Neuvažuje Inno, že by na starší světy umístili možnost usmíření Waupeeho dědečka?
Když přeházíte cca 100 bodů kvůli změně postavy, která by mohla porazit úkolové NPC, tak potom vám nezbyde nic, než čekat víc jak 3 měsíce, aby se náklady vrátily na nulu a dalo se s tím něco dělat. Dynamičnosti hry to rozhodně nepřispívá, já sám jsem z toho dost otrávený.
Je známé, že ze starších světů odchází hráči, starší světy nemají "vymoženosti" mladších světů. Mnohé hráče nebaví absolvovat znova šplhání po levelech a plnění úkolů, které už jednou splnili, hraní je přestává bavit třeba i pro nedostatky viz výše. Škoda, že není možnost přejít ze světa na jiný, hlavně ze staršího na mladší (Buffalo a pod.), myslím tím s kompletním inventářem, úrovní avatara a vykonanými úkoly. Vezmeme-li v úvahu, že mapy jsou asi pro každý svět stejný (poloha měst stejná), rozmístění pracovních činností, tak by se tímto krokem mohl naplnit jeden svět hráči přibližně stejné úrovně a prostředí patřičně oživit. Takhle by se mohli hráči z jednoho města domluvit a přestěhovat si ho jinam - do herně novějšího prostředí.
Staré světy by postupně zanikly a na nových byste měli skalní hráče, které hra roky baví a nemuseli by řešit otázku, zda má smysl pokračovat ve hře ve starším už ne tolik podporovaným prostředí. Já sám bych takovou příležitost využil. Vždyť i v dobách dobývání Západu se lidé stěhovali, v novém prostředí dostávali nové příležitosti. Ne každého baví mít po serverech plno postav.