• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Tento týden slavíme 16. narozeniny. S VÁMI jsme před 16 lety začali dobrodružství na prérii. Děkujeme VÁM! Více informací najdete na herním fóru

Update 1.35 - diskuze

Ste spokojní s Update 1.35 ?


  • Celkový počet hlasujících
    149

DeletedUser13949

Guest
Ale zase si můžeš za nugety nakoupit spoustu novejch hlavní, uzávěrů a mazadael na pušky. No a to je supééér :hoj:

A vracíme se tak k největšímu počtu hlasů, co jsou proti updatu: že je to jen drsný způsob, jak z nenugetových světů udělat nugetové... v mém případě, pokud chci, aby ta hra k něčemu byla, mi v podstatě nic jiného nezbývá, než solit, solit a solit :yah:
 

DeletedUser

Guest
je to chyba, má tam být Počet použití. Chyba je již nahlášena...
 

DeletedUser1318

Guest
Asi jsem šťastný hráč, nemám s hrou problém.
Byť s kolegou McBraceym na jiné problémy mýváme diametrálně odlišné názory, pod toto se jednoznačně podepisuji a souhlasím.

A vracíme se tak k největšímu počtu hlasů, co jsou proti updatu: že je to jen drsný způsob, jak z nenugetových světů udělat nugetové... v mém případě, pokud chci, aby ta hra k něčemu byla, mi v podstatě nic jiného nezbývá, než solit, solit a solit :yah:
Rozhodla jsi se použít své schopnosti určitým způsobem - preferuješ bitvy v pevnostech.
Proč máme tak rozdílný názor?
Já jsem začal west hrát v době, kdy o nějakých pevnostech nepřemýšleli ani programátoři. Bavilo mně hrát si na osadníka divokého západu, který loví, pracuje, vydělává peníze, nakupuje, staví město a plní úkoly. Nebudu tu úvahu nějak komplikovat, teď alespoň mně připadá, že se původní "duch" westu zase vrací víc tam, kde býval a začínal.
Pokud od westu očekáváš jen bitvy, bereš na sebe riziko, že všechny novinky nebudou pro tvoji velmi specifickou postavu přínosem. Já jsem si vybral jinou cestu, osobně mne bitvy z mnoha důvodů nebaví, a doteď jsem se mohl cítit diskriminovaný tím, že získat bednu přímo ze hry je pro mne téměř nemožné. Nebudu rozebírat otázku nugetů, protože existuje i jiná cesta - prací na dluhopisech. Z mého pohledu spravedlivější, protože nedává šanci jen "tankům" ale bez rozdílu všem. Upřímně, já bych k tak vyhraněnému vyprofilování charakteru přistoupil pouze s vědomím rizika, že spousta jiných činností než bitvy by pro mne zůstala tabu. Ale to je můj soukromý názor.
Např. na Arizoně nedueluji, neboť nejsem ve městě, do bitev nechodím ze stejného důvodu, od updatu již mám 52 dluhopisů, za dnešek přibudou další tři za denní úkoly a zatím nevím kolik za týdenní úkol. Nejde to nijak závratně rychle, ale nějak se k té jedinečné truhle nakonec dohrabu.
A když se vrátím k té tvé citaci, ...největší počet hlasů... vidím to jako pár lidí, kterým pár jiných zase oponuje.
Jestli je někde chyba, tak v jisté chaotičnosti v zavádění updatů. Já sám bych viděl prospěšnější, kdyby všechny světy pokračovaly ve stejném duchu, jako začaly. Plošné doplňování novinek pozpátku na staré světy je horší, dle mého mínění, než snaha rozšiřovat nugety.
Přesto mám pocit, že ten nejnovější systém by bylo dobré alespoň měsíc zkoušet a pak hodnotit. Ale to je věc názoru každého z nás.
 

DeletedUser13949

Guest
A teď se bavíme o tom, jestli jsem si vybrala špatné zaměření hry nebo o tom, jestli je nový update dobrý?

Každé "skupině" hráčů hra vždy cosi nabízela (kromě herního zážitku samozřejmě): dělnické či pracovní zaměření nabízí možnost výdělku, nálezu věcí apod., duelantské zaměření rychle roste a vydělává slušné peníze .... tyto skupiny, pokud se neúčastnily bitev, byly ochuzené sice o bedny, ale zase měli tu možnost si na tyto věci vydělat a mnohé z nich i najít (např. vykrádání hrobů) a pak tu jsou čistě bitevníci: v duelu neobstojí, moc prací dělat nemohou a jediná možnost něco získat byla bitva. (Hráči, kteří jsou postavení tak nějak mezi všechny možnosti asi potíže s updatem mít nebudou).

Nestěžuju si, že jsem tank, jen poukazuju na to, že nový update tuto skupinu pohřbil. Sebral jí jedinou možnost slušnějšího zisku, kterou byly bedny. Tak, jak se dluhopisy získávají, je totiž právě pro tuto skupinu velmi obtížné a zbývá jí jen jediné, sypat opravdové peníze INNO za nuggety. A to už se hra dostává kapku jinam.

Na jednu stranu se tu mluví o vývoji a pokroku, na druhé straně o návratu ke kořenům. Tak co vlastně? Že bysme v rámci návratů zase zrušili trhy, šerifa, chat....?

Sdělením: "Nemělas být tank, je to jen tvoje volba" ztrácí tato diskuze na významu.... Po dalším updatu se zase třeba jiní hráči dozvědí: "Neměls být duelant, je to jen tvoje volba...."

Nemyslím, že by pevnostně zaměření hráči byli tak malou skupinou, proto jsem poukázala na skutečnost, že právě této skupině update velmi uškodil. A proto tu snad tato diskuze vznikla.
 

DeletedUser

Guest
Dovolím si také něco napsat. Toto fórum jsem celé nepročítal, ale na chatech ve hře je tento update velice častým tématem, vlastně pomalu jediný. V drtivé většině je odsuzován a kritizován. Zatím jsem narazil na jediného hráče, kterého znám a líbí se mu. Někdo tu psal, že hráči ubývají stále a ne kvůli updatu. Já zase vím, že dost dobrých hráčů právě kvůli poslednímu updatu končí. A i kdyby.. ubývají hráči a byly představeny změny, které se připravují v updatu s tím, že se čeká zpětná reakce. Ta přišla.. jen jsme byli upozorněni, že nemáme jen kritizovat ale nabízet nápady. Výsledek? Nejvíce kritizovaně věci byly do hry vpraveny.
Když se tu někdo ozývá, dává se spíše chyba jemu, že je jeho problém, jak má nastavenou postavu atd.. Diví se někdo, že pak hráči ubývají?
Připadá mi, že to je jako se spoustou politiků, kteří si neuvědomují, že to oni jsou podřízeni nám. Tuhle hru zase živí hráči. Pokud ti hráči ubývají, není to problém ani chyba jejich. Asi je před tím bavila více. Někdo by se tu měl chytit za nos a zapřemýšlet, jestli svou práci nedělá špatně. Firma, které ubývají zákazníci, by se měla začít chovat jinak, než arogantně.
Je přece jednoduché udělat anketu, kdo je s updatem spokojen a kdo ne. Třeba se mýlím a výsledek bude kladný. Pokud ne a i přesto bude hráčům vyslán signál, máte smůlu, my to tak chceme, tak to tak bude, je to dle mého postoj patřící do jiného, než tržního prostředí.
 

DeletedUser1318

Guest
A teď se bavíme o tom, jestli jsem si vybrala špatné zaměření hry nebo o tom, jestli je nový update dobrý?
To souvisí jedno s druhým, jestli to chceš brát jenom ze tvého pohledu, tak to není diskuse ale ohlašovna blbé nálady z nového updatu.

Nestěžuju si, že jsem tank, jen poukazuju na to, že nový update tuto skupinu pohřbil. Sebral jí jedinou možnost slušnějšího zisku, kterou byly bedny.
Statisticky, mohu vědět, kolik beden jsi byla schopná vybojovat za měsíc? stačí nějaký hrubý odhad, jednu, pět nebo deset...

Nemyslím, že by pevnostně zaměření hráči byli tak malou skupinou, proto jsem poukázala na skutečnost, že právě této skupině update velmi uškodil. A proto tu snad tato diskuze vznikla.
To, že tu zbylo plno "pevnostních" hráčů, je ovšem důsledkem toho, jakým způsobem probíhaly předchozí updaty. Nemá to nic společného s politikou nugetů, je to důsledek toho, že většinu lidí třeba přestalo bavit hrát na světech, kde se veškeré dění podrobovalo tomu, ve které jsi alianci. A nezlob se na mne, to už opravdu nemá nic společného s původní myšlenkou divokého západu. Pak už je principiálně jedno, jestli se bijeme o vojenskou základnu nebo surovinová naleziště třeba na Marsu. Tím se celá originalita vytratila. Pro mně je poslední update návratem k původnímu pojetí hry a celkově se mi líbí.
V čem s tebou souhlasím, je však to, že tu za chvilku asi nezůstane nikdo.
Smutné je to, že všechno nasvědčuje tomu, že už to začíná chápat i vrchnost v Německu, protože jiné vysvětlení pro obrat od strohého zavedení novinek k jejich předchozímu diskutování nevidím. Chyba je to, že prohlédli tak pozdě. Pochybuji, že kdo odešel dřív, otrávený předchozími změnami, bude ochotný začínat zase od nuly.
Já chápu tebe, že dnešní změny ti vadí, trošku je to o tom, jestli existuje nějaká možnost, jak se s touto změnou vyrovnat. Nějaké možnosti tu i bez nugetů existují, pokud je nevyužiješ, máš pravdu, tento update je pro tebe špatný.
Upřímně řečeno, podle prvních informací se ani mně moc nepozdával, jenže jak to tak mastím dál, tak mi nepříjde, že by byl úplně celý zavrženíhodný. Nugety jsou samozřejmě mnohým trnem v oku, ale myslím si, že "koupit si za nugety všechno", to opravdu ne. Možná je vybalancovaný víc, než všechny předchozí, to je však jen můj prvotní dojem.
...Já zase vím, že dost dobrých hráčů právě kvůli poslednímu updatu končí...

Čistě v rámci diskuse, kdo je podle tvých měřítek "dobrý hráč" v kontextu toho, co píšeš výš?
 

DeletedUser9733

Guest
Také bych rád něco k tomuto updatu napsal, mě se osobně se na něm něco líbí i nelíbí. Například trh je opravdu dosti nepřehledný a dost složitý. West hraju několik let, trh používám od doby, kdy byl zaveden, teď, když jsem tam chtěl něco vložit, tak na to koukám, jak to tam vlastně vložit a jak zadat cenu, aby byla cena např 200/ks a ne 200/10 ks, které tam dávám. Dále ten inventář...předměty v něm jsou opravdu dosti malé a nezávidím majitelům mini notebooků, musí to vidět opravdu dost špatně. Ale abych jen nekritizoval..zavedení dluhopisů se mi velice líbí, i když dosáhnout na počet, za který se koupí truhlička bude běh na dlouhou trať. Alespoň je na co se těšit a konečně mě po tomto updatu zase začalo něco motivovat k tomu, abych se dále věnoval řemeslu, úkolům i duelům, každý den mám od všeho něco a konečně díky této novince budu moci postupovat i k lepším receptům mého řemesla...když je potřeba vyrobit 3 věci z receptů za den, to přinese více užitků - dluhopisy, zkušenosti, postup k dalším receptům, použitelné produkty a hlavně stálou zábavu ve hře :) :)
 

DeletedUser

Guest
Chceš po mně definici, kdo je dobrý hráč? To je myšleno vážně? I to s tou blbou náladou, je myšleno vážně? A za tu blbou náladu si můžou hráči?
Tak tedy dobrá, má definice dobrého hráče: Je to ten, kdo neskončí v lvl10, o kom je na konkrétním světě slyšet. Každého baví trochu něco jiného. Někdo dueluje, někdo se zaměřuje na bitvy, někdo třeba na řemeslo. Je platný svému městu a alianci. A komu se v tom co dělá daří, je dobrý hráč. Pokud to někdo hraje rok, dva, má tu své známé a přátele a přesto kvůli změně hry odchází, navíc není sám.. říkejte si tomu třeba blbá nálada, když myslíte. Je pravda, že blbé nálady, kvůli tomu updatu, je plno.
Co se opravdu zaměřit na kořeny hry? Vezměme si bitvy. O čem dnes jsou? O tom mít na své straně co nejvíce HP, tank je nepostradatelný. O čem to je, když rozhoduje bitvy jedna jediná schopnost? Bez Vysokého HP to nejde a přitom ten, kdo je pomalu v bitvě nejvíce platný, je na tom nejvíce bit. Ustojí 60 střel a v prohrané bitvě dostane 1,2 dluhopisy? A co je to za systém, kdy postava majíc vše jen v HP, trefuje a uhýbá pomalu stejně, jako ostatní. Když nebudu porovnávat jednotlivé charaktery..
Další věc, která mě trápí. Máme zdraví a energii.. Beru, že řemeslem se dá něco doplnit, vylepšit, ale musí se pro to něco udělat. Ale to, že se zdraví a energie dá prostě jednoduše a neomezeně kupovat, hru, kde to před tím možné nebylo, výrazně mění. A spousta lidí hrála na neprémiovém světě z toho důvodu. Shop je hlavní kámen úrazu. Já proti mikroplatbám nic nemám, sám nugety využívám, hra musí být z něčeho živa. Jen tohle bylo dle mého nešťastné. I v tom, jak se komunikuje s hráči. Vyčítáního, že si jen stěžujeme a kritizujeme jsem viděl dost.
Momentálně se zaměřuji spíše na duely. Teď už se ani nemusím bát, že duel prohraju, koupím zdraví a jdu znova. Prohraju? Koupím zdraví a tak dokolečka. Prostě můžu každého umlátit nugetama. V čem je problém? Že mě tohle nebaví. Ta trocha adrenalinu mizí. Padnu v bitvě, doplním energii a zdraví a jedu dál. Nuda. Alespoň pro mě.
A poslední věc. Do hry se stále přidávají nové věci, místo zdokonalování stávajících. Hra tak ztrácí tu výhodu oproti ostatním. I hráči na vrcholech žebříčků nemuseli trávit u hry hodiny. Nevím, jaké je věkové rozložení, ale těch hráčů 30+, kteří si to můžou dovolit hrát i když mají zaměstnání a rodinu je to spousty. Herní čas se ale stále prodlužuje a bojím se, že pomalu začne nahrávat spíše gamblerství - seď u toho pořád a plať.
Možná má ale INNO spočítaný lepší obchodní model. I málo hráčů, ale hodně platících je lepší, než hodně, kteří si zaplatí třeba jen bonus na charakter. Je mi jasné, že ta hra je produkt, který má generovat zisk. Čas ukáže, jestli změny budou zisk nebo ztráta.
 

DeletedUser

Guest
Já se také přidám do diskuze:
Update se mi moc líbí. Motivace dělat věci, které jsem chtěl "jednou" udělat, ale nebyl čas. Nuggety nepoužívám z principu, stejně se lidem s nuggety v mnohém vyrovnám. A to, že si někdo za spoustu peněz koupil bedny, z kterých měl věci, které asi nikdy mít nebudu? No a? Alespoň přispěli na provoz hry. Stejně 90% času používám gentlemana + zlatou sadu a na ty cetky by se mi jen prášilo v inventáři.
 

DeletedUser1318

Guest
Chceš po mně definici, kdo je dobrý hráč? ...
Je platný svému městu a alianci. A komu se v tom co dělá daří, je dobrý hráč...

Co se opravdu zaměřit na kořeny hry? Vezměme si bitvy...

O čem dnes jsou? O tom mít na své straně co nejvíce HP, tank je nepostradatelný. O čem to je, když rozhoduje bitvy jedna jediná schopnost? Bez Vysokého HP to nejde a přitom ten, kdo je pomalu v bitvě nejvíce platný, je na tom nejvíce bit...

I v tom, jak se komunikuje s hráči. Vyčítáního, že si jen stěžujeme a kritizujeme jsem viděl dost...

Momentálně se zaměřuji spíše na duely. Teď už se ani nemusím bát, že duel prohraju, koupím zdraví a jdu znova. Prohraju? Koupím zdraví a tak dokolečka. Prostě můžu každého umlátit nugetama. V čem je problém? Že mě tohle nebaví. Ta trocha adrenalinu mizí. Padnu v bitvě, doplním energii a zdraví a jedu dál. Nuda. Alespoň pro mě.
A poslední věc. Do hry se stále přidávají nové věci, místo zdokonalování stávajících. Hra tak ztrácí tu výhodu oproti ostatním. I hráči na vrcholech žebříčků nemuseli trávit u hry hodiny. Nevím, jaké je věkové rozložení, ale těch hráčů 30+, kteří si to můžou dovolit hrát i když mají zaměstnání a rodinu je to spousty. Herní čas se ale stále prodlužuje a bojím se, že pomalu začne nahrávat spíše gamblerství - seď u toho pořád a plať.
Možná má ale INNO spočítaný lepší obchodní model. I málo hráčů, ale hodně platících je lepší, než hodně, kteří si zaplatí třeba jen bonus na charakter. Je mi jasné, že ta hra je produkt, který má generovat zisk. Čas ukáže, jestli změny budou zisk nebo ztráta.

Na toho dobrého hráče jsem se ptal jen ze zvědavosti a myslel jsem to vážně.

Říkáš "zaměřme se na kořeny hry..." já už to hraji tak dlouho, že pro mne zrovna bitvy nejsou tak úplně jedním z kořenů hry. Já ti mohu oponovat, že právě neadekvátní odměny za účast v bitvách odehnaly první várku, jak ty říkáš "dobrých" hráčů, způsobily rozkastování světů na aliance a tím odradili další "zakládající hráče.
Ale tohle nechme stranou, diskuse je o dluhopisech.
Problém je ten, že si stěžujete na variantu placení nugety, které prý úplně vyřazují hráče, kteří jsou zaměření na bitvy. V bitvě jste bez "tanků" namydlení? Tak spolupracujte, prodávejte jim za rozumnou cenu suroviny pro řemesla, na zvýšení pracovních bodů a podobně.
A úplně nejvíc mně baví propočty, kolik čeho si budou všichni nugeťáci nakupovat. Ty hraješ s nugetama, já taky. Za prvé nekradu, tudíž nebudu do této ptákoviny cpát tisíce, abych MOŽNÁ získal z bedny i něco cenného, a rozhodně nebudu za nugety nakupovat blbosti v shopu, když můžu - sice pomalu - ale s jistotou hromadit dluhopisy a nakupovat za ně.
A už jen na okraj, já nejsem ten, kdo by vynášel nápady Innogames do nebes. Už jsem tu mnohokrát vyjádřil nesouhlas s jejich počínáním v mnoha směrech. Vzhledem ke znění pravidel je to asi tak to jediné, jak lze reagovat. Popřípadě zrušit účet.
No a k dluhopisům mohu říct jenom to, že já si myslím, že to je zatím to nejlepší, jak vrátit west tam, kde opravdu začínal. Ty "kořeny" o kterých mluvíte vy, jsou pro veterány hrající od počátku spíš obdobím, kdy se west začal podobat divokým kmenům.
Chápu, že se mnou mnozí nebudou souhlasit, já si prostě nemyslím, že tohle je věc, která westu, který vyhovuje mně, dá poslední ránu.
Dokonce si myslím, že je škoda, že to tu už nebylo dřív.
 

DeletedUser

Guest
No a já asi nepotěším odpůrce různých posilovačů co jsou k mání v UPS. Dnes byl na betě nahrán menší update a ceny jsou vcelku nízké hlavně se to projevuje u těch top posilovačů které ze 450 jsou na 189.
 

DeletedUser

Guest
nezdá se vám to tak trochu přehnané? Dnes má vzácné věci každý 2. člověk na T-W... Tato hra díky novému updatu (1.35) je už o ničem...
 

DeletedUser4876

Guest
Tak maji vzacne, ale zas je malo lidi co maji inno opasek, zlaty tomahawk, atd....
 

DeletedUser13949

Guest
V bitvě jste bez "tanků" namydlení? Tak spolupracujte, prodávejte jim za rozumnou cenu suroviny pro řemesla, na zvýšení pracovních bodů a podobně.


Dejte almužničku chudému tančíkovi. Update to podělal, tak to zachraňte vy, mí milí kamarádi....almužničkůůůůů :14:
 
nezdá se vám to tak trochu přehnané? Dnes má vzácné věci každý 2. člověk na T-W... Tato hra díky novému updatu (1.35) je už o ničem...

Takže za tu dobu, kdy přišel updat 1.35, hráči stačili získat nějaké vzácné věci? Kolik jich tedy je a kolik jich bylo před updatem? Ještě to tu není ani týden a vy už tu děláte jako kdyby každý druhý nakoupil hafo věcí. No ale když už, tak je alespoň polovina spokojená...
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser1318

Guest
Dejte almužničku chudému tančíkovi. Update to podělal, tak to zachraňte vy, mí milí kamarádi....almužničkůůůůů :14:
Jejda! A já myslel, že z těch beden co ti padaly v těch bitvách jedna za druhou už jsi ve vatě :)
Ovšem jestli to co píšeš, je obrazem tvé nepostradatelnosti ve městě a alianci, pak se nedivím, že tě to už nebaví hrát.
Že by to fakt bylo jenom tím updatem?
Takže za tu dobu, kdy přišel updat 1.35, hráči stačili získat nějaké vzácné věci? Kolik jich tedy je a kolik jich bylo před updatem? Ještě to tu není ani týden a vy už tu děláte jako kdyby každý druhý nakoupil hafo věcí. No ale když už, tak je alespoň polovina spokojená...
Taky mám problém, najít těch pár svítících blbin co my chybí do sběratelské sady.
Zatím ty ceny nešly nijak dolů, asi to nakupování svítících unikátů nebude taková brnkačka, jak nás tu někdo straší....
Namátkou z Arizony:
Šavle generála Granta 500 000 $
Natova mačeta 41 000
Lacláče Bořka stavitele 35 000 - 40 000 $
Sacajaweinské kalhoty 67 843 a 72 985 $
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Nahoru