jestli to maji hrat vsichni stejne bylo zbytecne delat ruzna povolani,nevidim duvod proc si zkazit postavu tim ze si dam vsude trosku to chce proste lepe osefovat system hry,napriklad ochrana od clenu mesta. dobrej napad byl system ze lidi u sebe ze stejneho klanu si pomuzou to je logicke a prirozene, jelikoz hra je taka jaka je tak moralni pravidla jsou sice hezka ale nezavazna cili k nicemu
ochrana neduelanskych charakteru se musi ve hre vyresit jinak nez anketou jestli je to moralne
Ochrana "neduelantských" charakterů se nemusí řešit vůbec, proč by měla? Když se utkají dvě postavy tak zvítězí silnější, to je zákon. k čemu by to bylo, aby systém fungoval jinak, uměle spravovaný? Říkáš že si nechceš kazit postavu rozdělováním bodů do více schopností. Nikdo tě nenutí, ale pokud to neuděláš tak ž nebudeš dobrý v některé činnosti, bohužel. nejde narvat všechno do jedné schopnosti a být obstojný ve všem. To je to samé jako ych chtěl já být schopný stavitel a obsáhnout co nejvíce prací. S takovým systémem o kterém mluvíš, nevím proč bych si měl pěstovat duelové schopnosti, když mi budou se slabšími protivníky k ničemu, o silnějších nemluvě!