Zdravím všechny bojovníky o pevnost a mám pro Vás jeden návrh na drobnou změnu. Jistě se najdou o hodně zkušenější hráči co bojují v pevnostech už dlouhou dobu a mají obrovské zkušenosti a třeba budou mít jiný názor, ale za mého působení v bitvách jako dobrodruh jsem si nevšiml že by ten bonus co máme jako charakter nám nějak pomohl, uvedu příklad:
Duelant: Během bitev o pevnosti je tvá šance na kritický zásah 10%. Kritickými zásahy se odečte dalších 10% z maximálního zdraví
to prakticky znamená, že může dát soupeři pořádnou ránu, viděl jsem i rány kolem 1300
Dělník: Při bojích o pevnost se pro tebe zvyšuje bonus tvého sektoru o 30%
to znamená, že pokud dělník je na své věži má bonus stále těch 30% což je hodně a dalece převyšuje ostatní
Voják: Během bitev o pevnosti se vůdcovské schopnosti pro tebe i čtyři tvé sousedy zvýší o 25% tvých vlastních vůdcovských schopností.
to znamená, že vojáci maj jednak hodně zdraví a druhak ještě dostanou 25% na důležitou schopnost vést
Dobrodruh: Od 2. zásahu v rámci jednoho kola bitvy o pevnost je pravděpodobnost 25%, že na tebe nebude po zbytek kola nikdo střílet.
to znamená že mě někdo musí dvakrát trefit a potom možná z 1/4 na mě už nikdo nevystřelí
co z toho plyne, když se duelantovi bude dařit, tak bude dávat rány jak z děla, dělník na svém sektoru se stane neporazitelný pomalu a pokaždý se trefí, voják má hodně životů a ještě se mu zvýší schopnost vést a dobrodruh? když mě někdo trefí, třeba duelanti a sebere mi dvěma ranami klidně i 1500 života, tak jsem skoro mrtvej a když budu mít stěstí tak po zbytek kola se do mě nikdo netrefí a možná to jedno kolo přežiju, nezlobte se na mě, ale to je fakt výhoda uplně na nic, musí mě někdo trefit a pak možná na mě nikdo už střílet nebude a přitom zbytek charakterů ma prakticky stále svý jistý, duelanti můžou dávat velké rány stále, když si daj plusko tak každou třetí ránu dá kritickou, dělník ve svém sektoru může mít až 60% do schopností, sice ve svém sektoru, ale když se tam dostane, tak je hoodně silný, voják ani nemluvě a dobrodruh opět nic, až se do mě trefí, tak pak mě možná nechaj být, přijde vám to jako adekvátní bonus oproti ostaním charakterům?
Chtěl bych navrhnout že místo 25% po dvou trefách by měli dobrodruzi třeba 10% šanci na uhnutí po celou bitvu, není to mnoho, ale určitě to pomůže víc, než když máte bonus až po tom co vás někdo dvakrát trefí.
Byl bych moc rád kdyby jste nad tím pouvažovali a řekli mi své návrhy nebo třeba více osvětlili tento problém, děkuji všem.
Merkel
Duelant: Během bitev o pevnosti je tvá šance na kritický zásah 10%. Kritickými zásahy se odečte dalších 10% z maximálního zdraví
to prakticky znamená, že může dát soupeři pořádnou ránu, viděl jsem i rány kolem 1300
Dělník: Při bojích o pevnost se pro tebe zvyšuje bonus tvého sektoru o 30%
to znamená, že pokud dělník je na své věži má bonus stále těch 30% což je hodně a dalece převyšuje ostatní
Voják: Během bitev o pevnosti se vůdcovské schopnosti pro tebe i čtyři tvé sousedy zvýší o 25% tvých vlastních vůdcovských schopností.
to znamená, že vojáci maj jednak hodně zdraví a druhak ještě dostanou 25% na důležitou schopnost vést
Dobrodruh: Od 2. zásahu v rámci jednoho kola bitvy o pevnost je pravděpodobnost 25%, že na tebe nebude po zbytek kola nikdo střílet.
to znamená že mě někdo musí dvakrát trefit a potom možná z 1/4 na mě už nikdo nevystřelí
co z toho plyne, když se duelantovi bude dařit, tak bude dávat rány jak z děla, dělník na svém sektoru se stane neporazitelný pomalu a pokaždý se trefí, voják má hodně životů a ještě se mu zvýší schopnost vést a dobrodruh? když mě někdo trefí, třeba duelanti a sebere mi dvěma ranami klidně i 1500 života, tak jsem skoro mrtvej a když budu mít stěstí tak po zbytek kola se do mě nikdo netrefí a možná to jedno kolo přežiju, nezlobte se na mě, ale to je fakt výhoda uplně na nic, musí mě někdo trefit a pak možná na mě nikdo už střílet nebude a přitom zbytek charakterů ma prakticky stále svý jistý, duelanti můžou dávat velké rány stále, když si daj plusko tak každou třetí ránu dá kritickou, dělník ve svém sektoru může mít až 60% do schopností, sice ve svém sektoru, ale když se tam dostane, tak je hoodně silný, voják ani nemluvě a dobrodruh opět nic, až se do mě trefí, tak pak mě možná nechaj být, přijde vám to jako adekvátní bonus oproti ostaním charakterům?
Chtěl bych navrhnout že místo 25% po dvou trefách by měli dobrodruzi třeba 10% šanci na uhnutí po celou bitvu, není to mnoho, ale určitě to pomůže víc, než když máte bonus až po tom co vás někdo dvakrát trefí.
Byl bych moc rád kdyby jste nad tím pouvažovali a řekli mi své návrhy nebo třeba více osvětlili tento problém, děkuji všem.
Merkel