• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

DUELOVAT DĚLNÍKY - ANO či NE ???

Duelovat dělníky?


  • Celkový počet hlasujících
    502
jestli to maji hrat vsichni stejne bylo zbytecne delat ruzna povolani,nevidim duvod proc si zkazit postavu tim ze si dam vsude trosku to chce proste lepe osefovat system hry,napriklad ochrana od clenu mesta. dobrej napad byl system ze lidi u sebe ze stejneho klanu si pomuzou to je logicke a prirozene, jelikoz hra je taka jaka je tak moralni pravidla jsou sice hezka ale nezavazna cili k nicemu
ochrana neduelanskych charakteru se musi ve hre vyresit jinak nez anketou jestli je to moralne

Ochrana "neduelantských" charakterů se nemusí řešit vůbec, proč by měla? Když se utkají dvě postavy tak zvítězí silnější, to je zákon. k čemu by to bylo, aby systém fungoval jinak, uměle spravovaný? Říkáš že si nechceš kazit postavu rozdělováním bodů do více schopností. Nikdo tě nenutí, ale pokud to neuděláš tak ž nebudeš dobrý v některé činnosti, bohužel. nejde narvat všechno do jedné schopnosti a být obstojný ve všem. To je to samé jako ych chtěl já být schopný stavitel a obsáhnout co nejvíce prací. S takovým systémem o kterém mluvíš, nevím proč bych si měl pěstovat duelové schopnosti, když mi budou se slabšími protivníky k ničemu, o silnějších nemluvě!
 

DeletedUser

Guest
ale zakon zaroven zakazuje zabijet neozbrojene a slabsi :) cili nechci nic slozite,jen zabudovat do hry to co bylo obvykle na zapade ochrana slusnych normalnich lidi co se zivi jinak nez zabijenim ,tim nijak nechci omezit lumpy at si vrazdi koho chtej, ale zaroven musi pocitat s trestem
priklad prijede do mesta zabijak a chce delat bordel -jako prvni by mnel zasahnout serif s pomocniky
 
ale zakon zaroven zakazuje zabijet neozbrojene a slabsi :) cili nechci nic slozite,jen zabudovat do hry to co bylo obvykle na zapade ochrana slusnych normalnich lidi co se zivi jinak nez zabijenim ,tim nijak nechci omezit lumpy at si vrazdi koho chtej, ale zaroven musi pocitat s trestem
priklad prijede do mesta zabijak a chce delat bordel -jako prvni by mnel zasahnout serif s pomocniky

To jsou uměle vytvořené zákony, tady jde o přírodní zákony - silnější vítězí. Zákon nechrání slabé, ten chrání každého. Ale ne tak že by někomu zamezil páchat zločin, ale potrestá ho za to co způsobil. Jestli chceš vytvářet zákony, tak uvaž že jsou pro všechny stejné. A nejde říct; tady ti dva se mlátit můžou, ale ti druzí už ne. Pokud je duel nelegální činnost, tak je třeba za jeho provedení trestat každého (vyzyvatele).
 

DeletedUser9990

Guest
Kdyz si vezmu vojaka, nasypu si 300b do taktiky, zaplatim premium a zbytek bodu nahazim do modre a uhybani, tak s oblecenim co dava vystupovani v pohode sejmu cisteho stavece... nebude mit nejmensi sanci.
A ted mi rekni jak me sejme ono mesto ve kterem je delnik, kdyz budu mit nejakych 600b v taktice (diky premiu) a dalsich 100 v uhybani. (strelba/presnost 100+ diky modre staci).


Nevím jak nyní na jiných světech,hraji už pouze na 9,ale zde jsou na prvních třech místech v taktice hráči,kteří defakto neduelují (1.místo - 310 bodů schopností , 2.místo - 267 , 3.místo - 254).

Pokud by se hypoteticky někde objevil takový hráč,jakého jsi zmiňoval,tak by byl v útoku defakto neškodný.

Pokud jsou ale zase hráči,kteří vše bezhlavě dávají do jedné schopnosti (v tomto případě do stavět),tak to není chyba hry,ale jen a pouze chyba těch dotyčných.
Je otázka chvíle u šamana,aby si již tebou zmíněný hráč hrájící přes taktiku ani neškrtl a dělník může klidně vesele stavět dál!

Chápu na co jsi chtěl poukázat,na velký bonus v taktice vojáků u prémia.Osobně vůbec na charisma nejedu a jsem spokojený.
 

DeletedUser

Guest
To jsou uměle vytvořené zákony, tady jde o přírodní zákony - silnější vítězí. Zákon nechrání slabé, ten chrání každého. Ale ne tak že by někomu zamezil páchat zločin, ale potrestá ho za to co způsobil. Jestli chceš vytvářet zákony, tak uvaž že jsou pro všechny stejné. A nejde říct; tady ti dva se mlátit můžou, ale ti druzí už ne. Pokud je duel nelegální činnost, tak je třeba za jeho provedení trestat každého (vyzyvatele).

A co ti prijde neprirodniho na ochrane slabsich? Podivej se na kazde normalni stado zvere - mladata (slabsi) jsou drzena uvnitr stada a nikoliv na okraji, kde by je snadno mohli ulovit predatori. Takhle se da v prirode najit mnoho prikladu ochrany slabsich jedincu (samozrejme jen u zvirat ktera jsou socialni).
Ja nerikam, ze se ma zamezit v duelovani slabych charu, ale rikam, ze by mel ve hre byt mechanizmum, aby "zdrava" a dobre fungujici mesta mela sanci se nejak kolektivne branit pred agresory. Ti si pak budtu budou muset pecliveji vybirat (slaba mesta), nebo take spolupracovat (coz by take chtelo posilit).
I kdyby ses zuby nehty chtel drzet divokeho zapadu a konceptu duelu tak A) duel nemusis prijmout (zde nejde) B) ve hre neni serif, ktery by lovil zlocince.
 

DeletedUser

Guest
Tak ono je to jako v každé lidské společnosti, hra jen nastavuje pravidla světa, řekněme fizikální zákony , ale sociální zákony by si měli nastavit už sami obyvatelé světa. Jinými slovy
kdo chce starostu, at ho má, kdo šerifa, at si ho jmenuje, kdo chce policii, at si jí vybere z hráčů a můžou pronásledovat cizí útočníky do aleluja. To by hra za nás mohla za chvilku dělat všechno sama.
Nevím jak si představuješ, Freashmeate, tu kolektivní obranu, ale přece nelze do duelu zatahovat nejakeho neaktiva co stojí vedle. Nebo možnost přijmout duel ? A kdo by ho přijal ? Zadám duel a budu čekat až si hráč klikne za dvě hodiny (v lepším případě) že souhlasí ? Okamžitě se přestane duelovat a hra se změní v pokecfórum, kde si občas klikneš práci bez jakékoli možnosti konfrontace mezi hráči...teda kromě pevností, abych byl přesnej.

Totéž platí i pro Lumpicka, ochrana neduelantských charakterů je jen a jen na hráčích a tak je to správně. A jestli Ti vadí že musíš rozhazovat schopnosti na víc hromádek, tak věz že ani duelista nemůže nacpat vše jen třeba do síly úderu.

Nicméně jeden nápad na ochranu bych měl: Dělník pracuje a u něho po celou dobu musí stát jeho ochránce, ovšem s nakliknutou prací " bránit spoluobčana " . O výdělek a expy se potom rozdělí oba.
 

DeletedUser

Guest
Samozrejme ze hra za lidi nemusi nic delat automaticky, ale mela by jim umoznit vubec neco delat.
Jak uz sem psal nekolikrat, kdyz si umanu ze v tvem meste budu likvidovat stavece, tak to budu delat a nikdo mi v tom nezabrani - tak jsou momentalne nastaveny "fyzikalni zakony" jak je nazyvas. Mesto si klidne muze "udelat" 20 serifu, ale nic to nemeni na faktu, ze jsou to hraci jako kazdy jiny a zadne pravomoce navic nemaji (stale na ne plati stejne "fyzikalni zakony") a nijak mi v duelu nezabrani.

Moznosti jak implementovat "kolektivni duelovani" je spousta. Jednu z nich navrhovali sami vyvojari a to ze hraci ktery je napaden se pricte bonus od vsech spoluhracu, kteri stoji na stejnem policku - tj. mesto by melo moznost chranit stavece alespon pri stavbe, kdy jsou nejzranitelnejsi (ochranci by stali ve meste a nic nedelali).

Jako zajimavejsi moznost bych videl neco ve smyslu toho co pises ty a to umoznit hracum, aby si platili za ochranu, priklad: vim ze z prace vydela 500$ tak zaplatim 2 hracum 150$ za to ze me budou chranit. Ti pak budou stat na stejnem poli a "pracovat" tj. chranit me. Kdyz me nekdo bude chtit napadnout, tak uvidi, ze se musi nejdrive prostrilet pres me 2 ochrance. Neni na tom nic neprirozeneho, ani nekovbojovskeho, ani nerealneho... (technicke detaily neresim, jde o myslenku).

Dalsi moznost (a technicky je i relativne jednoducha) je udelat ve meste "praci" chranit mesto. Tak jak je v radnici stavba tak by nekde (treba u serifa) byla prace chranit mesto a hraci kteri by takto "pracovali" by dostavali plat z pokladny mesta a napr. by automaticky s 30% pravdepodobnosti (nebo treba v zavislosti na levelu serifa + podle vzdalenosti od mesta) zaskocili v duelu misto napadeneho (cimz by ho od duelu ochranili a sami by misto toho nasadili krk).

V obou pripadech by tak dostali smysl vojaci a jejich bonus na obranu. Duelanti by napr. mohli dostat bonus naopak do utoku a vybalancoval by se trochu lepe system, aby nesli postavy zamerit na utok a obranu naraz (alespon ne moc jednoduse). Dobrodruhove by mohli dostat bonus na "odchyt" utocniku na vetsi vzdalenost (jsou dobrodruzi, lepe cestuji krajinou) atd.. dalo by se tak vice rozlisit vyhodnost ruznych povolani a umoznit mestum efektivne spolupracovat a vyuzivat ruzne charaktery.
Ne jak ted, ze mesto sezene par stavecu, co ho rychle postavi a pak bere jen hrace co duelu/bojuji o pevnost (oboje ze 3/4 vojaci) a vic se neresi - kazdej jede v podstate sam za sebe.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Duelovat dělníky? Já osobně se řídím jednoduchým pravidlem. Pokud má jakýkoli hráč malý rozdíl normální a duelové úrovně (pod 10) tak ho prostě nedueluji (samozřejmě nepočítám začátky hry) - nezávisle na charakteru.

Pokud má rozdíl např. 50, tak nevidím důvod ho neduelovat - byť je to třeba poutník.

Myslím si že spíš než řešit "duelování dělníků" by se mělo řešit "duelování hráčů s body ve stavět". Vyvarovali bychomse příspěvků typu "ale dělníci mohou být také zaměřeni na duely"

Co se týče názoru typu "sami si vybrali svůj charakter" - tak to promiňte, ale ten, kdo tohle vypustí z pusy, ten o Westu asi moc neví.
Kolik % ze stavitelů si asi řeklo: půjdu na nový svět, a dám si všechny body do stavět, a nechám se otloukat dětmi, které si honí ego. Stavitelé se prostě obětují pro své kamarády, nebo pro město, protože někdo toho stavitele dělat musí, aby se pánové duelanti a vojáci měli kde vyspat.
Spíš než posmívání se jim a urážení + duelování jich bychom si takovýchto lidí měli spíš vážit, ne?

TheOwner

(Upozornění: v mém příspěvku nemyslím slovem dělník charakterovou skupinu dělník, ale hráče s body ve stavět. Stejně jako slovy duelant nemyslím charakterovou skupinu, ale hráče, který má body v duelových vlastnostech.)
 

DeletedUser

Guest
The Ownere , Tvůj postoj k dělníkům je velkorysý, tak nezapomeň že staví města Tvích nepřátel, díky nim mají i jejich duelisti lepší vybavení a rychlejší růst.


Když budu chtít , postavim z dělníka duelistu, nebo dám vojákovi všechny body do stavět, ale zamyslel se taky už někdo nad tím, že vyznamenání vlastně hráče i docela slušně poškozují ? Odhalují protivníkovi styl hry jakou hrají. Například série vyznamenání pro stavitele je jako magnet pro duelistu.
Podle mě by se měl každý mít možnost rozhodnout, jestli chce vyznamenání vyvěsit na panel nebo je nechat skryté.


To sem sice nepatří, ale super je, že být "mistrovský duelant" vlastne muže znamenat že lamka prohrála 1000 duelů :::))::
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Ve hře nejsou žádní lidé, jsou tam jen postavy. A pokud nenapíšeš přes poštu nějaké urážky (které se postihují) hráči, tak nevidím žádný posměšek ani urážku. Taky nevím proč bych si "měl vážit" nějakého nepřátelského činění. To dělají sami pro sebe, já přece nemusím automaticky považovat cizí věc, jen protože stála snahu. Jestli si vážíš cizí práce, tak nechoď do bitev, mohl by jsi vyhrát a získat pevnost, na jejíž výstavbě se nepřátelští stavitelé podíleli.

Já nevím co chceš o westu "vědět", argumenty se přebíjí navzájem a každý má svoje opodstatnění. Ten o výběru charakteru ale nemá nic společného s tím co ty říkáš. Každý musím očekávat že bude duelován, bez ohledu na to co si zvolil, bez vyjímek. Nebude dobrý v duelech, bude dobrý v něčem jiném.

divím se že tu nebrečí hráči comsvoje body dávají výhradně do zdraví. Žádnou slušnou práci jim to nepřinese a v duelech jim to výhru nezajistí. Ti vlastně mají míň než všichni ostatní. Akorát jsou docela dobří v bojích a tam si to vynahradí. Takže jestli chtěji stavitelé dokola omílat svoje nevýhody, ať se taky zamyslí o svých výhodách, myslím že jich mají docela dost.
 

DeletedUser

Guest
Ve hře nejsou žádní lidé, jsou tam jen postavy.
A za ty postavy hraje kdo? Jako názor "ve Westu nejsou lidé" je podle mě kravina - lidé nejsou v single playerovkách.

Taky nevím proč bych si "měl vážit" nějakého nepřátelského činění. To dělají sami pro sebe, já přece nemusím automaticky považovat cizí věc, jen protože stála snahu. Jestli si vážíš cizí práce, tak nechoď do bitev, mohl by jsi vyhrát a získat pevnost, na jejíž výstavbě se nepřátelští stavitelé podíleli.
Ad 1. - skutečně o bitev nechodím.
Ad 2. - Nevíš proč by sis měl vážit cizí práce? No tak to už je tvůj osobní přístup k životu, byť velice neohleduplný.

divím se že tu nebrečí hráči comsvoje body dávají výhradně do zdraví. Žádnou slušnou práci jim to nepřinese a v duelech jim to výhru nezajistí. Ti vlastně mají míň než všichni ostatní. Akorát jsou docela dobří v bojích a tam si to vynahradí.
Tihle lidé jsou úplně jiná kapitola.
Já osobně bitvy nemám rád - a tím pádem nemám rád ani takové lidi, ale když vás ty bitvy o pevnosti tolik baví, dávejte si třeba body do zdraví. Ale tohle není dělník - ty body ve zdraví jsou prostě jiný styl boje proti ostatním hráčům, zatímco body ve stavět, to je způsob PODPORY ostatních hráčů. Bojovat proti někomu, kdo proti mě také bojuje, to se dá ve Westu jen schválit, o tom ta hra je.

Takže jestli chtěji stavitelé dokola omílat svoje nevýhody, ať se taky zamyslí o svých výhodách, myslím že jich mají docela dost.
Řešit výhody a nevýhody každého charakteru, to je úplně jiná kapitola. Tady se řeší, jestli duelovat a nebo neduelovat lidi s body ve stavět.
Upřímně řečeno... jaké výhody oni mají? Nějak jsi neuvedl příklad - byť předpokládám, že jsi pouze zapoměl.
 
Toto je hra, hráč ovládá svoji postavu ve virtuálním světě. Čověk - hráč, nevykonává nic ve smyšleném prostředí. Ani tu není žádná práce, jsou tu jen výtvory, ale ty mě nemusí zajímat. Toto není občanský život a já se v této hře můžu chovat jak si usmyslím, právě podle toho jednám. Hra není realita, kdy uznávám vlasnictví ostatních osob. Toto je jiná "dimenze", jednak jsem v této sféře postavou, která má vlastní zájmy a zadruhé tu jsou jiné "pravidla"

Cizí město se vším co obnáší slouží cizím postavám. Pokud jsou nepřátelské, můžu se jim v tom snažit zabránit. Půjdu s nimi bojovat v duelech, proč by ne? Jejich stavění je hodnota, já svým jednáním taky nějakou vytvořím. Duely jsou v podstatě stavěním, akorát v jiném hávu.
 

DeletedUser

Guest
Toto je hra, hráč ovládá svoji postavu ve virtuálním světě. Čověk - hráč, nevykonává nic ve smyšleném prostředí. Ani tu není žádná práce, jsou tu jen výtvory, ale ty mě nemusí zajímat. Toto není občanský život a já se v této hře můžu chovat jak si usmyslím, právě podle toho jednám. Hra není realita, kdy uznávám vlasnictví ostatních osob. Toto je jiná "dimenze", jednak jsem v této sféře postavou, která má vlastní zájmy a zadruhé tu jsou jiné "pravidla"

Cizí město se vším co obnáší slouží cizím postavám. Pokud jsou nepřátelské, můžu se jim v tom snažit zabránit. Půjdu s nimi bojovat v duelech, proč by ne? Jejich stavění je hodnota, já svým jednáním taky nějakou vytvořím. Duely jsou v podstatě stavěním, akorát v jiném hávu.
V RP (role-playing) hře, ve které jedna postava = (obvykle) 1 hráč jsou pojmy hráč a postava téměř synonyma.
Nicméně občanský život to není, opravdu se tu s nadhledem dá říct, že se "můžeš chovat jak si usmyslíš", ale stejně jako v normálním životě, tak i tady za to poneseš důsledky (jail za neslušné chování, pomstu za nefér duel a tak).

Tahle anketa nicméně nic neovlivní. Můžeme si tu protiargumentovat jak chceme, ale kdo chce, ten bude dále duelovat dělníky, a kdo nechce, ten nebude. Takže bych tenhle náš "dialog" (protože se tu opravdu v posledních chvílích bavíme jen my dva) ukončil, oba máme argumenty, oba jsme určitě vytrvalí, ale nechme toho, stejně tím nic neovlivníme.

Navíc z části uznávám (přestože na mém postoji k dělníkům to nic nemění), že duelování dělníka, který vystavil a tím i vyzbrojil všechny lidi, kteří mě srabsky napadají když já jsem v pracovním, je jen pomsta, kterou schvaluji i já, odpůrce neférových duelů a zvláště vyzívání dělníků.
TheOwner
 

DeletedUser

Guest
"Neféroví duel" je co ? Protože to že někoho napadnu v oblečení , které není určeno na duely ještě neznamená, že ten hráč ho nepovažuje za svoje nejlepší duelové. Zato to znamená že pravděpodobně vyhraju. A když je neozbrojen a v panelu vyznamenání samé domečky, znamená to že jeho prašule jsou grátis. Pak je hřích mu je nechat, protože si je veme jiný hráč a může je použít proti mě. Takže "neféroví duel" je forma sebeobrany.
 

DeletedUser

Guest
"Neféroví duel" je co ? Protože to že někoho napadnu v oblečení , které není určeno na duely ještě neznamená, že ten hráč ho nepovažuje za svoje nejlepší duelové. Zato to znamená že pravděpodobně vyhraju. A když je neozbrojen a v panelu vyznamenání samé domečky, znamená to že jeho prašule jsou grátis. Pak je hřích mu je nechat, protože si je veme jiný hráč a může je použít proti mě. Takže "neféroví duel" je forma sebeobrany.

vtipne... pokud bych tvoji logiku prenesl do realneho sveta, tak genocida celeho lidstva je take "forma sebeobrany", protoze pravdepodobne behem meho zivota alespon jeden clovek na teto planete ohrozi muj zivot. Takze zabiti vsech lidi na planete je dle tve logiky sebeobrana.
( Pokud ti uchazi spojitost, tak onen napadeny stavec nemusi mit vubec penize a ten kdo jej pripadne okrade nemusi nikdy behem cele hry tebe vubec napadnout, a i pokud te napadne, tak ziskani onech penez mu v tom vubec nemusi dopomoct. Likvidovat nekoho jenom proto, ze existuje ne prilis pravdepodobny sled udalosti, ve kterem dotycny figuruje a na konci tohoto sledu udalosti si poskozen, je hodne uboha vymluva)
 
Srovnávání reálného života s prostředím ve hře, zaměňování skutečných lidí se smyšlenými postavami, tady už dávno není o čem se bavit.
 

DeletedUser

Guest
Trochu jsem samozřejmě nadsadil, ale pokud by tento styl hry fungoval v celoaliančním měřítku.... copak takto nefunguje celej svět od nepaměti ? Silné státy dyktující slabším , uměle je oslabují aby byli ještě závislejší . Například expanzní politika starého Říma, nebo dnes USA. Ve světě Westu je ten oslabující prvek duel.


Spíš se snažim pochopit termín "neferový duel" , protože mě nezajímá co má hráč na sobě a jakou drží zbraň, nakonec to ani nemusím vidět, než kliknu na "duelovat".
 

EREWAN

Člen týmu
Nevidím problém, navíc takováto debata, mno promiňte, ale ...
Je 15 vyjímek, které jsem ochotný neduelovat a to 15 hráčů z žebře ve stavět...
V tomto jsem tolerantní, pochopím něčí zaměření, ale
DĚLNÍK je charakter jako každý jiný, chceš-li nebýt duelován, opusť město a máš klid!!!
Když budeš pomýšlet na výběr dělníka na stavět či tak, předem počítej s tím, že tě každý týden někdo odpráskne do bezvědomí.

na s9 mám jistou postavu, ukázka je v mém podpise... nestydím se za ni a přes její nízký level, je to dobrá postava a kvalitní duelant.
toto mi přišlo po sejmutí dělníka :)

Domčo234 20.03.11 v 12:31 hodin
si obrovski srac ked utocis na delniki idiote

Prosím, tohle mluví za vše :) dělník, který má duelovou uroveň vyšší o 5, má střelnou zbraň a napíše obrovski srac nebo delniki :) toto značí, že dělníci, duelanti, všechno hodit do jednoho pytle. Je ve městě? Je, proto ho lze duelovat!

kdybyste někdo namítli, že je možná slovák a proto je jeho pravopis trochu odlišný...
obrovski nenapíše ani slovák a delniki taky né...
a ten idiot, no pardon, ale tohle neomluví ani slováka
 

DeletedUser

Guest
nevim proc do toho motas narodnostni otazku, coze ta stim ma spolecne?
 
Nahoru