predelaval postavu protoze sem potreboval likvidovat otravne utocniky a rozhodoval sem se jak si ji predelam - a v te dobe sem uz vedel o tomhle buildu, ale protoze sem (mj.) nevedel o tom ze se vyuzivaji "obe" odolnosti, tak sem se rozhodl pro uhybani, protoze sem chtel byt univerzalni a tusil jsem ze ref+houz se nebudou pozivat pri pevnostech

No čili jsi myslel, že s uhýbáním budeš univerzální -> přišlo ti silnější než reflexy a houževnatost, a že ho pak využiješ i v bojích o pevnost -> očividně je to tedy silnější schopnost. Samozřejmě díra v konceptu to neni, ale jedná se o tvůj koncept, ty si domýšlíš co mají vývojáři v plánu a tvrdíš, že pouze ta cesta tvého konceptu je správná. Vývojáři přitom jednou posílí střelbu, pak zas odpor, všechno to přesouvají hopem, konceptu se očividně nedrží. Přitom na duely jim stačí simulace, nepotřebují k tomu živé hráče.

Ty 2 body vypada, jako ze jdou proti sobe, ale ja hraju tak jak si to predstavuji autori (tak jak byla hra zamyslena) - aspon myslim. A proc si to myslim?:
1) presnost/uhybani maji neverejne zebricky => meli by byt nejdulezitejsi pro duel
2) presnost/uhybani se pouzivaji jen na duel => meli by byt nejdulezitejsi
3) presnost/uhybani se pouzivaji pri bojich o pevnost => dalsi jejich posileni oproti ostatnim duelovym skillum => meli by byt fakt duelezite
4) podivat se pred duelem jake jsou sance na vitezstvi zkouknutim zebricku reflexu je upadle na hlavu => nekde je asi chyba, protoze jinak se nema cenu namahat s tajnymi zebricky
5) ti co jeli pres odolnosti si v klidu mohli dovolit neuhybat.. kazdej lespi duelant stejne strili na ruce a oni diky sve odolnosti klidne mohli schytat 8 zasahu a moc je to nevytrhlo - tohle tipuju, protoze nemam duelanta pres odolnosti <=> pokud to tak je, tak je to opet dost podivne

Tak pokud se přesnost a uhýbání používají na duel a na pevnosti, nepoužívají se tedy jen na duel a jsou univerzálnější pro charakter, který se chce živit bojem všeho druhu. Nejdůležitější pro boj samozřejmě jsou, protože v něm určují prvek náhody. Když se ani jednou netrefím, tak mi je obří síla na nic.

Duel dle mého měl být komplexním mechanismem, proto se v něm využívá přesnost, uhýbání, schopnost na zranění, odpor, schopnost na redukci soupeřovi přesnosti a počet životů. Celé je to o vybalancování těchto schopností proti danému protivníkovi. Podle tvého konceptu si můžeme nechat jen přesnost a uhýbání, za osm kol se udělá suma zásahů a kdo jich bude mít více vyhrál. Pak bude celý duel jenom o nacpání obrovské přesnosti a obrovského uhýbání s čímž si asi vystačíš, můžeš parazitovat na ostatních hráčích a na bojích o pevnosti.
 

DeletedUser

Guest
a nebude vysledek podobny? Napr. mas 100 ref 100 houz. Presne cislo nikdo nezna ale rekneme 50% houz ti pomoha i do strelby. Takze jako bys mel 150 ref. Kdyz ti to zkrouhnou na polovinu, tak ses na 75.. to je relativne podobne.
Chapu ze cela tahle myslenka je zavisla na tom, jakou procentualni roli hraje "ta druha odolnost", ale vysledek muze byt podobny...

ono je podstatny rozdiel znizit vplyv reflexov/huzevnatosti v duely o 50% a vykryt max 50% zasahu :eww:
toto vedie k tomu, aby vsetci mali skoro rovnake rozdelenie bodov na duely :ehm: (kedze budu napevno stanovene horne/dolne ohranicenia)

inak pevnosti ma dost sklamali (flash hru si mozem zahrat aj inde a su tam aj sirsie moznosti aj taktiky aj grafiky aj vsetkeho) a toto je druha rana pod pas
som zvedavy co z toho nakoniec bude, ale uz ma to prestava bavit
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru