• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Tento týden slavíme 16. narozeniny. S VÁMI jsme před 16 lety začali dobrodružství na prérii. Děkujeme VÁM! Více informací najdete na herním fóru

DUELOVAT DĚLNÍKY - ANO či NE ???

Duelovat dělníky?


  • Celkový počet hlasujících
    502
Mozna proto ze existuje neco jako "fair play" a rekneme "prirozena slusnost".

To s ferovostí nemá co dělat, jednou jde o boj a výhru tak hraju tak abych vyhrál. Nějaké ohlížení na falešnou morálku nemá smysl. V jiných hrách se s tím vůbec nezaobírají. Nehledí se na to jak kdo je mocný, nikdo si nehledá rovného nepřítele. Naumiš, nedokážeš, nemáš - prohrál jsi, chceš to změnit - začni! Takové řeči o tom že někdo nemá schopnost na to se efektivně ubránit anebo neměl oblečení, to k ničemu není.

Duel je taky na to, aby protivníka vyřadil z akce, tak budu nepřátelé postihovat duelem abych je zbrzdil. Je celkem jedno, jestli má všechny body ve stavění anebo v skrývání, obchodování a kdekoli jinde. Pokud je hráč snažší cíl, tím lépe pro mne. Nebudu přece blbý abych si hrál na "rychlé šípy" a vybíral si protivníky se lterými prohrávám, to je vyložený nesmysl. Kdybych toto prováděl na DK, tak jsem pokaždém pokusu na okraji mapy!

Já se taky v bitvě neofrňám před bojovníky co mají třikrát tolik zdraví a při tom polovinu úrovní. Každý směr vývoje nabízí různé možnosti, nevím proč bych je nevyužil coby duelant.
 

DeletedUser

Guest
To s ferovostí nemá co dělat, jednou jde o boj a výhru tak hraju tak abych vyhrál. Nějaké ohlížení na falešnou morálku nemá smysl. V jiných hrách se s tím vůbec nezaobírají. Nehledí se na to jak kdo je mocný, nikdo si nehledá rovného nepřítele. Naumiš, nedokážeš, nemáš - prohrál jsi, chceš to změnit - začni! Takové řeči o tom že někdo nemá schopnost na to se efektivně ubránit anebo neměl oblečení, to k ničemu není.

Duel je taky na to, aby protivníka vyřadil z akce, tak budu nepřátelé postihovat duelem abych je zbrzdil. Je celkem jedno, jestli má všechny body ve stavění anebo v skrývání, obchodování a kdekoli jinde. Pokud je hráč snažší cíl, tím lépe pro mne. Nebudu přece blbý abych si hrál na "rychlé šípy" a vybíral si protivníky se lterými prohrávám, to je vyložený nesmysl. Kdybych toto prováděl na DK, tak jsem pokaždém pokusu na okraji mapy!

Já se taky v bitvě neofrňám před bojovníky co mají třikrát tolik zdraví a při tom polovinu úrovní. Každý směr vývoje nabízí různé možnosti, nevím proč bych je nevyužil coby duelant.

Mylis se hned v nekolika vecech.
A) jsou hry, kde ruzne schopnosti protihracu jsou dorovnavane hadicapem (myslim tim realne hry... napr. golf tusim), aby byl boj ferovy a mel vubec smysl. V porazeni hracu, kteri nemaji sanci, jenom proto, abych si mohl rict "sem dobrej" smysl nevidim.
B) smyslem teto hry neni bojovat ci vyhrat (vyhrat co? hra se vyhrat neda, takze duely jsou nastroj k dosazeni ceho presne? vyhry tezko), ale bavit se... nejak nespatruji zabavu v porazeni hracu co nemaji sanci, ani v tom byt porazen protihraci, ktere si nemohu vybrat dle svych schopnosti, aby byl boj ferovi.
C) falesna moralka to neni, protoze nebyt stavecu (zamerne nerikam delniku, protoze to neni to stejne), tak si ti drsni duelanti nemaji kde kupovat zbrane a obleceni a vsichni by se drsne duelovali prakama. Takze neduelovani stavecu chapu jako projev ucty/respektu k jejich odvedene praci a nikoliv jako falesnou moralku.
 

DeletedUser

Guest
jinak na zapade bylo bezne, dle dolozene historie ze pouziti zbrane proti neozbrojenemu bylo trestne, ne ze by se to nedelo ale delali to spis grazlove, bandite a tak- duel je preci jen cinnost kde oba dobrovolne tasi zbran
takze mozna by nebylo od veci do hry zavest , ze kdo napadne cloveka beze zbrane bude na nej automaticky viset zatykac
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser9990

Guest
Freashmeat:
I ti "nejdrsnější z nejdrsnějších" :-) duelantů si mohou bez problémů stavět sami.Např. já jsem si na S-9 žádnou zbraň nekupoval v cizím obchodě,vlastně ani ve svém. :-)

lumpicek:
To s tou zbraní není dobrý nápad,hodně lidí by to zneužívalo.Duelanti by poté chodili neozbrojeni.I když mě by ten "wanted" nevadil,stejně je na mě skoro neustále vypsán. :-)
 
Mylis se hned v nekolika vecech.
A) jsou hry, kde ruzne schopnosti protihracu jsou dorovnavane hadicapem (myslim tim realne hry... napr. golf tusim), aby byl boj ferovy a mel vubec smysl. V porazeni hracu, kteri nemaji sanci, jenom proto, abych si mohl rict "sem dobrej" smysl nevidim.
B) smyslem teto hry neni bojovat ci vyhrat (vyhrat co? hra se vyhrat neda, takze duely jsou nastroj k dosazeni ceho presne? vyhry tezko), ale bavit se... nejak nespatruji zabavu v porazeni hracu co nemaji sanci, ani v tom byt porazen protihraci, ktere si nemohu vybrat dle svych schopnosti, aby byl boj ferovi.
C) falesna moralka to neni, protoze nebyt stavecu (zamerne nerikam delniku, protoze to neni to stejne), tak si ti drsni duelanti nemaji kde kupovat zbrane a obleceni a vsichni by se drsne duelovali prakama. Takze neduelovani stavecu chapu jako projev ucty/respektu k jejich odvedene praci a nikoliv jako falesnou moralku.

Nemýlím se v ničem, máme akorát rozdílný přistup a pohled na věc. Já ti nevyvracím ten tvůj, stejně tak jako si stojím za tím svým. To k čemu duely slouží musí vědět jednotliví hráči sami, kteří určitě vědí co těmi duely sledují - nač jim likvidace soupeře poslouží. Já sám v tom vidím výhru a úspěch, když vyhraju nad nepřáteli. Nezískámm kromě expů a peněz nic podstatného, něco takového co by znamenalo jeho konec, ale můžu ho tímto omezit a proto to taky dělám. Drsní duelanti mají jak přijít ke zbraním, i kdyby nebylo měst a obchodů. Stavitelé můžou stavět i za stavu ohrožení duelem, stejně tak jako všichni hráči. To že je někdo poškodí, jim nezamezuje stavět.

Znám dost her a to klasických RPG, ale že by se někdo zabýval "úctou" v herním prostředí, pokud to nemá jeho postava v charakteru, to jsem ještě neviděl. V tomto ohledu si hráči na westu sami podřezávají větev když zvou do města kohokoli aby si nakoupil a řežou si pod sebou větev.
 

DeletedUser

Guest
ono kdyz se to tak veme je to herne daleko slozitejsi ve sve podstate delnici v soucasnem stavu hry nejsou vubec potreba na mapach je mnoho ,ale silene mnoho mest ,ktere jsou opustene nebo s 1-2 lidma, aby se dalo vubec mluvit o nejake vaznosti delnicke profese musel by se prekopat system mest aby se nedalo treba stavet nad urcity stupen bez potrebnych lidi nebo stupne znalosti staveni ,aby se mesta duchu neobnovovali do plneho stavu atd. cili aby byl delnik z nejakeho duvodu vic uzitecnej
 

DeletedUser

Guest
Mě štvou jak arogantní kecy dělníků " duelanti jsou sraby" , tak arogantní kecy duelantů "měli jste si vybrat jinej charakter".

Od toho je tu město, aby si sjednalo pořádek a své dělníky ochránilo, pak můžou jen stavět, to že to v reálu nefunguje je jen a jen problém samotných hráčů.
Dělník už nemá c stavět ? Šaman ho čeká, hra nekončí, žádnej problém.

Na charakteru stejně nikomu nesejde, snad krom vojáka je to v duelu jedno, je to jen a jen na rozložení schopností.

A ještě příklad ze života: Hráč měl v popisu velmi slušně formulovanou žádost o neduelování, možná ani neměl zbraň, to už nepamatuju. Zkusil jsem samozřejmě štěstí a vytahal od něj víc jak 10 000.
:angel:
Závěr: Neduelovat je správné, alespoň necháte víc těm, co to stejně udělají. Oni si pak koupí lepší věci a jednou Vám to zpočítají. Jsem pro morální jednání hráčů :::))::
:zásek:
 

DeletedUser

Guest
Takovej dělník s dobře rozhozenýma skillama není zas takový neviňátko :D
Mám taky příklad ze života. stačí zbraň, výbava a dobže rozhozený schopnosti
dueldlnk.jpg

Ale nechápu lidi, co i na opravdu žádost (a nemají zbraň) stejně dělníky duelují. to je už podle mě slabota a zvyšování ega. Když si zvyšovat ego, tak ne na dělnících beze zbraně ale na lepších plně oblečených protivnících.
 

DeletedUser

Guest
Batmane, nejde vždy jen o ego, jde o prachy, expy.. A pokud nemám ani to, jde o to že dělník je na opačné straně barykády, staví svím duelantům , vydělává jim peníze na bitvy o pevnosti a bojuje o pevnosti.... Zastavíš jeho rozvoj , připravíš ho o energii a třeba i o chuť hrát. A nebo ho alespon vyženeš z města... Já tak teda nedueluju, jen se toulám a vybírám lidem kasičky, ale dokážu si představit spoustu taktik vedení války, třeba i soukromé, likvidaci dělníků nevijímaje....

Toto je jen problém těch co si myslí že hrajou něco jiného, než bojovou hru.
 

DeletedUser

Guest
...
Od toho je tu město, aby si sjednalo pořádek a své dělníky ochránilo, pak můžou jen stavět, to že to v reálu nefunguje je jen a jen problém samotných hráčů.

Je fajn, ze tady zminujes mesto, ktere by se melo postarat o sve delniky. tak by to opravdu MELO byt... jenze ono to tak NEJDE i kdyby vsichni moc chteli.

Kdyz si vezmu vojaka, nasypu si 300b do taktiky, zaplatim premium a zbytek bodu nahazim do modre a uhybani, tak s oblecenim co dava vystupovani v pohode sejmu cisteho stavece... nebude mit nejmensi sanci.
A ted mi rekni jak me sejme ono mesto ve kterem je delnik, kdyz budu mit nejakych 600b v taktice (diky premiu) a dalsich 100 v uhybani. (strelba/presnost 100+ diky modre staci).

Proti vojakovi specializovanem na obranu se neda delat vubec nic.. kdo aspon trochu rozumi duelum mi to potvrdi (MOZNA s hodne specializovanym buildem jej porazis, ale tezko jje "sejmes" do bezvedomi).

Takze takhle muzu vesele sikanovat tvoje stavece a dokud si neprekopou build, tak nemaji sanci... JAK se tedy mesto ma postarat o sve stavece, kdyz budu takovejhle hajzlik???

Dokud vyvojari neimplementuji novy system duelu ve kterem zminovali i kolektivni ochranu hracu ve meste (ci na jednom miste obecne), tak jsou delnici (opet zduraznuji ze mam na mysli stavece) bezbrani proti sikane hyperaktivnich duelistu.
 

DeletedUser

Guest
No, a neni tenhle příklad trochu mimo ? Pokud se někdo soustředí takhle na obranu, nejspíš je to stejně proto, že duelovat ani nechce.
Myslím, že každej stavěč by měl být připravenej odrazit alespoň slabej útok, ale nikdy jsem dělníka nehrál, takže v tomhle nejsem až tak zkušenej. A co duelovka, hráče rychle rozdělí.
Navíc stejně tak bezzbrannej je i duelant zaměřenej na útok nebo specializovaní hráči o pevnosti.

A nakonec, obrovskou chybu dělají dělníci sami. Duelující si vždy dá pozor, aby do duelu nešel s plnou prkenicí a stále ukládá, zato dělníci stojeji venku s narvanejma kapsama a čekaji až jim někdo odlehčí.
Viz muj dnešní duel se ziskem 3380 dolarů :-) A pak je nech bejt....
 

DeletedUser

Guest
Ono se ti to řekne když je dělník třeba na druhé straně mapy a nechce platit předražemné poplatky...
 

DeletedUser

Guest
No, a neni tenhle příklad trochu mimo ? Pokud se někdo soustředí takhle na obranu, nejspíš je to stejně proto, že duelovat ani nechce.

A co duelovka, hráče rychle rozdělí.

Neni mimo, jen si jej nepochopil. Poukazoval sem na to, ze teorie by mela byt takova, ze mesto si chrani sve delniky (=stavece).
Ja ukazuji, ze pokud se rozhodnu ze chci byt sv*ne a budu chtit likvidovat (=sikanovat) delniky danneho mesta, tak to udelam a ostatni clenove danneho mesta s tim nic nezmuzou. Duelova uroven me nezastavi, protoze si duelovou motivaci klidne muzu drzet na 0%.

Jedine co mohou udelat je duelovat me vlastni spoluobcany, ale ty ja vubec ani nemusim mit.
Takze vznika neresitelna situace, kdy nejaky hrac, pokud se tak rozhodne, muze sikanovat (duely) delniky jineho mesta (obecne neduelujici chary) a ostatni clenove mesta tomu nijak nemohou zabranit, protoze se hrac muze zamerne zamerit na obranu. Dle meho chyba v designu hry, protoze hraci kteri nechteji duelovat svemu napadani nijak nemohou zabranit a nepomuze jim ani sebelepsi mesto - tak jak se tady nekteri snazi tvrdit. Pokud se hra tvari jako kooperativni (a tak se take tvari), tak by nejaky kooperativni prvek do duelu zakomponovat mel byt (a to nejenom zretezeni utoku, ale i nejaka forma kolektivni obrany pred agresory).
 
Batmane, nejde vždy jen o ego, jde o prachy, expy.. A pokud nemám ani to, jde o to že dělník je na opačné straně barykády, staví svím duelantům , vydělává jim peníze na bitvy o pevnosti a bojuje o pevnosti.... Zastavíš jeho rozvoj , připravíš ho o energii a třeba i o chuť hrát. A nebo ho alespon vyženeš z města... Já tak teda nedueluju, jen se toulám a vybírám lidem kasičky, ale dokážu si představit spoustu taktik vedení války, třeba i soukromé, likvidaci dělníků nevijímaje....

Toto je jen problém těch co si myslí že hrajou něco jiného, než bojovou hru.

Moje řeč - hrát RPG/hru na hrdiny a neplést si to se simíky.
 

DeletedUser

Guest
Ono se ti to řekne když je dělník třeba na druhé straně mapy a nechce platit předražemné poplatky...

No tak se nechá obrat. To bych třeba opustil město, kdybych nosil takovej balík...
I já jako duelista platím předražené poplatky celou hru.
Ale tento případ stál kousek od svého města, po druhém duelu mi sice napsal, ví že ho obírám, ale přesto ještě prachy neuložil :-)
 

DeletedUser

Guest
... Poukazoval sem na to, ze teorie by mela byt takova, ze mesto si chrani sve delniky (=stavece).
Ja ukazuji, ze pokud se rozhodnu ze chci byt sv*ne a budu chtit likvidovat (=sikanovat) delniky danneho mesta, tak to udelam a ostatni clenove danneho mesta s tim nic nezmuzou. ...

Jistě, tak se ale můžeš specializovat na jakéhokoli hráče, pracujícího nebu i duelujícího... Nikde neni napsáno, že pokud někdo začne jako stavěč, musí jako stavěč i umřít, je tu přece šaman. Tak bude stavět pomalejc, nebo budou stavět vojáci, o tom je ta rozmanitost.

O novém modelu duelů nic nevim, teda vim že se má snad dostavit, ale o čem to bude by mě zajímalo. Spíš se bojim, aby to hru ještě nezkazilo.
 

DeletedUser

Guest
Jistě, tak se ale můžeš specializovat na jakéhokoli hráče, pracujícího nebu i duelujícího... Nikde neni napsáno, že pokud někdo začne jako stavěč, musí jako stavěč i umřít, je tu přece šaman. Tak bude stavět pomalejc, nebo budou stavět vojáci, o tom je ta rozmanitost.


Stale nechapes pointu... ano specilizovat se muzes na kohokoliv, ale s jakymkoliv buildem vyjma tezce defenzivniho te velmi rychle nekdo sejme, kdyz budes moc prudit (u slusne fungujicih mest/alianci). Kdyz se specilizujes na utok, tak nemas sanci v obrane (vyjma odolovacau, kteri zas nemaji sanci proti specilistum na odolavace atd...) a naopak, kdyz se specializujes na obranu, tak bys asi nemel vyhravat v utoku.

Pointa co se snazim stale vypichnout je, ze na porazeni delnika ti staci OBRANY build, se kterym te nikdo jinej nezrusi (pokud te bude chtit spacifikovat) a mesto muze fungovat sebelip a presto neni schopno jakkoliv ochranit sve slabsi hrace (stavece).

Takze tu mame MMO(RPG), ktere si hraje na spolupraci mezi hraci (MMO), ale pritom neumoznuje kooperaci pri obrane proti agresorum - tak aby i agresori byli donuceni spolupracovat. Ti naopak spolupracovat ted muzou a vesele se mohou vozit po jednom konkretnim clovekovi, ktery se nemuze branit.

Takze kdyz odhledneme od kecu typu "takhle to na divokem zapade chodilo" (coz zjevne neni pravda, protoze na divokem zapad smejdi dostali hodne rychle pres hubu - jinak by se tam nevyvinula civilizace ale byla by tam anarchie), tak tu mame model sveta, kde kazdy kdo dueluje se vystavuje ryziku, ze si na nej doslapne nekdo s opacnoou specilizaci (kvuli hezkym expu) VYJMA pripadu, kdy si postavis obranny build a chodis prudit jen stavece/slabe chary (a to cele muzes skombinovat s 0% motivaci, kdy to delas uz jen ciste kvuli sikane) - a to je dost fatalni trhlina v modelu.
 

DeletedUser

Guest
Já Tě chápu, spíš říkám, že do jisté míry se může každý bránit sám a postavit se obrannému buildu. I stavěč by měl svou postavu trochu vyvážit a ne jen dát 100% stavět. Ve hře se lze bránit i sám. Co vést, nástraha pastí ? Ti všichni jsou taky bezbranní i proti obrannému buildu a lze je šikanovat....
Pravdu ale máš, že kooperace , kromě pevností, je tak nějak nepovinná a třeba i nedořešená (pro mě naštěstí).
Neni ale spíš problém v tom, že lze obranu díky bonusu brutálně zvíšit a není protiváha zvíšeného útoku ?
 

DeletedUser

Guest
jestli to maji hrat vsichni stejne bylo zbytecne delat ruzna povolani,nevidim duvod proc si zkazit postavu tim ze si dam vsude trosku to chce proste lepe osefovat system hry,napriklad ochrana od clenu mesta. dobrej napad byl system ze lidi u sebe ze stejneho klanu si pomuzou to je logicke a prirozene, jelikoz hra je taka jaka je tak moralni pravidla jsou sice hezka ale nezavazna cili k nicemu
ochrana neduelanskych charakteru se musi ve hre vyresit jinak nez anketou jestli je to moralne
 
Nahoru