• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze: Aktualizace hry na verzi 2.20

Neškodilo by, kdyby po nějakých 4 měsících co MPI běží přidali konečně nové mapy, případně alespoň herní módy. Když to spouštěli, tvářili se, že to bude otázka pár dnů a kde nic, tu nic. Už takhle zavčasu zabít potenciál tím, že tam nechají náhodný výběr působící mnohými neblahými vlivy, je celkem pakárna.
 
Strategií tvůrců je zavádění co největší palety herních prvků, a ať jsem slušný, tak řekněme v různých (převážně počátečních) fází vývoje s tím, že si hráči přece na tu lepší verzi rádi počkaj (a neodejdou jinak). Viz. např centrální pevnost, ta straší na mapě už dva roky a jenom před půl rokem tu byla skoro na vypuštění ze lokální verze .. Teď např. zavedou úspěch, kde předpokladem je vyvraždění zhruba desetiny miliónu oslů a po pár měsíců slavnostně přidaj do obchodu tlačítko, tak abys sis je nemusel kupovat po jednom a všichni budou happy ...
 
Neškodilo by, kdyby po nějakých 4 měsících co MPI běží přidali konečně nové mapy, případně alespoň herní módy. Když to spouštěli, tvářili se, že to bude otázka pár dnů a kde nic, tu nic.

Naprostý souhlas.

Jinak, neměli jsme náhodou minulý týden aktualizaci na 2.19? :O to nemužou počkat týden a vypustit to najednou??
 

DeletedUser18219

Guest
No hlavním důvodem byla asi oprava úspěchu z valentýnské akce, kvůli které to chtěli vyhodit dříve.
 

DeletedUser18443

Guest
Dnes jsem se zde zaregistroval, abych vyslovil svůj nesouhlas se zavedením systému vylepšování.

Z mého pohledu dojde k pouhé degradaci hry na potřebu získávat co největší množství peněz, abych si co nejvíce mohl vylepšit svoji zbraň, pušku, koně nebo vybavení.
Jistě v tuto chvíli ještě není zveřejněn princip vylepšování, zda bude probíhat se zvyšováním úrovní geometrickou nebo v horším případě exponenciální řadou.
Tak i tak mi z toho jednoznačně vyplývá, že bohatší (řekněme silnější) hráči budou ještě silnější a slabší hráči, nebo nováčci zůstanou na svém a v porovnání se silnými hráči budou ještě slabší. Nemluvě o podvodnících (zlodějích) co vydělávají na důvěřivosti, kterých se na Westu hemží dost. Tato změna jen vytvoří další.
Pomyslné nůžky se znovu víc a víc otevřou.
Opravdu chceme aby se West posunul tímto klikacím směrem? Podle mě je ztratí poslední zbytky kouzla které si uchovává.


Nakonec pár čísel k zamyšlení a asi i pro zasmání.
Vycházím z http://wiki.the-west.cz/wiki/Vylepšování
Jeden z úspěchů je vlastnit 3 osly na 10. úrovni. Přitom ze systému vyplývá, že na to bude potřeba 3^10 oslů, což je 60 tisíc! To jako vážně?? Tohle je cíl INNA, klikací orgie?
Za zmínku stojí také, že jeden osel tak vyjde na krásných 13 miliónů.
Opravdu nechápu smysl.

Další zajímavé číslo je max úroveň vybavení 999. Opět ze systému vyplývá 3^999 stejného vybavení. Tak vysoké číslo mi kalkulačka i excel odmítá ukázat.
Prosím vysvětlete mi někdo, proč zde vznikají podobné nesmysly.
 

DeletedUser7239

Guest
Jeden z úspěchů je vlastnit 3 osly na 10. úrovni. Přitom ze systému vyplývá, že na to bude potřeba 3^10 oslů, což je 60 tisíc! To jako vážně??

To je vážně mnoho. Přitom by ten systém šel upravit tak, že by to šlo kombinovat po dvou a s tím, že by šla přidat i nižší úroveň stejného itemu (to znamená 10 zkombinovaných oslů = 10. úroveň osla). :) Takže hodně štěstí na nahánění oslů. lol

A to bylo počítáno na jednoho osla. Ve skutečnosti by jich bylo potřeba na 3 osly 180000. :O
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Z mého pohledu dojde k pouhé degradaci hry na potřebu získávat co největší množství peněz, abych si co nejvíce mohl vylepšit svoji zbraň, pušku, koně nebo vybavení.
Jistě v tuto chvíli ještě není zveřejněn princip vylepšování, zda bude probíhat se zvyšováním úrovní geometrickou nebo v horším případě exponenciální řadou.
Tak i tak mi z toho jednoznačně vyplývá, že bohatší (řekněme silnější) hráči budou ještě silnější a slabší hráči, nebo nováčci zůstanou na svém a v porovnání se silnými hráči budou ještě slabší. Nemluvě o podvodnících (zlodějích) co vydělávají na důvěřivosti, kterých se na Westu hemží dost. Tato změna jen vytvoří další.
Pomyslné nůžky se znovu víc a víc otevřou.
Opravdu chceme aby se West posunul tímto klikacím směrem? Podle mě je ztratí poslední zbytky kouzla které si uchovává.

Houby, už teď jsou na světech, kde hraji, ceny top předmětů tak vysoké, že 7 cifer v ceně je normálka, resp. i za tuhle cenu na trhu prostě nejsou :-) a nemyslím, že systém vylepšení tehle stav nějak naruší, zejména když ta vylepšené věc už nepude prodat (?). Otázkou, je o kolik to vylepšení bude (na příkladu je je vidět + 1 schopnost, nebo taky +25% schopností ), nicméně nelze nevidět inflační křivku itemů obecně, takže to co je dnes dobré, další losovací sada pohřbí ... Neříkám, že se to dít nebude, ale nebude to úplně bežné :-)


Nakonec pár čísel k zamyšlení a asi i pro zasmání.
Vycházím z http://wiki.the-west.cz/wiki/Vylepšování
Jeden z úspěchů je vlastnit 3 osly na 10. úrovni. Přitom ze systému vyplývá, že na to bude potřeba 3^10 oslů, což je 60 tisíc! To jako vážně?? Tohle je cíl INNA, klikací orgie?
Za zmínku stojí také, že jeden osel tak vyjde na krásných 13 miliónů.
Opravdu nechápu smysl.

Takových podobných nesmyslných klikacích či jiných úspěchů, už je teď hře víc a některé lidi baví ... a nevidím důvod odsuzovat někoho, že si z Westu vzal něco jiného za cíl, než já ...

Další zajímavé číslo je max úroveň vybavení 999. Opět ze systému vyplývá 3^999 stejného vybavení. Tak vysoké číslo mi kalkulačka i excel odmítá ukázat.
Prosím vysvětlete mi někdo, proč zde vznikají podobné nesmysly.

přečíslovávají itemy a když už to dělaj, nechávaj si tam vatu v jednom čísle, třeba to v budoucnu někdy využijí (nebo taky ne), nicméně to není nic proti ničemu, resp třeba tuší a pak je tahle úprava i celkem logická ...
 

DeletedUser7239

Guest
No dobře, měsíc čistého času klikat na jendu práci JE šílené, ale 180M oslů je :D ani nevím co...prostě šílenství na ntou, to bych potom byl zralý do Bohnic :D

Kdyby jsi je nemusel kupovat, ale padaly by ti na každé práci tak by jsi na nich mohl i zbohatnout. :D
 

DeletedUser18443

Guest
Houby, už teď jsou na světech, kde hraji, ceny top předmětů tak vysoké, že 7 cifer v ceně je normálka, resp. i za tuhle cenu na trhu prostě nejsou :-) a nemyslím, že systém vylepšení tehle stav nějak naruší, zejména když ta vylepšené věc už nepude prodat (?). Otázkou, je o kolik to vylepšení bude (na příkladu je je vidět + 1 schopnost, nebo taky +25% schopností ), nicméně nelze nevidět inflační křivku itemů obecně, takže to co je dnes dobré, další losovací sada pohřbí ... Neříkám, že se to dít nebude, ale nebude to úplně bežné :-)
A jsi opravdu přesvědčen o tom, že vylepšení předmětů nebude mít na herní ekonomiku vliv? Protože já jsem přesvědčen o opaku. Naopak vnímám nemožnost dražit vylepšené předměty jako nedůležitou, je to jen otázka přizpůsobení se.
Té druhé větě opravdu nerozumím. Asi jsem hloupý, ale opravdu nevím co se snažíš říct.

Je třeba si uvědomit fakt, že takovýto systém umožní vytváření předmětů i běžně dostupných v obchodě, tedy bez omezení počtu. Když tedy budu mít dostatečné finance, vcelku bez problémů si vylepším nějakou zbraň na řekněme 5. Úroveň (když pominu fakt, že si jich budu muset 250 koupit a strávit u toho půl dne). Budu k tomu potřebovat jen dostatečné finance (a věřím že takoví hráči jsou), nic nebudu muset kupovat od jiných hráčů.
Jelikož neznáme matematické vylepšení předmětů tak můžeme jen odhadovat. Ale ikdyby to bylo jen 10% za každou úroveň, bude o 50% silnější, tedy i zranění. A to je jen 10%, představ si to s tvým číslem 25%. Taková zbraň bude v zaběhnutém systému, přinejmenším sporná. Pravděpodobně bude s vyšším zraněním než top zbraně ze sad či svítící zbraně za vítězství událostí (pravda, ty mají samozřejmě spoustu jiných předností). Ale to je jen spekulace.

Takových podobných nesmyslných klikacích či jiných úspěchů, už je teď hře víc a některé lidi baví ... a nevidím důvod odsuzovat někoho, že si z Westu vzal něco jiného za cíl, než já ...
No já zase nevidím ve své myšlence narážku na hráče, co je baví plnit šílené úspěchy. To že jsou ve hře náročnější úspěchy přece neznamená, že musí přibýt naprosto šílené a nesplnitelné - nesmyslné. Já jen předložil strohá čísla k zamyšlení.
přečíslovávají itemy a když už to dělaj, nechávaj si tam vatu v jednom čísle, třeba to v budoucnu někdy využijí (nebo taky ne), nicméně to není nic proti ničemu, resp třeba tuší a pak je tahle úprava i celkem logická ...
Ano s tím také souhlasím, nicméně já mluvil o úrovni předmětů a ne o přečíslování itemů.
Cituji z wiki: Zatím jsou dostupná vylepšení pouze do úrovně 2, systém je navržen až pro úroveň 999.
 
A jsi opravdu přesvědčen o tom, že vylepšení předmětů nebude mít na herní ekonomiku vliv? Protože já jsem přesvědčen o opaku. Naopak vnímám nemožnost dražit vylepšené předměty jako nedůležitou, je to jen otázka přizpůsobení se.
Té druhé větě opravdu nerozumím. Asi jsem hloupý, ale opravdu nevím co se snažíš říct.

Je třeba si uvědomit fakt, že takovýto systém umožní vytváření předmětů i běžně dostupných v obchodě, tedy bez omezení počtu. Když tedy budu mít dostatečné finance, vcelku bez problémů si vylepším nějakou zbraň na řekněme 5. Úroveň (když pominu fakt, že si jich budu muset 250 koupit a strávit u toho půl dne). Budu k tomu potřebovat jen dostatečné finance (a věřím že takoví hráči jsou), nic nebudu muset kupovat od jiných hráčů.
Jelikož neznáme matematické vylepšení předmětů tak můžeme jen odhadovat. Ale ikdyby to bylo jen 10% za každou úroveň, bude o 50% silnější, tedy i zranění. A to je jen 10%, představ si to s tvým číslem 25%. Taková zbraň bude v zaběhnutém systému, přinejmenším sporná. Pravděpodobně bude s vyšším zraněním než top zbraně ze sad či svítící zbraně za vítězství událostí (pravda, ty mají samozřejmě spoustu jiných předností). Ale to je jen spekulace.


No já zase nevidím ve své myšlence narážku na hráče, co je baví plnit šílené úspěchy. To že jsou ve hře náročnější úspěchy přece neznamená, že musí přibýt naprosto šílené a nesplnitelné - nesmyslné. Já jen předložil strohá čísla k zamyšlení.

Ano s tím také souhlasím, nicméně já mluvil o úrovni předmětů a ne o přečíslování itemů.
Cituji z wiki: Zatím jsou dostupná vylepšení pouze do úrovně 2, systém je navržen až pro úroveň 999.

Ta druhá věta zcela zjednodušeně řečeno říká zhruba toto: Jsou dvě varianty. Buď to vylepšování nebude mít skoro vliv a i nejdražší základní věc vylepšená na level 100 nebude extrémně silná anebo varianta druhá, že prak vylepšený na 3. úroveň porazí Howdah.

Tyhle čísla, jak to bude vypadat jsou zatím ve hvězdách. A bude to mít na zdařilost celého updatu hodně velký vliv.

Od této teze se odvíjí i všechny další varianty vývoje. A víc než kapitál tu bude rozhodovat to, kdo zanugetí. Namátkou jsem vzal nejdražší duelovou zbraň dostupnou v obchodě (drahý niklem potažený tomahawk/přesný revolver s nástavnou pažbou) s nákupní cenou 17.250$. Kdo by chtěl tuto věc vylepšit na 4. úroveň, bude ho to stát přes 2.400.000$. A na 5. úroveň již je potřeba přes 7 milionů $. Nevím přesně, jaký je největší kapitál v rukou jednoho hráče tady na westu, ale 6. potažmo 7. úroveň je za dolary pro jednoho hráče dle mého soudu nedostupná. A to vylepšujeme jen jednu věc. Ano, duelová zbraň je v duelu alfou i omegou, ale i tak to za všechny úspory nestojí.

A když byla řeč o šílených úspěších, jen zopakuji, co jsem psal do jiného tématu. Stavba města za milion bodů, resp. stavba cirkusu za 200k bodů jsou také zcela šílené úspěchy. A pro plniče úspěchů je i 1000 dobrodružství dost tvrdý oříšek, který jednou hrou denně zabere bezmála 3 roky!

Čili až to nahrají, budeme chytřejší.
 

DeletedUser7239

Guest
Ta druhá věta zcela zjednodušeně řečeno říká zhruba toto: Jsou dvě varianty. Buď to vylepšování nebude mít skoro vliv a i nejdražší základní věc vylepšená na level 100 nebude extrémně silná anebo varianta druhá, že prak vylepšený na 3. úroveň porazí Howdah.

Už teď je jasné, že Rozbitý džbán na 999. úrovni porazí Zlatý kolt. :lovec: A s takovým upraveným Huckleberryho prakem bych mohl jít klidně na práci Lov na krokodýli. Je to zajímavá novinka a je to jen hra :D Jenže zatím to půjde stejně jen na 2. úroveň. :(
 
Podle Bety je to zatím vždy +1 pro hodnoty menší než 15 a pro větší +2 takže při vyrovnaném souboji nemá Prak ↑↑↑ prot Howdah šanci...a jak už tu bylo řečeno na vyšší úrovně to bude stát majlant a navíc je zatím jen do 2. úrovně a ještě k tomu je 2. stejná jako úroveň 1. (Ikdyž to je možná je u lacinějších věcí)
 
Naposledy upraveno:
A jsi opravdu přesvědčen o tom, že vylepšení předmětů nebude mít na herní ekonomiku vliv? Protože já jsem přesvědčen o opaku. Naopak vnímám nemožnost dražit vylepšené předměty jako nedůležitou, je to jen otázka přizpůsobení se.
Té druhé větě opravdu nerozumím. Asi jsem hloupý, ale opravdu nevím co se snažíš říct.

Osobně čekám, že vylepšení bude v řádu jednotek procent na lvl, a dopad na trh bude obdobný velký (resp. malý).
Ta druhá věta říká to, že top zbraň v času bude stále stát X, a zatímco X se příliš nebude, tak ta zbraň ano (a to i přes vylepšení, tj. investice v tomto směru bude vždy pochybná).

A
No já zase nevidím ve své myšlence narážku na hráče, co je baví plnit šílené úspěchy. To že jsou ve hře náročnější úspěchy přece neznamená, že musí přibýt naprosto šílené a nesplnitelné - nesmyslné. Já jen předložil strohá čísla k zamyšlení.

podle mě např. tehle úkol jde splnit právě na jeden klik (kup tři osly) a právě je to jeho principem: zavést kšeftování s osly napříč světem, samozdřejmě tam asi je určitý dvojsmysl celého úkolu :-).
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser

Guest
No na betě jsem dostal 3x šátek z akce, tak jsem si ho vylepšil, a posiluje mi dobře sadu...
 

DeletedUser17990

Guest
Dnes jsem se zde zaregistroval, abych vyslovil svůj nesouhlas se zavedením systému vylepšování.

Z mého pohledu dojde k pouhé degradaci hry na potřebu získávat co největší množství peněz, abych si co nejvíce mohl vylepšit svoji zbraň, pušku, koně nebo vybavení.
Jistě v tuto chvíli ještě není zveřejněn princip vylepšování, zda bude probíhat se zvyšováním úrovní geometrickou nebo v horším případě exponenciální řadou.
Tak i tak mi z toho jednoznačně vyplývá, že bohatší (řekněme silnější) hráči budou ještě silnější a slabší hráči, nebo nováčci zůstanou na svém a v porovnání se silnými hráči budou ještě slabší. Nemluvě o podvodnících (zlodějích) co vydělávají na důvěřivosti, kterých se na Westu hemží dost. Tato změna jen vytvoří další.
Pomyslné nůžky se znovu víc a víc otevřou.
Opravdu chceme aby se West posunul tímto klikacím směrem? Podle mě je ztratí poslední zbytky kouzla které si uchovává.


Nakonec pár čísel k zamyšlení a asi i pro zasmání.
Vycházím z http://wiki.the-west.cz/wiki/Vylepšování
Jeden z úspěchů je vlastnit 3 osly na 10. úrovni. Přitom ze systému vyplývá, že na to bude potřeba 3^10 oslů, což je 60 tisíc! To jako vážně?? Tohle je cíl INNA, klikací orgie?
Za zmínku stojí také, že jeden osel tak vyjde na krásných 13 miliónů.
Opravdu nechápu smysl.

Další zajímavé číslo je max úroveň vybavení 999. Opět ze systému vyplývá 3^999 stejného vybavení. Tak vysoké číslo mi kalkulačka i excel odmítá ukázat.
Prosím vysvětlete mi někdo, proč zde vznikají podobné nesmysly.


S tímto názorem souhlasím, hraji Gladiatus, kde takovéto vylepšování zavedli před 4 lety. Je to suprová věc, ale nikdo neřekne, že vylepšení se povede cca 1 z 10 - 15 a částky nejsou samozřejmě malé. Odlišnost v "kvalitě" vybavení je označena barvou (bílá, zelená, modrá, purpurová, oranžová). názorná ukázka http://prntscr.com/6cy4wk. Bohužel, pokud se podíváte, tak Rubíny jsou prémiové platidlo a za 89Kč sms dostanete 30 rubínů. Spočítejte si, kolik potřebujete na dané vylepšení reálných peněz. Prostě v Německu jsou chudí a potřebují si chudáci nějak přivydělat na jejich už takto ubohé živobytí.

Jaký je rozdíl mezi INNO a českým důchodcem?
Oba si za měsíční příjem můžou dovolit výlet do prahy, jenže důchodce nemá na měsíční pobyt.
 
nemůžu se zbavit pocitu, že porovnáváš hrušky s jablkama, nicméně je zajímavej ten procentuální drop v závislosti na použití nugettů. Je fakt hezké, že to přiznaj a nestyděj se za to :-)
 

DeletedUser17990

Guest
nemůžu se zbavit pocitu, že porovnáváš hrušky s jablkama, nicméně je zajímavej ten procentuální drop v závislosti na použití nugettů. Je fakt hezké, že to přiznaj a nestyděj se za to :-)

Nevím, proč by to měly být jabka a hrušky, když principielně to je uplně jedna a ta samá věc. Rubíňáci pobíhají po hře a bijou ty, co do toho nervou desetitisíce měsíčně. Tady to dopdne uplně stejně. Kdo bude upravovat za nugety, tak bude mít vše, kdo do toho nechce dávat realný prachy, tak bude od "nugeťáků" dostávat na budku a INNO si bude mnou ruce nad zisky ve výši ČEZu. :pianista::radní::2:
 
Nahoru