• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Tento týden slavíme 16. narozeniny. S VÁMI jsme před 16 lety začali dobrodružství na prérii. Děkujeme VÁM! Více informací najdete na herním fóru

West 2.0 - diskuze

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
tak zrovna to zraněná z prací už silně zredukovali

The damage formula has been adjusted so that with every additional labour point you have for a job you are lowering the final damage by 1%, the cap for that is 90%. This means that if you have 35 additional labour points on Grave robber the damage done to you will be lowered by 35%. However it won't matter if you have 91 additional points or 120, the damage will only be lowered by 90% then.

uvidíme, co to udělá v praxi

snad podvolí a nakonec pohnou i s těmi časy prací
 

DeletedUser10447

Guest
Mě se náhodou ten West 2.0 líbí. Je takový hezčí a příjemnější na pohled, sice plný chyb, ale ty časem doladí... :)
 

DeletedUser

Guest
U mě má tedy tento update hodnocení tak 50:50

- Nová grafika je takový obal, který může být hezký, ale pro mě z herního hlediska nemá celkem význam, ale může to být lákadlo pro nové hráče. Zmenšení mapy, víc prací na jednom místě, fajn.
Poněkud mi to přijde nepřehledné a přeplácané různými vyskakujícími okýnky, oznámení a volby mi přijdou, že je programátoři umístili tam, kde zrovna zbylo místo...

- Jako dobrý nápad beru práce se stříbrným a zlatým bonusem

- Nový systém prací mi až tak nevadí, ale mít možnost volit mezi různou délkou by bylo rozhodně lepší a s tím asi se mnou bude souhlasit většina lidí. Nový výpočet zranění při práci mi taky nepřijde jako až tak špatná věc, pokud se to rozumně vyladí, aby některé činnosti nebyly sebevražedná mise.

- Velice nepovedený mi přijde chat, jako by autoři updatu nevěděli kam s ním? A zatím ani po úpravách to není lepší. Možná kdyby nebyly okraje okna mapy tak přeplácané, tak by mohl zůstat tam, kde je teď.

- Ale co mě tedy rozhodně zklamalo, že update vlastně nic nového nepřináší , až na nějakou tu drobnost, je to všechno o grafice, nějaká ta drobná zbytečná nová práce. Nevyváženosti zůstaly nadále nevyvážené... Napadá mě třeba, že mohly být přiřazeny jízdním zvířatům drobné bonusy na schopnosti, aby některé, jako Pinto nebo Appaloosa, nebyly tak akorát k tomu, aby si je člověk na chvíli pořídil na otisk. A klidně mohlo být víc druhů koní namísto slonů, pštrosů a podobné havěti. K udržení hráčů, co dosáhli level 120 by jistě přispělo, kdyby i další získané zkušenosti byly nějak odměňovány. A mohl bych pokračovat...

Takže z tohoto pohledu soudím, že update 2.0 je asi stejně zajímavý jako bábovka z velkopekárny zabalená v dárkovém balení (sníst se dá, ale nic extra)...
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Tak kdy to už konečně přjde, stejně čekám až na ten další, a doufám že tam už budou nějaké úkoly a taky nějaké nové hadry/věci...
 

DeletedUser11063

Guest
No můj odhad příchodu 2.0 jsou vánoce :-) aby to mohli dát místo vánočního dárku. Ten vánoční skřet dle rozdílných reakcí nebyl přijat zrovna dvakrát pozivitně tak si asi myslí, že si tímhle zachraní reputaci.

I když se na 2.0 netěším a nejradši bych byl aby nepřišla vůbec, na druhou stranu ji taky netrpělivě očekávám, protože se zase snad začne inno starat o hru a ne na to kašlat jako teď :(
 

DeletedUser

Guest
tak zrovna to zraněná z prací už silně zredukovali

The damage formula has been adjusted so that with every additional labour point you have for a job you are lowering the final damage by 1%, the cap for that is 90%. This means that if you have 35 additional labour points on Grave robber the damage done to you will be lowered by 35%. However it won't matter if you have 91 additional points or 120, the damage will only be lowered by 90% then.

uvidíme, co to udělá v praxi

snad podvolí a nakonec pohnou i s těmi časy prací

Tak to je fakt smutné. Myslel jsem, že bude konec oznámením "bandité po tobě střílí, ztrácíš 1 život" a podobně. A že některé činnosti jsou "sebevražedné mise"? Myslím, že u prací jako přepadání vlaků/dostavníků/banky, rozbíjení bandy, lovec odměn by mělo být reálné riziko úmrtí. Klidně bych dal 50% s 0 PB (když jde někdo vyvraždit gang ostřílených banditů a ani neumí střílet, tak si o to vysloveně říká) a spíš než velikost zranění bych snižoval jeho pravděpodobnost (i nejrychlejšího a nejdrsnějšího pistolníka zbloudilá kulka mezi oči zabije stejně jistě, jako bankovního úředníka). Pořád si lidé stěžují, jak je všechno jednoduché, každý update přináší jen další zjednodušení, ale proti jakémukoliv kroku k nejistotě a obtížnosti se zvedne ohromná vlna nevole. To platí i pro ty časy - když zadávám práci, tak krom svých schopností a toho, co potřebuji, musím brát v úvahu další (poměrně triviální) faktor. To není až takové neštěstí, ne?
 

DeletedUser1318

Guest
...To platí i pro ty časy - když zadávám práci, tak krom svých schopností a toho, co potřebuji, musím brát v úvahu další (poměrně triviální) faktor. To není až takové neštěstí, ne?
Já považuju za jednu z triviálních možností, vybrat si sám, jak budu dlouho kterou práci vykonávat. Tak jak je to nastavené teď, je to "uživatelsky" nepříjemné a velmi nelogické.
Já se s triviálním faktorem - nutností nesmyslného opětovného klikání po velmi krátkých časových úsecích - vyrovnávám velice špatně.
Příkladně v úkolu Černé hory, tupě 24x zadat jednotlivé práce po pár minutách pro získání potřebných předmětů? Oč elegantnější byla potřeba vykonat několik hodin prací, než nutnost neustálého obsluhování myši.
Ani prémiová výhoda zadání devíti prací tuto vpravdě hloupou činnost nijak neusnadní. Mně osobně tohle spíš odrazuje než láká. Asi nejsem ta správná "cílová" skupina...
 

DeletedUser

Guest
Tak to je fakt smutné. Myslel jsem, že bude konec oznámením "bandité po tobě střílí, ztrácíš 1 život" a podobně. A že některé činnosti jsou "sebevražedné mise"? Myslím, že u prací jako přepadání vlaků/dostavníků/banky, rozbíjení bandy, lovec odměn by mělo být reálné riziko úmrtí. Klidně bych dal 50% s 0 PB (když jde někdo vyvraždit gang ostřílených banditů a ani neumí střílet, tak si o to vysloveně říká) a spíš než velikost zranění bych snižoval jeho pravděpodobnost (i nejrychlejšího a nejdrsnějšího pistolníka zbloudilá kulka mezi oči zabije stejně jistě, jako bankovního úředníka). Pořád si lidé stěžují, jak je všechno jednoduché, každý update přináší jen další zjednodušení, ale proti jakémukoliv kroku k nejistotě a obtížnosti se zvedne ohromná vlna nevole. To platí i pro ty časy - když zadávám práci, tak krom svých schopností a toho, co potřebuji, musím brát v úvahu další (poměrně triviální) faktor. To není až takové neštěstí, ne?

Ano s tím souhlasím, předpokládám, že to byla reakce na mě,
proto jsem psal o vyladění, momentálně je to lepší, ale při prvním nastavení jsem ztratil polovinu HP poté, co jsem 3x zopakoval práci "Stavba panského domu", což asi nebude případ nějaké obzvlášť nebezpečné činnosti. Původně totiž neměl být vůbec zohledněn vliv počtu pracovních bodů, jak je to teď nevím, ale došlo k určitému zmírnění, asi to stále dolaďují.
 

DeletedUser11063

Guest
Já bych to řekl ještě jinak. chtějí tam mít pevně stanovený čas u prací? Prosím ať ho mají ale ať tam přidají okno (kolonku) kde se bude moci zadat kolikrát chceš onu danou práci vykonat zasebou a systém je po té postupně všechny spustí - jakmile na to budeš mít energii, nebo místo ve frontě činností. Pokud by tam dodali tohle tak by pevně stanovené délky prací nevadili, ale v systému který je teď jsou pevně stanovené délky hodně velkým krokem vzad, který spíše bude hráče otravovat a znechucovat jim hru. Takže pevně doufám, že se proberou a délky prací vrátí tak jak jsou nyní - možnost volby
 
Jak to myslíte s těmi pracemi?! Že by se dal nastav it čas a od opracované doby, by se odvíjel zisk zkušeností, peněz, produktů a předmětu??
 

DeletedUser11063

Guest
jak to přesně myslíš teď si nejsem jistý

Nově 2.0 je systém prací změněn a to tak, že už si nemůžeš vybrat jak dlouho budeš chtít pracovat. délku práce za tebe určí systém - takže některou práce trvaji třeba 1minutu a 30 sekund dalsí jenom 5 minut. Když budeš z té dané práce potřebovat hodně produktů na úkol či řemeslo tak máš smůlu prostě jako jedno domací zvíře s rohama (v*l) budeš klikat každou "minutu na práci". To je dle mého naprostá hovadina, u které vůbec nechápu jakýkoliv důvod k zavedení - rozumný důvod.

Nejlepší by bylo nechat práce tak jak jsou teď a vůbec na to nešahat. Tak aby měl hráč nadále možnost zvolit si jak dlouho chce pracovat. Chtějí upravit časy - ok tak proč všechny světy nesrovnají jako je to třeba na prémiových světech - místo 2 hodin max práce pouze 1 hodina.
Chtějí-li omezit nález věcí při práci - vše se dá udělat, aniž by šahali na možnost volby délky práce.
 

DeletedUser

Guest
Co ti brání v tom naklikat čtyři krátké (2 min) práce a odejít? V mnohých pracích najdeš i za ty čtyři dvouminutovky více produktů, než v současné verzi za tři dvouhodinovky.

Pokud ovšem chceš využít všechnu energii, musíš klikat, nicméně ne každou minutu, jak uvádíš, ale v případě práce trvající 1 min 30 s provést čtyři kliknutí jednou za 6 minut. Zajímavé je, že časté klikání při tvorbě řemeslnického výrobku nikdy nikomu nevadilo.
 

DeletedUser

Guest
Tak to není pravda. Pětiminutová otrava byl důvod proč jsem sekl s řemeslem a proč jsem se vyprdl na body úspěchů. Nicméně díky pevnostem a dvouhodinovým pracím jsem stále mohl hrát mým líným tempem.
 
přesně, v úplně starém westu ti stačilo 2-3x denně spustit hru na 1-2 min k víceméně plnohodnotnému odehrání (a že o tento styl hrání je stále zájem je vidět z toho, že lidi ze starých světů nemají moc zájem migrovat na nové (neříkám jiné) ..). INNO zkouší spusti něco, kde pude si k tomu sednout a hodinu zuřivě klikat - což mi v principu nevadí (ani to, že si za tu hodinu nahrabou), mě vadí jen to, že výrazně omezí můj styl hry

a ad craft, podle mě pár kromě jedinců s rozjetou hromadnou výrobou, tak hráči vesměs nedělají desítky produktů denně, ale jen tři kůli UPB (limitují je spíše produkty, než čas)
 

DeletedUser11063

Guest
Co ti brání v tom naklikat čtyři krátké (2 min) práce a odejít? V mnohých pracích najdeš i za ty čtyři dvouminutovky více produktů, než v současné verzi za tři dvouhodinovky.

Pokud ovšem chceš využít všechnu energii, musíš klikat, nicméně ne každou minutu, jak uvádíš, ale v případě práce trvající 1 min 30 s provést čtyři kliknutí jednou za 6 minut. Zajímavé je, že časté klikání při tvorbě řemeslnického výrobku nikdy nikomu nevadilo.

Volba délky práce přináší westu mnohem více lidí než ten jejich zázračný paskvil 2.0. Tím že si můžeš zvolit délku práce, znamená to, že hru můžeš přizpůsobit svým časovým požadavkům. Mám dovolenou můžu klikat více. Mám hodně práce, můžu klikat méně - Je to možnost volby jak aktivním stylem zrovna hraješ, aniž by tě hra jakkoliv omezovala. Zavedení pevně stanovených časů pro práci znamená že říkáš přizpůsob se hře nebo táhni. Ano můžeš dělat různé práce, protože má každá jinou délku, jenž samotná hra tě omezuje ve hraní - což je dost paradox - hra by tě měla ve hraní podporovat.
V současném systému když budeš potřebovat nějaký určitý produkt - třeba zlato zadáš délku podle toho jak můžeš být online - můžeš si zvolit - už jsme dostal více zlata za kratší čas než za 2 hodiny - ale to jsme tu mohl být - proto jsme dal kratší časový interval.
Ve 2.0 když budeš potřebovat zlato si už čas zvolit nemůžeš - hra kašle na to, zda můžeš být online celý den nebo jen chvíli - omezuje tě ve hraní.

A proč by měli hráči hrát hru, která je místo toho aby je k hraní vybízela naopak omezovala??

já nevím co děláš zda pracuješ, studuješ nebo jsi doma. Ale řekl bych podle toho jak to píšeš asi doma, protože jinak si nemůžeš dovolit naklikat 4x 2 minuty a za 10 minut přijít znovu aby jsi to naklikal znovu, protože jinak je ti ta energie naprd. To je *****ismus.
Já neříkám ať tam klidně ty hnusně krátký časy nechaj - kdo bude chtít dostat hodně surovin nakliká ty krátký, ale ať neberou onu možnost volby délky času. Stále nevidím žádný důvod proč by to měli dělat.

Add řemeslo: jsem mastičkář a jediný výrobek co dělám je amulet, protože vše ostatní je dle mého pouze ztráta času - klikat každých 5 minut a přeci jen náročné na suroviny - nehledě na získání těch kvalitnějších receptů. A i tak nyní hromadím veškeré kočičí zlato co najdu a vyrábím z něj pyrit dokud je na výrobu potřeba pouze 1 kus zlata a ne jako po updatu 4 kusy. Změna v řemeslech přinese akorát to, že se na trhu vše zdraží a bude se méně prodávat / kupovat a lidi budou hromadit věci v inventáři. A dříve platilo, že čím více věcí lidé mají tím více to hru zatěžuje - nebo to už neplatí??

Celý tyhle změny jsou dle mého silně nedomyšlené a připadá mi že pouze zkouší co hráči unesou než jim řeknou sbohem.
Připadá mi že příkladem nedomyšlené změny je třeba to zranění při práci. Nejdřív moc malý, že "nebylo" a najednou nově v takové míře, že ho museli upravit protože se jim hráči "bouřili" - hold proč by si měli nad změnami sednout a promyslet je mezi sebou - lepší je přece nějak je splácat a pak hurá na metodu pokus a omyl. Nezkouší metodou pokus omyl náhodou takhle duely - alespoň na ně stále slyším jen kritiku
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Já naprosto chápu tvé rozhořčení, pokud člověk zapne west na pár minut (což se mnohdy týká i mě), hodně se mu zužuje výběr herních aktivit. Pokud jde o mě, obvykle se ve všední dny objevím u PC nejdříve odpoledne či v podvečer, a vůbec mě netíží, když se má postava půl dne "fláká". Takhle to mám odjakživa, nikdy jsem kvůli prohlížečovým hrám nezapínal počítač ráno (uznávám, že takovíto "ranní klikači" budou v 2.0 značně poškozeni). Večer jsem většinou přihlášen pár hodin, tím pádem nemám problém energii spotřebovat. Souhlasím však s tím, že to časté klikání není zrovna záživné.

Ale přece jenom si položme otázku - když budou zvýhodněni hráči, kteří tomu dají více času, nebude to tak trochu spravedlivější?
 

DeletedUser11063

Guest
Ani já nepatřím mezi ranní klikače, kteří musí brzo ráno vstát a přihlásit se na west. Ale chodím do práce a mám ráno ještě čas před začátkem "šichty" tak se tam lognu - když nezapomenu :-)

Ale přece jenom si položme otázku - když budou zvýhodněni hráči, kteří tomu dají více času, nebude to tak trochu spravedlivější?
Hmm a není to už teď - s možností volby délky práce? Pravděpodobnost nálezu se počítá za práci délky 30 minut, takže vlastně i teď by měli mít výhodu ti co dávají práci po 30 minutách - nebo ne?
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru