• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Update 1.32

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
Ted se na bete testuje zmena dueloveho systemu - spociva v tom ze v rovnicich se bonus za vystupovani/taktiku s uhybem nasobil ale ted se testuje akorat scitani...
 

DeletedUser

Guest
Ted se na bete testuje zmena dueloveho systemu - spociva v tom ze v rovnicich se bonus za vystupovani/taktiku s uhybem nasobil ale ted se testuje akorat scitani...

Ok, nemohl bys mi prosím napsat, odkud víš, že se to násobí? Případně kde jsou rovnice i na ostatní bonusy.

PS: Takže když má teď někdo 50 vystupování a 50 úhyb má bonus 2500 a oni to chtějí snížit jen na 100?
 

DeletedUser

Guest
Ne rovnice jsou mnohem slozitejsi a nikdo k nim nema jentak pristup...ale precti si treba tohle:http://forum.westbeta.innogames.de/showpost.php?p=14862&postcount=1

a odkud to vim? Co treba se kouknout do podpisu a zjistit kde hraju? A myslis si ze budu placat nejake nesmysly jen tak zvlast kdyz tuhle hru hraju uz od pocatku...

Tím, abys mi napsal odkud to víš jsem nemyslel, že si vymýšlíš, ale chtěl jsem znát odkaz na stránku, aby jsem tam případně našel další rovnice. Teď už vím, že taková stránka není, ale nemusíš se hned rozčilovat ;).
 

DeletedUser

Guest
Taaak a chce se mi zvracet zase. Jestli upraví ten duelový systém tak, že taktika + uhýbání nebo vystupko + uhýbání nebude mít tak velkev vliv jako doposud, tak s the west nejspíš končím. A myslím si, že se mnou hodně dalších hráčů.
Jak jinak se mám bránit proti odporákům?? Tím, že je upižlám a oni se do mě netrefí. Na vysoké střílení / sílu úderu kašlu. Takhle si dám jeden duel a konec.
Joo tak aspoň, že si jako odporák budu chrochtat na světě 3. Jenže 3. svět je mrtvej. A myslím si, že zmrví i reflexy / houževnatost, aby neduelanti nebrečeli.

Je to jen hra, aspoň budu dělat něco užitečného :)
 

DeletedUser

Guest
Úspěchy jsou naprostá blbost. Smyslem úspěchů nemůže být nic jiného , než hráči který si připadá že s lvl 120 je konec vnutit myšlenku, že zdaleka nemá vyhráno. Ještě musí vydělat milióny, udělat spoustu zbytečných obchodů, nebo třeba prohrát duely s NPC. 250x se nechat vyzvat k duelu hráčem asi znamená psát kamarádům aby mě zduelovali, takže PD jsou zpět :-) Nečetl jsem všechny, věřím že tam nejspíš jsou horší. No, nevim jestli je dobrá cesta snažit se udržet hráče za každou cenu ve hře i po dokončení lvl, nebo se radši pokusit získat je aby si zahráli ještě jednou, jinde, jinak.
Ani avatary nepřinesli zase nic tak převratného, spoustu možností, které se ale navzájem dost často spíš vylučují a ani konečný výsledek není nic zvlášť hezkého. A zkuste si vytvořit třeba indiána, tam vlastně neni ani možnost volby :-(
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser11313

Guest
Ne rovnice jsou mnohem slozitejsi a nikdo k nim nema jentak pristup...ale precti si treba tohle:http://forum.westbeta.innogames.de/showpost.php?p=14862&postcount=1

a odkud to vim? Co treba se kouknout do podpisu a zjistit kde hraju? A myslis si ze budu placat nejake nesmysly jen tak zvlast kdyz tuhle hru hraju uz od pocatku...

Současné modely výpočtu odporu a charismmy už jsou poměrně přesně zjištěny na základě velkého množství statistických dat a až zas tak komplikované nejsou. Nepořádek v tom nyní dělají bonusy za různé marmelády,fazole se špekem,nabroušené zbraně atd.
Rozlousknout nový systém také nebude určitě problém, ale nějakou chvíli to potrvá. Předpokládám, že jako obvykle budou informace od INNa velmi skoupé. Ono není se čemu divit - provozovatel hry má zájem na co nejmasivnějším používání nugetů a je na místě konstatovat, že většina změn v poslední době je tím motivovaná. Takže mohu zaručit, že změny duelového systému budou takové, aby na přeexpení bylo potřeba hooodně nugetů. A není to určitě poslední změna, takže zase nugety ...
 
Úspěchy jsou naprostá blbost. Smyslem úspěchů nemůže být nic jiného , než hráči který si připadá že s lvl 120 je konec vnutit myšlenku, že zdaleka nemá vyhráno. Ještě musí vydělat milióny, udělat spoustu zbytečných obchodů, nebo třeba prohrát duely s NPC.

No toto velice dobře funguje, hráči na vysokých levlech sami a rádi staví a sanží se získat nějaké "vyznamenání". Měl jsem za to že jsou rozumnější, ne že se budou honit za ziskem označení "hlupák-stavitel".

Ale já vidím práci a následnou činnost po dokončení levlu v řemeslech. Lépeřečeno 120 level pro mne není žádná mez akorát ubyde starostí s vývojem postavy a hráč má víc času na vlastní hru. Takže pokračuju dál hromadím peníze, bitvím a dueluju.
 

DeletedUser

Guest
Ale já vidím práci a následnou činnost po dokončení levlu v řemeslech. Lépeřečeno 120 level pro mne není žádná mez akorát ubyde starostí s vývojem postavy a hráč má víc času na vlastní hru. Takže pokračuju dál hromadím peníze, bitvím a dueluju.

Podle mě , jak ubyde starost s vývojem postvy, hra končí a řemesla mi přijdou jako dost chabá náplast. Žádný produkt vyrobený řemeslníkem nemá takovou hodnotu, jako úsilí vložené do jeho výroby, pokud počítám vstupní materiál. Vyrábět oblečení, zbraně, něco unikátního co by stálo za vyučení, pak ano, ale nezajímavou cetku na jedno použití za x hodin práce ? Připadá mi to neefektivní a proto dost nuda.
 

DeletedUser

Guest
Hyrone, to je tím že hrajete jako blázni. Já si hraju od začátku světa 1 a až dnes mám 101 lvl, a to jsem ještě zabral! Vy máte plný lvl hned za měsíc a pak se divíte, že vás to nebaví...
 

DeletedUser7836

Guest
Ten kto už dosiahol maximálneho levelu nemôže tvrdiť, že hra potom stráca zmysel. Naopak človeka baví ešte viac. Bitvy, duely, zbieranie predmetov atď je podla mňa väčšia zábava ako robenie práci a expenie. Ale sme už trochu mimo mísu, venujme sa 1.32.
Inak preklady by mali byť hotové zajtra, ale nič vám neslubujem.
 
chvíli sem na bitvách nebil a měl bych dotaz dříve jak byly záchytné boty např.:1 - 6 - 16 - 32 - 56 - 88 - 130 - 181 - 243 - 316 už neplatí a mohu mít třeba uhyb 129 a bude skoro tak učinný jako 131 ??
 

DeletedUser

Guest
O pár příspěvků se tu někdo ptal na změnu duelového systému a odpověď od někoho kompetentního jsem nenašel... je tedy nějaká změna? popřípadě jaká? Mluvilo se o změně odporu, teď zase změna taktiky a vystupování) Jak to tedy skutečně je?

To je jako změnit pravidla silničního provozu, nikomu neříct nic konkrétního a čekat až si na to řidiči přijdou sami :D
 
Ty "úspěchy" to je taky taková veselost. Právě jsem získal úspěch 100 bodů zranění při práci. Nerozumím tomu.
 

DeletedUser13667

Guest
Tyto získané body se sčítají a následně jsou zobrazeny ve tvém profilu. Zde zatím jednoduchý popis úspěchů
 

Deleted User - 31870

Guest
Asi stejně jako když se dala získat medaile za padesát upadnutí do kómatu.. :)
 

DeletedUser

Guest
Oceňuji, jak se snaží Inno přidáváním nových věcí, funkcí a úkolů oživit světy a udržet tam (platící) hráče. S některými věcmi sice nesouhlasím, ale zásadně nemám nic proti hlavním myšlenkám.

Co ale naprosto nechápu je, jak špatně/nedomyšleně/arogantně/ či jak jsou ty věci zaváděny. Příkladem je v jakém stavu se dostaly updaty na světy! (přičemž netrpěl jen náš svět, tyto problémy byly i na net světech).
Místo honění nových nedodělaných věcí by konečně měli dodělat pořádně ty staré a trochu (stačí fakt aspoň trošičku) věnovat péči třeba i o cz (sk, ..) komunitu - viz třeba žebříček slávy na lvl 99, jehož opravy se už asi nikdy nedočkáme, či to jak dlouho trvalo opravit neviditelné panely věčné problémy buffala. Toto ignorování uživatelů rozhodně není dobrým marketingovým tahem
 

DeletedUser

Guest
Chci jen podotknout další (tedy aspoň já jsem o ní nevěděl) změnu. Pláště se přejmenovaly na kabáty.
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru