• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Update 1.22 - úprava duelů

Myslíte si, že úprava zmíněných schopností je potřebná?

  • Ano, tato změna je potřebná pro vybalancování hry

    Hlasy: 108 32,9%
  • Ano i NE, souhlasím že je změna potřebná, avšak 50% je příliš

    Hlasy: 82 25,0%
  • Ne, tato změna je nefér vůči duelantům zaměřených na zmíněné schopnosti, zničí duelování

    Hlasy: 108 32,9%
  • Nemohu se rozhodnout, netýká se mne to - nikdo mne nedueluje/nikoho nedueluji

    Hlasy: 30 9,1%

  • Celkový počet hlasujících
    328
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

Deleted User - 31870

Guest
Jednou z novinek ve verzi 1.22 má být také úprava systému duelů, respektive schopností houževnatost a reflexy, aby o polovinu méně upravovaly obdržené poškození v duelu.

Právě je to tak: pokud má nějaký hráč vložené body jen do těchto schopností, v duelu je skoro nezranitelný - tak se vývojáři hry rozhodli toto vyrovnat a snížit jejich působení v duelu o 50%.

Vývojáře hry budou zajímat především výsledky anket z největších herních oblastí - tedy Německa a Anglie (možná i dalších); avšak pokusíme se předat informace dále. Vyjádřit se můžete i na jejich fórech - odkazy: NJ a AJ. Své názory můžete porovnat i s kolegy z SK.

Rádi bychom znali Váš názor na tuto věc, proto máte nyní možnost se vyjádřit v anketě i threadu. Jen poprosíme, aby vaše příspěvky měly hlavu a patu - nestojíme o zbytečné spamy.

15631563738760.gif
 

DeletedUser4517

Guest
tak ja treba v techto 2 schopnostech mam uplne mimimum bodu davam si je ndo strilet presnost taktika vystupovani nic vic a nesetkal jsem se s nikym kdo by byl skoro nezranitelny ale rozhodne jsem pro aby se t osnizilo
 

DeletedUser

Guest
ja sa pripajam k nazoru mojho kolegu

len je tam jedna mala nejasnost , zle vylozena ,lebo nemylte si ludia zvysenie poskodenia urcene zbranou ako pise v preklade Morthy http://forum.the-west.net/showthread.php?p=319310#post319310 ( on doslova pise ze teraz je minimalne zranenie 0 % zo zbrane a po uptade by bol minimalne 50% = co znamena ze by bolo zvysene o 50 % ale opakujem z minimalnej dmg zbrane!)zatial Linteo tu http://forum.the-west.sk/showthread.php?t=4573 spomina ze odolnost reflexov bude znizena o 50 % .. teraz treba presne upresnit ci ide o

A, znizenie odolnosti o 50 %
B, zvysenie zranenia o 50%

Co sa tyka navrhu u A, ak vychadzajme z praxe a to porovnanim 2 buildov s rovnakymi levelmi napriklad 60 = pri idealnom rozlozeni bodikov je to v takmer v rovnovahe, vysledky duelov.Mozno by som znizil odolnost reflexov maximalne o 10 % -15%, to by bol ideal, plus musia ludia prihliadat aj na tu skutocnost ze reflexiari a huzevnaci maju slabsie prace..

suma sumarum znizenie odolnosti ale maximalne o 10 - 15% z doterajsej nazvyme to "praktickych 100%: ( i ked tvdenie ze reflex chrani strelbu o 100% nie je pravda je to viac, minimalne 140% ale aby sa to nemylilo povazujme tychto 140% realnych ako 100%)

Ale ak ide o moznost B -zysenie zranenie o 50 % jednoznacne NIE to by bola velka vyhoda pre uhybacov a tym padom by boli reflexi a huzevnatost viac menej nanic
 

DeletedUser

Guest
Já se snížení nesouhlasím.

Připomínám ,že nikde ani tento build nehraji i když vím jak to funguje.A musím říct že takový lidi jsou pro mě kolikrát přínosem xp ,dokážu si snimi poradit.Ono vymyslet kontrataktiku není zase tak těžké.Tak nechápu proč by měli být tihle lidi nějak omezeni.Když vypustíte odpor,na co začnou hrát všichni?No přece uhýbání a to už nebude taková sranda jako do ted,když ho porazím 0:8 (on mě netrefí ,já ho trefím 8* za 1 s ostrým tomahawkem či peacemakerem :)

Sjaro : těch 140% je už dávno pryč.Dříve když jsem měl 1:1 tak jsem si ani neškrtl.Ted stačí 110% uderu střelby vůči jeho odporu a už ubíráš průměr zbraně.
 

DeletedUser

Guest
Taktéž nesouhlasím
Osobně se sice duelům příliš nevěnuji, ale myslím si, že každá podobná změna je nefér vůči hráčům, kteří se zaměřili na vlastnosti jichž se má změna dotknout. Stejným dílem jakým tyto hráče poškodí, zvýhodní ty, kteří se zaměřili na jiné vlastnosti. V důsledku by to mohlo znamenat, že za nějaký čas budou se budou hráči kvůli "vyvážení" dožadovat snížení účinku např. přesnosti, taktiky, nebo kterékoli jiné vlastnosti, jež se v duelech projevuje.
 

DeletedUser

Guest
Upřímně to taky moc nechápu. Já soupeřovy refelexy prostě přerazil extrémní střelbou a nebyl s tím problém. Pokud bude snížení zranění redukováno o 50 %, nedovedu si představit rozumně uvažujícího duelanta, který bude dávat body do reflexy a houževnatosti, když už za současné situace spousta duelantů vyhodnotila tyto schopnosti za zbytečné plýtvání schopnostními body a už teď se zaměřila na ostatní duelantské dovednosti. Důsledkem bude jen to, že všichni duelanti budou zaměření de facto stejně, smaže se tím i rozdíl ve zbrani, protože je jedno, zda mám revolver nebo šavli, když v reflexech a houževnatosti nemá soupeř ani bod, veškerá strategie duelantů bude odstraněna a duely budou už jen o úrovni, resp. množství schopností, které může majitel rozdělit (a rozdělí).

Takže pro mě se tím změní jen to, že vytahám teď už zbytečné body ze střelby a přerozdělím je jinam. Pro duelanty zamřené na reflexy/houževnatost se změní to, že budou muset utratit nechutnou sumu peněz za šamana (pokud nebude zavedena prémiová amnézie) a pro "duelanty" v uvozovkách se nezmění nic, ti budou neschopní pořád stejně.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Je to absolutní nesmysl a nejen že to zníčí buildy na rezistanci ale uplně to změní celou doposud hranou strategii duelování a nahraje to slabochům co nemaj žádnou sílu ve zbrani a bude to záviset jen na tom náhodném čísle zda se trefím nebo netrefím. Změna je nevyhnutelná dal jsem odpověd 2.
A vidím to následovně.
Návrh je že obranné skilly snižující poškození by měli dynamický průběh uvedu v příkladu. Čili do 25% snížení poškození by šlo za každý bodík houževnatosti 150% snížení poškození. Od 25%-50% by za každý další bodík šlo po 100% snížení poškození. a nad 50-75% by za každý další bodík šlo snižování poškození o 50%. 75-100% by za každý další bodík šlo snižování poškození o 25%.

Mám 100 Reflex
Protivník číslo 1: má 25 střílet
Protivník číslo 2: má 50 střílet
Protivník číslo 3: má 75 střílet
Protivník číslo 3: má 80 střílet

Idu na hráče číslo 1. 100x25 rozdíl tam je 75% takže po mojem transféru by to bylo ve výsledku 88x25
(zde vezmu rozdíl 75 rozdělím ho na 4 díli(75:4=19) vynásobené koeficienty 19*1,5+19*1+19*0,5+19*0,25=29+19+10+5=63+25=88)
Idu na hráče čílso 2. 100x50 rozdíl tam je 50% takže po mojem transféru by to bylo ve výsledku 102x50
(zde vezmu rozdíl 50 rozdělím ho na 3 díli(50:3=17) vynásobené koeficienty 17*1,5+17*1+17*0,5=26+17+9=52+50=102)
Idu na hráče číslo 3. 100x75 rozdíl tam je 25% takže po mojem transféru by to bylo ve výsledku 108x75
(zde vezmu rozdíl 25 rozdělím ho na 2 díli(25:2=13) vynásobené koeficienty 13*1,5+13*1=20+13=33+75=108)
Idu na hráče číslo 4. 100x80 rozdíl tam je 20% takže po mojem transféru by to bylo ve výsledku 110x80
(zde vezmu rozdíl 20 rozdělím ho na 1 díl(20:1=20) vynásobené koeficientem 20*1,5=30+80=110)

Chce to více dynamičnosti a trošku upravit keficienty a bude to perfekt.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Já sice nikde nedueluji, ale přesto jsem proti.

Sice existují - nebo existovali - duelanti, kteří tento build využívali, ale neznamená to, že byli neporazitelní - a hlavně to pak byla větší sranda, větší napětí, než když někdo vyhraje 1000:0. A také když bych si vzal do Huby Seana Malloryho, tak ten pokud si dobře pamatuji nedával body výhradně do Reflexů a Houževnatosti a že by zrovna v duelech prohrával, to se říci nedá - tudíž je vidět, že duelové žebříčky lze vyhrávat i bez obrovských reflexů a houževnatosti, tak proč tohle snižovat? Vždyť to připraví hru o jeden z obranných buildů a pak už to nebdue taková sranda, když budou všichni hrát jen jeden obranný build.
 

DeletedUser

Guest
Myslím, že hlavně jde o to, že stavitel, který dává do stavět vystaví město, a od 40 úrovně dává do duelových vlastností. Tím, že je stavitel tak je o 10 lvl výš, než jeho potenciální soupeři, za které má 200 xp, a kteří mu nezpůsobí žádnou škodu, protože mají tak možná dorážkovou dýku. Postupem čas, jak nabývá duelové úrovně je sice nucen přehazovat víc schopností, protože si s ním začnou hrát dobří střelci, ale ten začátek je dost neférový...
 

DeletedUser

Guest
taky s tim nesouhlasim.Bavite se tady o duelantech ale ta zmena postihne uplne vsechny hrace :) takze ztrati vyznam davat body do tehle dvou schopnosti :)
 

DeletedUser

Guest
Myslím, že hlavně jde o to, že stavitel, který dává do stavět vystaví město, a od 40 úrovně dává do duelových vlastností. Tím, že je stavitel tak je o 10 lvl výš, než jeho potenciální soupeři, za které má 200 xp, a kteří mu nezpůsobí žádnou škodu, protože mají tak možná dorážkovou dýku. Postupem čas, jak nabývá duelové úrovně je sice nucen přehazovat víc schopností, protože si s ním začnou hrát dobří střelci, ale ten začátek je dost neférový...

Když si budeš dávad body do modré a střelby+pastí, tak se dostaneš na lepší práce než stavitel, od takové 50 úrovně vyhodíš trochu střelbu, vezmeš pár našetřenejch bodíků, vrazíš do uhejbání a začneš masakrovat duelanty, kteří mají mnohme menší reálnej ale obří duelovej lvl... Neni to taky dost neférový? :crazy: Dokonce na tom budeš lépe než stavitel, protože dosáhneš na lepší práce (armáda, mědvědi, vlci, žoldák, mastičkář > domy pro panenky, ranče, ropa) a budeš muset přehazovat méně bodů, respektive pokud to dáváš dobře tak žádné... Něco podobného lze udělat přes žlutou a vystupko... Takže i po snížení redukce odporu tu bude stále někdo, jehož duelový nástup bude dost neférový ;)
 

DeletedUser

Guest
mě už přijde, s prominutím, celá ta hra postavená na hlavu

potenciál to má, ale místo toho, aby se využíval implantováním nových zajímavých prvků, vymýšlí se blbosti, jak neustále znepříjemnňovat duelantům život

výsledky duelů, které se dost často úplně vymykají logice, neustále změny ve výpočtech duelů atd., tohle je jen další případ, kdy si zase duelant může zajít utratit vše k šamanovi

co takhle otravovat zas jednou pro změnu třeba dobrodruha? třeba poté, co rozmístí body tak, aby dosáhl na nejlepší práce, předěláním pracovních dovedností tak, aby se mohl jít kluzat

za mě takovým změnám NE

za mě naopak ANO pro jasně stanovená pravidla, na které může hráč reagovat úsudkem jak stavět profil
 

DeletedUser

Guest
Podle mě by tato změna neměla vůbec projít, jelikož to zničí duelanty co to dávají do Houževnatost a Reflexy, jedině že by to tam dali hned ze začátku spuštění hry... NE
 

DeletedUser

Guest
Původně jsem myslel že dám druhou možnost ale po přečtení vašich příspěvků jsem dal třetí, tedy NE
Ve hře jsem narazil jen na 2 hráče s touto taktikou (maxi reflexy/houževnatost) a docela jsem čuměl když jsem jim ubíral jen za pár bodů. Od té doby jsem dával vše jen do střílet a už je to jakž-takž v pohodě takže i tato taktika se dá prolomit, jen se o to musí člověk sám zasloužit a né se spolehnout na tvůrce kteří mu pomohou na úkor jiného hráče.
 

DeletedUser

Guest
Nemám teď moc času, ale jestliže byla schopnost reflexy a houževnatost na 100%, tak na kolik procent jsou teda střílet nebo síla úderu, jestli taky na 100, tak by to tak mohlo i zůstat, pokud ne, tak jsem rozhodně pro změnu.
 

DeletedUser

Guest
Tak tohle je podraz.
Měnit takhle zásadním způsobem pravidla uprostřed hry, je nečestné a nesportovní.
Pokud tohle projde, tak tu končím.
Vzhledem k tomu, že nejsem platící zákazník, tak to asi tvůrci přežijí:)
 

DeletedUser

Guest
Tak tohle je podraz.
Měnit takhle zásadním způsobem pravidla uprostřed hry, je nečestné a nesportovní.
Pokud tohle projde, tak tu končím.
Vzhledem k tomu, že nejsem platící zákazník, tak to asi tvůrci přežijí:)

prejst to už prešlo už sa len čaka kedy sa to da dohry aj ked mne to može byt jedno som byvaly duelant takže duely ma už moc nebavia neduelujem a ani mna dueluju ale aj tak si myslim že je to znevyhodnenie hračov čo hraju na tieto schopnosti
 

DeletedUser

Guest
Pořád by mě zajímalo, na kolik procent je ta síla úderu a střílet.

To SC67 - pokud jsou reflexy a houževnatost nastaveny na 100% a střílet a síla úderu třeba jenom na 75%, tak co pak je nečestné a nesportovní ?
 

DeletedUser

Guest
Pořád by mě zajímalo, na kolik procent je ta síla úderu a střílet.

To SC67 - pokud jsou reflexy a houževnatost nastaveny na 100% a střílet a síla úderu třeba jenom na 75%, tak co pak je nečestné a nesportovní ?

Nesportovní je měnit je měnit pravidla uprostřed hry.
Ale já s tím zase takový problém nemám, internet je plný online her.
 

DeletedUser

Guest
Když si budeš dávad body do modré a střelby+pastí, tak se dostaneš na lepší práce než stavitel, od takové 50 úrovně vyhodíš trochu střelbu, vezmeš pár našetřenejch bodíků, vrazíš do uhejbání a začneš masakrovat duelanty, kteří mají mnohme menší reálnej ale obří duelovej lvl... Neni to taky dost neférový? :crazy: Dokonce na tom budeš lépe než stavitel, protože dosáhneš na lepší práce (armáda, mědvědi, vlci, žoldák, mastičkář > domy pro panenky, ranče, ropa) a budeš muset přehazovat méně bodů, respektive pokud to dáváš dobře tak žádné... Něco podobného lze udělat přes žlutou a vystupko... Takže i po snížení redukce odporu tu bude stále někdo, jehož duelový nástup bude dost neférový ;)

A v cem to je neferove? V tom ze ma hrac, ktery si zvoli tuhle strategii a setri schopnostni bodiky na duelove schopnosti, pozdeji vetsi sanci v duelech, nez nekdo kdo rve body do tolika oblibene nastrahy pasti? Nejak nechapu ten vas ideal. To maji mit vsichni hraci naprosto totozne duelantske sance, at uz narvou body do jakehokoliv atribuitu? Ted maji navrch hraci, kteri nad hrou premysleji a nervou vsechno nahodile, ale asi jsem jediny, ktery se domniva ze je tomu tak dobre. Ostatni si ocividne mysleji ze to je "nefer" jednani.
Mne ale spis pripada zarazejici tenhle pristup tymu. Ja si treba uvedomil jake schopnosti, atributy a charaktery jsou na duel vyhodne, ale asi jsem jednal "nefer" ze jsem si je zvolil. Fer pristup by asi byl nad tim nepremyslet, vybrat charakter podle obrazku a rvat to do schopnosti a atributu random pristupem. 2 priklady za vsechny:
1) Uvedomim si ze ma lepsi bonusy vojak a tak si ho narozdil od ostatnich vyberu, prestoze ma horsi obrazky charakteru a nezni tak honosne jako "duelant". K cemu ale dojde za par mesicu tym... Vojak ma "nefer" vyhody a proto budou jeho bonusy omezeny.
2) Uvedomim si ze se vyplati hrat s timhle charakterem na reflexy/houzevnatost a ofenzivni pristup. Jo, sice budu muset stravit pul roku prehazovanim schopnosti, abych splnil charakterove questy, ale me to zni jako prijatelna dan. K cemu ale dojde za par mesicu tym... Tenhle build na vojaka je "nefer" a je treba snizit vliv reflexu a houzevnatosti.

Uz se tesim na to az si budou stezovat hraci, kteri narvali svoje schopnostni body do "vest", "nastrahy pasti" apod. ze je nefer aby je porazeli duelove zamereni hraci a ze by ta jejich zvolena schopnost mela byt v duelech take zahrnuta. Pokud by uvazovani tymu bylo konzistentni, tak jim musi dat za pravdu a duelovy engine znovu upravit.

A jeste par poznamek k modre zamerenemu duelantovi. I s nim mam svoji zkusenost a neni vsechno tak ruzove jak to tady vylicil zuzupd. Na vetsinu z tech vypsanych praci, muzu jen pokud na sebe hodim pracovni oblecek, coz byva vitanou pozvankou pro navstevu ostatnich duelantu a v takovem pripade taham jasne za kratsi konec provazu. Taktez je zde spousta specilistu(hracu zamerenych bud jen na utok nebo naopak na obranu) a i oni jsou v te svoji zvolene discipline povetsinou lepsi. A to nejdulezitejsi nakonec. Vliv jednotlivych schopnosti na duel je velice zajimavy. Ikdyz ma modrak naskok v strileni a presnosti, tak musi spravne rozdelit body do ostatnich schopnosti. Vic konkretnejsi nebudu. Mozna tak vybranym jedincum v PM-ce. :)
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru