Každý update, který přinese do hry nové prvky hodnotím kladně. Zavedením úspěchů, řemesel nebo nyní dluhopisů se pro mnoho hráčů určitě stala hra opět atraktivní a zábavnou. Aspoň takto bych to viděl u sebe. Nedokážu si představit, že bych stále hrál tu samou hru (myšleno bez jakýchkoliv updatů a vylepšení) jako před dvěma lety, co jsem začal west poprvé hrát. To by se tu určitě nevedly vášnivé diskuze a většina věrných hráčů by dávno hrála jinou onlinovku
Druhou stránkou věci je samozřejmě lačnost INNA po ziskovosti. Takto funguje většina dnešních onlinovek a nedá se proti tomu ani nic namítat. Každý si dnes chce za práci odnést domů nějakou kačku
Vadí mi jen některé podle mě dopředu nepromyšlené tahy, které můžou INNO stát hodně hráčů = kaček
Stačí se podívat např. na nugetové světy, kde pomalu hráč nemusí hnout brvou a za 2 měsíce je na levlu 120. Stačí sypat peníze a nakupovat vše co se dá od produktů až po různé lektvary. Takto by mě hra teda přestala byvit hodně rychle a myslím, že hodně hráčů (hlavně věkově mladých), když vstoupí na takový svět zase velmi rychle zmizí. Bohužel už je toto přenášeno i na "staré" světy
.. můj názor a vlastní pohled na hru..
Největším mínusem nejnovějšího updatu je podle mě grafické zpracování invenáře (vše je neskutečně mrňavé, z některých obrázků ani nepoznám co na něm je) a zrušení truhliček za bitvy. To se podle mě velmi brzy podepíše na už tak mizerné docházce do bitev.
Ještě na závěr připomínku k trhu.. Nedalo by se udělat něco s těmi okny? Když si kliknu např. na koupi opasků, tak se do toho mrňavého okýnka ani nevlezou celé nazvy. Bylo by pěkné, kdyby ty okna šly aspoň trošku rozšířit