Když si budeš dávad body do modré a střelby+pastí, tak se dostaneš na lepší práce než stavitel, od takové 50 úrovně vyhodíš trochu střelbu, vezmeš pár našetřenejch bodíků, vrazíš do uhejbání a začneš masakrovat duelanty, kteří mají mnohme menší reálnej ale obří duelovej lvl... Neni to taky dost neférový? :crazy: Dokonce na tom budeš lépe než stavitel, protože dosáhneš na lepší práce (armáda, mědvědi, vlci, žoldák, mastičkář > domy pro panenky, ranče, ropa) a budeš muset přehazovat méně bodů, respektive pokud to dáváš dobře tak žádné... Něco podobného lze udělat přes žlutou a vystupko... Takže i po snížení redukce odporu tu bude stále někdo, jehož duelový nástup bude dost neférový
A v cem to je neferove? V tom ze ma hrac, ktery si zvoli tuhle strategii a setri schopnostni bodiky na duelove schopnosti, pozdeji vetsi sanci v duelech, nez nekdo kdo rve body do tolika oblibene nastrahy pasti? Nejak nechapu ten vas ideal. To maji mit vsichni hraci naprosto totozne duelantske sance, at uz narvou body do jakehokoliv atribuitu? Ted maji navrch hraci, kteri nad hrou premysleji a nervou vsechno nahodile, ale asi jsem jediny, ktery se domniva ze je tomu tak dobre. Ostatni si ocividne mysleji ze to je "nefer" jednani.
Mne ale spis pripada zarazejici tenhle pristup tymu. Ja si treba uvedomil jake schopnosti, atributy a charaktery jsou na duel vyhodne, ale asi jsem jednal "nefer" ze jsem si je zvolil. Fer pristup by asi byl nad tim nepremyslet, vybrat charakter podle obrazku a rvat to do schopnosti a atributu random pristupem. 2 priklady za vsechny:
1) Uvedomim si ze ma lepsi bonusy vojak a tak si ho narozdil od ostatnich vyberu, prestoze ma horsi obrazky charakteru a nezni tak honosne jako "duelant". K cemu ale dojde za par mesicu tym... Vojak ma "nefer" vyhody a proto budou jeho bonusy omezeny.
2) Uvedomim si ze se vyplati hrat s timhle charakterem na reflexy/houzevnatost a ofenzivni pristup. Jo, sice budu muset stravit pul roku prehazovanim schopnosti, abych splnil charakterove questy, ale me to zni jako prijatelna dan. K cemu ale dojde za par mesicu tym... Tenhle build na vojaka je "nefer" a je treba snizit vliv reflexu a houzevnatosti.
Uz se tesim na to az si budou stezovat hraci, kteri narvali svoje schopnostni body do "vest", "nastrahy pasti" apod. ze je nefer aby je porazeli duelove zamereni hraci a ze by ta jejich zvolena schopnost mela byt v duelech take zahrnuta. Pokud by uvazovani tymu bylo konzistentni, tak jim musi dat za pravdu a duelovy engine znovu upravit.
A jeste par poznamek k modre zamerenemu duelantovi. I s nim mam svoji zkusenost a neni vsechno tak ruzove jak to tady vylicil zuzupd. Na vetsinu z tech vypsanych praci, muzu jen pokud na sebe hodim pracovni oblecek, coz byva vitanou pozvankou pro navstevu ostatnich duelantu a v takovem pripade taham jasne za kratsi konec provazu. Taktez je zde spousta specilistu(hracu zamerenych bud jen na utok nebo naopak na obranu) a i oni jsou v te svoji zvolene discipline povetsinou lepsi. A to nejdulezitejsi nakonec. Vliv jednotlivych schopnosti na duel je velice zajimavy. Ikdyz ma modrak naskok v strileni a presnosti, tak musi spravne rozdelit body do ostatnich schopnosti. Vic konkretnejsi nebudu. Mozna tak vybranym jedincum v PM-ce.