• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze: Aktualizace hry na verzi 2.20

Jinak ty věci podle úrovně půjdou vylepšovat také a mělo by to být tak, jak píšeš: základní 0,2x level a na první úrovni vylepšení 0,22x level.

Myslím že to takhle být nemá...že to např. na lvl postavy 100 budeš mít +20 a vylepšení ti přidá +2...takže ten vzorec ve výsledku bude vypadat 2+0,2*lvl :)
 

DeletedUser7239

Guest
Tak dnes jsem si všiml na Betě jedné chyby, která má zřejmě souvislost s novým updatem... nevyhledává mi to oblečení na práci. :( To bude nejspíše způsobené přesunutím vyhledávání. Tak snad to není jen u mně a na opravě se pracuje.
 

DeletedUser17809

Guest
Ono to lagovalo a shazovalo browsery.... Je tam nějaký bugec tak ho asi vypli
 

DeletedUser

Guest
Jinak moc hezký názor na to odčerpání peněz ze světů. Takže budeme mít míň peněz a tím pádem věci na trhu budou muset být teoreticky levnější, ne ? To nemá být polemika s tebou, jen poukázání na to, že tahle změna nemusí nutně jen znamenat zdražení, jak tu někteří straší, stejně tak se může objevit ekvivalent setových věcí vytvořený pomocí běžných hadrů z obchodu (a srazit poptávku po něčem) , což např. přivítají hráči neholdující škemrání na fóru a čekování trhu ..

Jsem zvědav co to udělá s trhem. Na jednu stranu mohutně ubyde peněž, ale na druhou stranu podstatně ubyde použitelných předmětů (radši je lidi spálí při upgradu).
Může to být katastrofa pro malé trhy. Bude se na nich točit málo užitečného zboží (což je už teď problém), tedy lidi se na něj nebudou koukat a kromě domluvených obchodů se nic nebude dít.
 

DeletedUser

Guest
Podle mě to trh moc neovlivní právě díky zákazu prodeje. A celkově se to moc neujme.
Upgradovat setovky nemá cenu.
A Bowiáky a podobné věci, které by stálo za to upgradovat bo jich máme plné inventáře upgradovat nebudeme, protože jsou nám k ničemu a nováčkům, kteří by to využili (ale ti neupgradují protože jsou rádi za jeden) je neprodáme...

Jak jsem na to koukal, tak skoro lépe než upgrade vyjde rovnou koupit staty :-D
 

DeletedUser9530

Guest
Všechno by to chtělo ozkoušet nanečisto, stačily by ale i tabulky se staty jednotlivých hodnot upgradu itemů.
 
Víte někdo, jak budou ty binusy přibývat u jednotlivých předmětů? Jak to bude u věcí, které žádné schopnosti nemají, co se u nich vylepší? Jak to bude u předmětů s danými schopnostmi a jak u předmětů s násobitelem?
 
hehe a je to tady, nugeťáci si vybrečeli stopku (odklad), resp. si nedokážu přestavit to, že by zásadní problém byl v tom, že se z hadrů s bonusem +3 se skoro nedá vytáhnout bonus +5. Zas na druhou stranu, asi je třeba ocenit to, že INNO ještě dokázalo ještě včas cuknout a nahrajou až finální verzi, opačný případ by byl už hodně za hranou ... No snad mi to mé stohlavé stádo oslíků ještě chvíli vydrží, když se redukce na super osla odkládá ..
 

DeletedUser17809

Guest
To není jen kvůli tomu.
Ano, upgrade je na test serveru stabilní, ale už Miko nenapsala, že například ještě stále nejde vyhledávání hadrů na konkrétní práci (myslím herní, nikoliv skript!). A to by tu hráče fakt naštvalo.
 

DeletedUser7239

Guest
Tady už se nemůže nikdo těšit v tom The Westu... když už přijde konečně něco dobrého tak se to zase pokazí. :( Ale je fakt, že lepší to bude, když to bude opravené než to mít s chybami. :)
 

DeletedUser18219

Guest
Za mě si myslím, že nápad je to dobrý - jenže provedení se mi vůbec nelíbí. Pouze tupá klikačka a hon kdo toho více skoupí... bez nějakého nápadu, zajímavosti nebo tak. Navíc nesmyslných 999 úrovní je až do nebe volajících... lidi budou mít problém se s nějakým rozumným předmětem dostat vůbec na úroveň 10... Jak jsem už psal na našem interním kanálu, kde jsem jim to splul, tak nahradit 999 úrovní nudy a klikání, za nějaké záživnější in-game podmínky - k upgradům zvířat přidat třeba podmínku ujeté míle na daném zvířeti, k schopnostem a atributům přidat třeba nějaké pracovní, produktové podmínky. U zbraní třeba práce zaměřené na souboje, popřípadě na nižších lvl NPC duely, na vyšších PvP duely. K puškám dát bitevní podmínky či nějaké řemeslnické produkty. Možná by se lehce zvedla náročnost, ale furt si myslím, že takovýto nějaký systém by byl mnohem zajímavější než to co předvedli zatím oni. Prostě to zaobalit nějakou logikou, návazností, "příběhem".

Proto osobně tento odklad vítám a budu doufat, že to udělají zajímavější....
 
Tupá klikačka ? Tupě můžu klikat pouze u předmětů, kterých si můžu pořídit stovky a i těch jsem si poměrně jistej, že ani 10 lvl (2x zlepšení), z nich použitelnej item neudělá. Trochu mi přijde, že pasuješ hráče do role nemyslících křečků, kteří po zavedení toho do hry nebudou mít nic lepšího na práci, než co nejdříve dosáhnout s modrými hadry lvl 10 a tím mít na sobě bájný bonus +6 k nástraze pastí. A lvl 999 je pokud vím pouze hypotetický, nic víc než 10 zatím neplánují ...
U smysluplnejch přemětů budu spíše limitovanej cenou než pracností, resp. např. dosažení u jednoho předmětu lvl 4 nepovažuji za nějakou bezduchou klikačku, těch 81 kliků je např. ekvivalent jednoho dne přeposílání srdíček. Hlavní využití vidím v tom, že si běžný hráč dostane možnost alternativy dobrých sadových předmětů, co jsou (resp. ani nejsou) na trhu za 1-2M, si za pár set USD vytvořit něco aspoň trochu srovnatelného.
 

DeletedUser7239

Guest
Navíc nesmyslných 999 úrovní je až do nebe volajících... lidi budou mít problém se s nějakým rozumným předmětem dostat vůbec na úroveň 10...
Tak i kdyby to bylo na 9.999 levelů tak bych se tomu ani nedivil. :) Pro neomezené hraní The Westu. :hoj: Šachy mají miliony kombinací a pořád je to skvělá desková hra právě díky tolika možnostem. Nicméně tak daleko by se asi nikdo nedostal se současným systémem.

... Možná by se lehce zvedla náročnost, ale furt si myslím, že takovýto nějaký systém by byl mnohem zajímavější než to co předvedli zatím oni. Prostě to zaobalit nějakou logikou, návazností, "příběhem".
Já si zase naopak myslím, že to bylo dost náročné. Jako třeba sehnat 180.000 oslů na 3 s desátou úrovní. :O Kdyby se to omezilo pouze na dvě okýnka a mohli se v nich kombinovat stejné itemy na různých úrovních bylo by to ještě lepší a přesto dost náročné (i tak by se muselo sehnat 30 oslů na splnění úspěchu :) )* Přidání podmínek se mi moc nezamlouvá, ale spojit to s nějakým příběhem může být zajímavé (například mít na sobě upgradovaný předmět a plnit nějakou věc za odměnu).
*Tím nemyslím, že je těžké sehnat 30 oslů, ale těch "lepších" věcí.

Proto osobně tento odklad vítám a budu doufat, že to udělají zajímavější....
Mně už to přišlo dost zajímavé. Hlavně s těma oslama. lol Snad to dobře dopadne a nevznikne z toho horší paskvil než je. :P
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser1318

Guest
Proto osobně tento odklad vítám a budu doufat, že to udělají zajímavější....
Zásadní otázkou zůstává, jestli se nebude opakovat situace stejná jako u pokeru, kina, železnice, přímého obchodu a dalších slibů.
Bublina splaskla,a zbylo tedy co?
Bezvýznamné a nikam hru neposunující hlouposti.
Výprodej v obchodě, místo medvěda nové možnosti pro práskače, prezentace nových obrázků tentokrát v podobě sběratelských karet...
Ne, že by mne to tedy překvapovalo, jen si kladu otázku, jestli ještě má smysl čekat na cokoliv, co by ještě mělo návaznost k divokému západu.
 

DeletedUser9350

Guest
Některé velmi vzácné položky by mohly ztratit své postavení, protože vylepšené běžné položky jsou silnější


A CO ZLATÁ SADA? POŘÁD SE MLELO O JEJÍM ZLEPŠENÍ A SKUTEK UTEK...
Ono by stačilo udělat dodatečné questy na zlepšení pušky, ale to je holt moc práce... Ale vymejšlet kraviny to jde rychle...
 

DeletedUser9530

Guest
Suma sumárum nám tento update nic nového nepřinese. Díky.

Osobně bych ocenil možnost subclassu, rozuměj přidat si další řemeslo, spojenou třeba se zajímavým questem. Nebo navýšení řemesla stávajícího o nové výrobky.
 

DeletedUser9371

Guest
... Ne, že by mne to tedy překvapovalo, jen si kladu otázku, jestli ještě má smysl čekat na cokoliv, co by ještě mělo návaznost k divokému západu.

Čekáme Všichni a roky. Hra byla super v letech 2009 a pár let po, kdy to byla hra o divokém západě jak má být. A proto jsem ji začal hrát a hraji denně dodnes. První facku hra dostala vznikem "tupých tombol, kolotočů, kol štěstí ..." a hlavně vznikem shopu a pak už to jen jelo ke komerci a je naprosto jedno k jaké. Mamon má přednost a je úplně jedno, jestli budeme losovat, nebo kupovat tanky, nebo rogala.

A co mě nejvíc mrzí ? Že se vytratila zdravá soutěživost hráčů. Na žebříčky už dva roky kašlu, protože všechno jde koupit. Tak proč se snažit. Jsem tu jen pro hráče, se kterými jsem začal. No a Ti noví ? To jsem jen trhovci. Kupují a když se nedaří, jdou na jiné světy. A Ti jsou pro provozovatele zajímaví, Ti platící.

Oni nás nevyslyšeli a nevyslyší a "poručit větru a dešti" neumíme.
:)
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Zlatou pušku pohřbili v momentě, kdy nedodali nové zbraně při zvedání levelu z 99 na 120 a dali místo toho zlatou pušku. Když se to potom snažili dohnat puškama od 99. do 150. levelu, dopadlo to celé jako jedna velká ostuda. Protože stará dobrá přesná winchestrovka od 78. levelu je ve výsledku prakticky lepší než nadupaná vylepšená precizní winchestrovka od 150. levelu.
 
Nahoru