• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Tento týden slavíme 16. narozeniny. S VÁMI jsme před 16 lety začali dobrodružství na prérii. Děkujeme VÁM! Více informací najdete na herním fóru

West 2.0 - diskuze

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser1318

Guest
Mapa menila vzhled proto, ze se menil jeji system - Kdyz uz se delalo toto, vzalo se to rovnou se zmenou vzhledu.
Fce mesta jsou stejne,
Já mluvím o něčem jiném. Myslím, že jsi to byla ty, kdo říkal, ať se přihlásím na betu, zkusím si to a pak získám právo se k tomu kompetentně vyjádřit.
Grafické změny začaly přicházet s některými novinkami už dříve, některé z předmětů, grafická úprava v okně schopností atd, s tím, že bude i nová mapa a postupně dojde k sjednocení na novou grafiku. Já vyslovuji svůj dojem, že jsem čekal, že po tak dlouhé době příprav, se to sjednocení grafiky promítne i do vizuální podoby např. postav v salonu nebo podoby budov ve městě. Byla řeč o tom, že nás čeká "úplně nový west". Tak se ptám, jestli to, co testujeme je konečná podoba (co se vizáže týká) nebo jestli konečný vzhled připravený až jako překvapení pro oficiální premiéru dvojky.
Nicméně pro samotné hraní to není až tak důležité.
Tak stejně si myslím, že je pro hraní vlastní, podle mého mínění, jaksi uživatelsky nepříjemné, celkem zbytečně přeházet ikony tlačítek tak, jak to popisuju. Mám pocit, že je "mapě" úplně jedno, jestli je přístup do města z boční nebo spodní lišty. Prostě jsem si dovolil vyjádřit názor jinak, než že řeknu, že to celé stojí za ... .
Co mne víc zajímá, jsou ty nelogické časy prací a možnost vrátit se k výběru více časových úseků.
Nebo např. nový seznam úkolů, který je buď podivně vymyšlený, nebo se v něm ještě neorientuji, a nevidím tam to, na co jsem byl zvyklý.
 

DeletedUser12110

Guest
V soucasne verzi ktera bezi na svetech jsou okna kazda pes jina ves - Jeden typ maji telegramy, jeden zebricky - Toto se sjednoti. Nevidim co je spatne na postavach v salonu, jak nezapadaji, to same mesto?
Sama vidim spatne a s tlacitky na vycentrovani postavy problem nemam, jine prehozeni pristupu do oken s telegramy / mestem / cimkoli je myslim take v poradku - Ano, je jinak, ale je prehledne.
 

DeletedUser3718

Guest
Jiné uspořádání není chyba, je to jen o zvyku, jediné co mi trochu vadí je odhlašování které se musí ještě potvrdit. Já hraju 2.0 od spuštění Enewetaku a nemám problém s orientací. Líbí se mi že už změnili přístup do oznámení (původně bylo přes telegramy což mi přišlo zdlouhavé ale začal jsem na to používat klávesovou zkratku). Upozornění na nový telegram/oznámko již taky je doplněno i s přídavkem (podle mě zbytečným ale není to na obtíž) blikání ikony inventáře jako upozornění na novou věc/produkt v inventu. S rychlostí načítání hry problém nemám a to můj PC se nemůže řadit mezi nové kusy :D je to spíše dědeček, a i přesto nemám problém. Při plné záteži si myslím že taky problém nebude vzhledem k tomu že na Enewetaku hraje cca 7200 lidí a u nás na Cz světech je to v rozmezí od cca 3000 do 4000. Až na Colorado kde je skoro 14000 lidí, tam by možná nějaké zpomalení být mohlo, ale nevidím to tak černě. Systém prací uvidíme jak se ještě vyvine, jen doufám že si budem moci vybírat aspoň ze dvou intervalů. I za cenu toho že delší bude o něco málo znevýhodněn oproti krátkému z kterého plyne větší aktivita, kterou by měli odměnit. Toť vše :klubun:
 

DeletedUser1318

Guest
V soucasne verzi ktera bezi na svetech jsou okna kazda pes jina ves - Jeden typ maji telegramy, jeden zebricky - Toto se sjednoti.
Právě o tom mluvím, stejně tak se mi to jeví i na betě, já se jen ptám, kdy?
Sama vidim spatne a s tlacitky na vycentrovani postavy problem nemam,
Já už taky ne, když jsem našel vysvětlení, že tam ta možnost je, předtím jsem si nevšimnul a už jsem to i vysvětlil, ne?
jine prehozeni pristupu do oken s telegramy / mestem / cimkoli je myslim take v poradku - Ano, je jinak, ale je prehledne.
A já se jenom ptám, jestli to má souvislost s přepracovanou mapou, myslím, že toto nikoliv a prostě vyjadřuju svůj názor, že já osobně zrovna v této změně nevidím nic, co by mne nutilo investovat do nugetů, případně přilákalo nové hráče.
Chcete vyjádřit názor, tak jej říkám, uvítal bych jako přehlednější, kdyby i to centrování bylo třeba vedle a stejně velké jako ikona pro přístup do inventáře, shopu a dalších, a kdyby to šlo celé i schovat, když to nepotřebuju, byla by ta mapa ještě přehlednější.
Jiné uspořádání není chyba, je to jen o zvyku, jediné co mi trochu vadí je odhlašování které se musí ještě potvrdit. Já hraju 2.0 od spuštění Enewetaku a nemám problém s orientací...
Nehodnotím, jestli je to chyba, west hraji už několik let a řeším otázku, jestli to pro samotný požitek z hraní přinese něco pozitivního, přeházet umístění ovládacích prvků. Můj dojem je, že nic. Tím neříkám, že se to nedá zapamatovat, nebo to bude nehratelné. Do minuty bych byl schopen vysypat asi šedesát nápadů, které by byly přínosnější, než rozházet tlačítka jinak.
Na Alamogordu mi to oznámení pořád otvírá telegramy jako první. Co takhle nechat dvě tlačítka jako dřív? místa je dost...
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser12110

Guest
No tak to je skvele, to nemeckym kolegum umozni udelat hru jeste zajimavejsi.
Ocekavam je tedy jako novy prispevek, at to muzeme poslat :)
 

DeletedUser1318

Guest
No tak to je skvele, to nemeckym kolegum umozni udelat hru jeste zajimavejsi.
Ocekavam je tedy jako novy prispevek, at to muzeme poslat :)
Děkuji za vtipnou odpověď.
Nicméně od moderátorky, která napíše: http://forum.the-west.cz/showpost.php?p=243849&postcount=4
bych možná čekal méně kousavou ironii.

Mně momentálně humor trošku přešel, měl jsem takový nápad, že bych zadal nějakou práci a jediné co se mi daří otevřít, jsou zadání ve vesnici u zadavatele úkolů. Šel bych skolit nějakého krocana, loveckou chatu najdu, ale práce rozbalit nejdou. Jak se to dělá už jsempřed nějakou dobou pochopil. Zkouším to na dvou počítačích, v několika prohlížečích, co šlo jsem promazal, restartoval jsem pc, router i modem a nic...
Nějaký nápad?
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Právě o tom mluvím, stejně tak se mi to jeví i na betě, já se jen ptám, kdy?

Co kdy? Sjednocený design oken už na betě dávno je.

K novému systémem prací - s tím nemám žádný problém. Nikdy se mi nestalo, že bych potřeboval jen a pouze jednu konkrétní práci či produkt, vždy je více možností. Tak prostě jdu na práci, která mi časově vyhovuje. Příkladem je nyní stavba pevnosti - když můžu u počítače hodinku a půl posedět, jdu na bavlnu či sukna, když potřebuji vypadnout, jdu hledat vlajky.

Přeskupení tlačítek také hodnotím kladně, alespoň je po stranách prázdno a mapa je širší. Jen je škoda, že tlačítko na městské fórum je mimo ostatní tlačítka, čili hůře dostupné.

Co jsem ale vůbec nepochopil, je zdánlivě pohyblivý panáček, který při zrušení pohybu "skočí" zpět na výchozí pozici. Představoval bych si spíše, že by po zrušení pohybu zůstal na místě, čímž by se konečně ze hry vytratila ta nesmyslná "teleportace".
 

DeletedUser1318

Guest
Co kdy? Sjednocený design oken už na betě dávno je.
Já jsem přepracovanou jednotnou grafiku pochopil trošku jinak, ale dopodrobna to rozebírat je asi zbytečné.
Nikdy se mi nestalo, že bych potřeboval jen a pouze jednu konkrétní práci či produkt, vždy je více možností.
Co se věnuju řemeslu, je to víceméně pravidlem. Zvyknout se na to dá, ale zbytečně to zdržuje.

Vrátím se k tomu problému s pracemi: na beta fóru je příspěvek tohoto znění:
Inventory won't open, jobs won't open, clotcalc disappeared again, friends namelist is missing...
... takže asi přece jen nějaká "dětská nemoc"...
 

DeletedUser11063

Guest
Tak, dovolil jsem si začít tím, co jsi vypsal ty :) A další:
Trvalo to déle než jsem myslel, ale mám teď dost práce a taky popravdě nemám moc chuť lézt na betu a kazit si tak radost ze zatím pěkné hry

Minimapa: Tak samotná mi moc změněná nepřijde. Je fakt, že má více funkcí, ale ty jsem zatím nějak moc nezkoušel, ale je fakt že ušetřit čas mohou.

Klávesové zkratky: nevyužívám, popravdě mi west nepřijde jako hra, která by potřebovala klávesové zkratky - podle mého zbytečnost

Nové práce:
pokud nové práce znamenají to že si sběratelé budou dělat zásoby do sbírek tak to jen zhorší kvalitu westu jako celku - těď nehodnotím ty práce - je hezké, že je možnost větší volby - není hezké že nemůžu ovlivnit čas práce
nevím ale neplatilo dříve - čím více věci v inventáři tím více to zatěžuje servery a tak zhoršuje hru? proč místo toho aby s tím něco udělali tak to ještě podporují - to mi přijde že jdou sami proti sobě.

Saloon: denní úkoly zatím nemohu vykonávat tak nemohu posoudit. Ale padlo zde, že úkol se dá přijmout v salonu a pro ohlášení splnění úkolu musím cestovat do města duchů - to už neplatí, jak je to teď, že úkol přijmu u některé z postav a tam nahlásím splnění???

Zadání pohybu: Nevím popravdě co myslíš - já když chci do města musím zadat město - ukazatel a start. Při práci najít práci, rozkliknout okno s těmi pracemi, rozkliknout na práci co chci vykonávat a start

Zprávy/Oznámení: nelíbí se mi že je to pohromadě - takhle nikdy nevíš jestli je to jenom "otravné oznámení", nebo někdo něco napsal - každá by měla mít svoji ikonu jako je to teď.

Přenesení měst: to neřeším - kvůli zmenšení mapy je to nutnost a já nepatřím mezi hráče co jsou na městu závislý - jako dělník jsme jich už postavil několik a nemám problém město opustit a postavit nové :-)

Zadavatelé úkolů: Pokud je zadavatel 1 osoba tak by se měl vyskytovat na jednom místě a ne na 10 jako teď - takže toto mi nevadí.

Pevnosti: jako dělníkovi a bitevníkovi se mi to nelíbí, ale chápu že při zmenšení mapy je prostě vynulovat musí - - jen je škoda, že místo toho aby se zaměřili na to, aby byli hráči spokojení a doporučovali west svým známým, tak se prostě jenom přizpůsobili a to je špatně
Ví se už velikost odškodného za ty pevnosti? Nebo to bude pouze nějaké ******* trapné ocenění do úspěchu?
CO se stane se surovinami v těch pevnostech - ve skladech? ty zmizí taky a nebo je budou "přesouvat majitelům pevnosti od inventářů (zakladatelům měst)

A ještě pár reakci na ostatní

V innu asi chybí někdo, kdo by fungoval jako záchranná brzda, kdo by v případě takovýchto přehmatů hodně nahlas zařval, takhle ne. V praxi je to spíš tak, že se něco vyzkouší, a pak se hasí následky.
Pokud se nemýlím tak jeden z týmu westu přešel na jinou hru a někdy mám pocit, že právě on byl ta logická brzda, která brzdila některé hloupé nápady a uváděla do pohybu jen ty kvalitní :-)

Nevidim co je spatne na postavach v salonu, jak nezapadaji, to same mesto?
Graficky mění celou hru, proto bych osobně čekal, že když už změní podobu měst na herní mapě, že se taky rovnou změní grafická podoba města - budov po rozkliknutí města a ne že tam nechají stále ten starý vzhled. Když už měním design tak ho měním komplet a ne po částech - takhle to jen vypadá, že je to šité horkou jehlou rychle rychle a nepřemýšlí nad tím co dál. To samé u postav - upravit vzhled salonu, aby vypadal graficky jinak - lépe.
 

DeletedUser8423

Guest
Saloon: denní úkoly zatím nemohu vykonávat tak nemohu posoudit. Ale padlo zde, že úkol se dá přijmout v salonu a pro ohlášení splnění úkolu musím cestovat do města duchů - to už neplatí, jak je to teď, že úkol přijmu u některé z postav a tam nahlásím splnění???

Tuhle informaci jsem tu psal já a asi byla špatně pochopena, tak vysvětlím. Denní opakovatelné úkoly, které lze přijmout teď u postav v saloonu a splnit zase u nich, tak zůstaly v saloonu. Jen je nedostáváš už u jednotlivých postav, ale na jednom místě (Vedle Waupeeho je na sloupu přitlučenej, takovej jakoby list papíru - novej zadavatel)

Co se změnilo, jsou opakovatelné úkoly, které teď dostáváš ve městě duchů a v indiánské vesnici. U nich se změnil systém. Zatímco teď přijdeš jednou k vesnici/městu, přijmeš si co chceš a postupně si je můžeš plnit kdekoliv, tak ve dvojce je přijmeš v saloonu, zas na tom přibitém papíře, a pro jejich dokončení musíš dojít k městu d./vesnici.

Aspoň pro mě naprosto nevyhovující novej systém :(
 
Děkuji za vtipnou odpověď.
Nicméně od moderátorky, která napíše: http://forum.the-west.cz/showpost.php?p=243849&postcount=4
bych možná čekal méně kousavou ironii.

Mně momentálně humor trošku přešel, měl jsem takový nápad, že bych zadal nějakou práci a jediné co se mi daří otevřít, jsou zadání ve vesnici u zadavatele úkolů. Šel bych skolit nějakého krocana, loveckou chatu najdu, ale práce rozbalit nejdou. Jak se to dělá už jsempřed nějakou dobou pochopil. Zkouším to na dvou počítačích, v několika prohlížečích, co šlo jsem promazal, restartoval jsem pc, router i modem a nic...
Nějaký nápad?

šlo o noční vypadek na celé betě....nefungovalo to nikomu...:klubun:
 

DeletedUser13514

Guest
Zadání pohybu: Nevím popravdě co myslíš - já když chci do města musím zadat město - ukazatel a start. Při práci najít práci, rozkliknout okno s těmi pracemi, rozkliknout na práci co chci vykonávat a start

edf77ec284194241a86d07d.png
00d375aec1664ce59ad3b1a.png


Jedná se o ty dvě šipky, které se objeví, když najedeš na název města, či na práci (šipky jsou též u pevnosti). Když na ně klikneš, tak zadáš pohyb (u práce zadáš s pohybem i práci) bez toho, abys musel rozklikávat.

Zprávy/Oznámení: nelíbí se mi že je to pohromadě - takhle nikdy nevíš jestli je to jenom "otravné oznámení", nebo někdo něco napsal - každá by měla mít svoji ikonu jako je to teď.

Tak bylo by to rozumnější, aby bylo na první pohled jasné, co ti přišlo. Holt někde kliknutí ubrali, někde je zase navíc :/


Pevnosti: jako dělníkovi a bitevníkovi se mi to nelíbí, ale chápu že při zmenšení mapy je prostě vynulovat musí - - jen je škoda, že místo toho aby se zaměřili na to, aby byli hráči spokojení a doporučovali west svým známým, tak se prostě jenom přizpůsobili a to je špatně
Ví se už velikost odškodného za ty pevnosti? Nebo to bude pouze nějaké ******* trapné ocenění do úspěchu?
CO se stane se surovinami v těch pevnostech - ve skladech? ty zmizí taky a nebo je budou "přesouvat majitelům pevnosti od inventářů (zakladatelům měst)

Odškodnění nevíme a co si troufám hádat, tak se ho dozvíme nejspíše až s updatem, když to má být překvapení. Že na betě dostali jen úspěch neznamená, že u nás nás to bude taky tak (přesněji může být ale také nemusí). Beta má trochu odlišné podmínky, sice ne moc, ale má.

Suroviny zmizí. Ono by bylo těžké suroviny nějak spravedlivě rozdělit. U majitele může být ve městě víc zakladatelů. Rozdělit to mezi ně tedy nemusí být možné (vznikaly by poloviny, čtvrtiny,...). Dát vše zakladateli s nejvyšším levelem? Taky nic moc řešení...


Graficky mění celou hru, proto bych osobně čekal, že když už změní podobu měst na herní mapě, že se taky rovnou změní grafická podoba města - budov po rozkliknutí města a ne že tam nechají stále ten starý vzhled. Když už měním design tak ho měním komplet a ne po částech - takhle to jen vypadá, že je to šité horkou jehlou rychle rychle a nepřemýšlí nad tím co dál. To samé u postav - upravit vzhled salonu, aby vypadal graficky jinak - lépe.

Tak města se budou předělávat komplet a to si bude vyžadovat čas. Zkrátka do jednoho updatu se všechny změny nevejdou.
 

DeletedUser1318

Guest
Tak města se budou předělávat komplet a to si bude vyžadovat čas. Zkrátka do jednoho updatu se všechny změny nevejdou.
Podobu nové mapy už známe několik měsíců, o westu dvojce se tu už dlouho mluví, jako o celkově novém projektu, který bude prakticky celý nový, hezčí, lepší. Toto není "nějaký" update, to je spuštění prakticky "nové" hry.
Teď to vypadá, že to bude jen nějaký mezičlánek mezi tím "starým" a "novým".
Nevím, jestli víte něco víc, než můžete zveřejnit, ale na většinu připomínek, co tu zazní, jsou slyšet odpověďi nevíme, zatím to není úplně hotové, dává to možnost k dalšímu rozvoji, časem se to bude měnit, to je otázka dalších updatů.
Myslíš si objektivně - z pohledu hráče, že je to seriózní přístup jak přesvědčit pochybovače o tom, že co se s westem děje je fakt cesta dopředu?
Toto není volební kampaň, kdy si na billboardy můžeš napsat co chceš, tohle je tvrdý byznys...
 

DeletedUser11063

Guest
Co se změnilo, jsou opakovatelné úkoly, které teď dostáváš ve městě duchů a v indiánské vesnici. U nich se změnil systém. Zatímco teď přijdeš jednou k vesnici/městu, přijmeš si co chceš a postupně si je můžeš plnit kdekoliv, tak ve dvojce je přijmeš v saloonu, zas na tom přibitém papíře, a pro jejich dokončení musíš dojít k městu d./vesnici.

Aspoň pro mě naprosto nevyhovující novej systém :(
V tom případě ale pak opakované úkoly ztrácí smysl a jsou zbytečné. Protože pokud bude na mapě ta vesnice jen 1 tak se nepotáhnu přes celou mapy abych splnil pár úkolů a další den znovu

Jedná se o ty dvě šipky, které se objeví, když najedeš na název města, či na práci (šipky jsou též u pevnosti). Když na ně klikneš, tak zadáš pohyb (u práce zadáš s pohybem i práci) bez toho, abys musel rozklikávat.
Těch šipek jsem si už všiml ale když jsem je chtěl použít tak to nic neudělalo a nebo to začalo psát chybová hlášení ve spojení se serverem tak jsem už dál nepátral k čemu slouží.
 

DeletedUser13514

Guest
Podobu nové mapy už známe několik měsíců, o westu dvojce se tu už dlouho mluví, jako o celkově novém projektu, který bude prakticky celý nový, hezčí, lepší. Toto není "nějaký" update, to je spuštění prakticky "nové" hry.
Teď to vypadá, že to bude jen nějaký mezičlánek mezi tím "starým" a "novým".
Nevím, jestli víte něco víc, než můžete zveřejnit, ale na většinu připomínek, co tu zazní, jsou slyšet odpověďi nevíme, zatím to není úplně hotové, dává to možnost k dalšímu rozvoji, časem se to bude měnit, to je otázka dalších updatů.
Myslíš si objektivně - z pohledu hráče, že je to seriózní přístup jak přesvědčit pochybovače o tom, že co se s westem děje je fakt cesta dopředu?
Toto není volební kampaň, kdy si na billboardy můžeš napsat co chceš, tohle je tvrdý byznys...

Taky vývoj trvá měsíce. To není něco, co se "upeče" přes noc. Je to jen update, i když zásadní, ale pořád to není jiná hra :) A každá hra se vyvíjí. Takže města budou, ale později.

No já nejsem pochybovač, takže jak mám vědět, zda se nechají či nenechají přesvědčit? :)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser1318

Guest
Těch šipek jsem si už všiml ale když jsem je chtěl použít tak to nic neudělalo a nebo to začalo psát chybová hlášení ve spojení se serverem tak jsem už dál nepátral k čemu slouží.
To asi souviselo s včerejším výpadkem na betě, teď už to jde.
Taky vývoj trvá měsíce. To není něco, co se "upeče" přes noc. Je to jen update, i když zásadní, ale pořád to není jiná hra :) A každá hra se vyvíjí. Takže města budou, ale později.

No já nejsem pochybovač, takže jak mám vědět, zda se nechají či nenechají přesvědčit? :)
Já plně respektuji tvůj názor.
Snažím se ventilovat své zklamání nad tím, v jakém stavu ten produkt momentálně je.
Ač programování nerozumím, tudíž nejsem schopen posoudit, co všechno oproti jedničce nejde změnit kvůli nové mapě, mám pocit, že dotáhnout grafiku všech oken by neměla být práce na několik měsíců.
West 2 jsem vyzkoušel, své výhrady jsem sdělil, jak s tím naložíš je na tobě, (respektive na vás).
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser13514

Guest
No, grafika všech oken sjednocena byla :) (jde o ty rámečky). Město slibují, že bude ve 3D. Taky nejsem programátor, ale myslím, že to není úplně nejjednodušší.
 

DeletedUser1318

Guest
No, grafika všech oken sjednocena byla :) (jde o ty rámečky). Město slibují, že bude ve 3D. Taky nejsem programátor, ale myslím, že to není úplně nejjednodušší.
Já chápu jako grafiku vše, co "vidím".
A když pořád "vidím" fragmenty z původní jedničky, tak mne to spletlo.
Asi je to o úhlu pohledu, který máme, asi každý jiný :D
 
Betu jsem sice nezkoušel, ale z toho co jsem četl a viděl i nějaké video, tak jsem pochopil, že mám naději, že mi West 2.0 přinese spoustu volného času, protože:

1) Opadne dělání většiny prací (protože klikat pořád dokola několikrát do hodiny třeba nové série prací v kamenolomu, to dělat nebudu) a tímpádem jak nebudou suroviny, odpadne i zdržování se s řemeslem.

2) Nebude mne rozptylovat cizí klábosení na chatu, protože ho neuvidím, jelikož okno s chatem je zavřené. (Vlastně je otázka, jestli si to okno někdo otevře a bude tam.)

3) Nebudu ani tolik duelovat, protože nebude tolik cílů - lidi budou muset pořád spát, aby měli energii na ty rychlopráce nebo se budou léčit z četných pracovních úrazů.

4) Do bitev se už pak taky nevyplatí chodit, nebude v nich tolik lidí, protože
- neuvidí topic na chatu, že mají jít do bitvy (okno s chatem budou mít zavřené)
- nebudou už tolik číst telegramy (protože se jim nerozsvítí samostatná ikona, že jim někdo píše)

Tak já bych se toho nebál, bude to docela pohoda :-)
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru