Za mě si myslím, že nápad je to dobrý - jenže provedení se mi vůbec nelíbí. Pouze tupá klikačka a hon kdo toho více skoupí... bez nějakého nápadu, zajímavosti nebo tak. Navíc nesmyslných 999 úrovní je až do nebe volajících... lidi budou mít problém se s nějakým rozumným předmětem dostat vůbec na úroveň 10... Jak jsem už psal na našem interním kanálu, kde jsem jim to splul, tak nahradit 999 úrovní nudy a klikání, za nějaké záživnější in-game podmínky - k upgradům zvířat přidat třeba podmínku ujeté míle na daném zvířeti, k schopnostem a atributům přidat třeba nějaké pracovní, produktové podmínky. U zbraní třeba práce zaměřené na souboje, popřípadě na nižších lvl NPC duely, na vyšších PvP duely. K puškám dát bitevní podmínky či nějaké řemeslnické produkty. Možná by se lehce zvedla náročnost, ale furt si myslím, že takovýto nějaký systém by byl mnohem zajímavější než to co předvedli zatím oni. Prostě to zaobalit nějakou logikou, návazností, "příběhem".
Proto osobně tento odklad vítám a budu doufat, že to udělají zajímavější....