• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze: Aktualizace hry na verzi 2.20

Nevím, proč by to měly být jabka a hrušky, když principielně to je uplně jedna a ta samá věc. Rubíňáci pobíhají po hře a bijou ty, co do toho nervou desetitisíce měsíčně. Tady to dopdne uplně stejně. Kdo bude upravovat za nugety, tak bude mít vše, kdo do toho nechce dávat realný prachy, tak bude od "nugeťáků" dostávat na budku a INNO si bude mnou ruce nad zisky ve výši ČEZu. :pianista::radní::2:

principiálně zde žádné nugety nefigurují (zatím), z toho co vím, tak ta úprava by se měla spíše povést, nikoliv mít mít 15% šanci. Takže hrušky a jablka. Jediné, co změní, že zmizí strop TOP vybavení a pude vynugetit .. otázka je, jak moc to bude drahé a efektivní ve vlastní hře ...
 

DeletedUser17990

Guest
principiálně zde žádné nugety nefigurují (zatím), z toho co vím, tak ta úprava by se měla spíše povést, nikoliv mít mít 15% šanci. Takže hrušky a jablka. Jediné, co změní, že zmizí strop TOP vybavení a pude vynugetit .. otázka je, jak moc to bude drahé a efektivní ve vlastní hře ...


No tak funguje to tak, že kolik máš nákupku tolik ti stojí upgrade. Tak u malejch věcí pohoda, ale co u takovejch, kde nákupka je 20K? To ti příde jako v pohodě, že zaplatíš 3*20K za nákup + 20K za upgrade na první lvl? A co na druhej, třetí a čtvrtej? To už asi bez nugetek nedáš. Zkus použít trochu hlavu. Když hraješ pro zábavu a ne pro maximální zisky a nugetění, tak máš malý šance.
 
Dnes jsem se zde zaregistroval, abych vyslovil svůj nesouhlas se zavedením systému vylepšování.


Z mého pohledu dojde k pouhé degradaci hry na potřebu získávat co největší množství peněz, abych si co nejvíce mohl vylepšit svoji zbraň, pušku, koně nebo vybavení.
.

Vyjádřením nesouhlasu je asi to jediné co s tím můžeš dělat.

Co se týká toho vylepšování, tak to není žádná degradace, naopak to je velice dobrá věc. V takovýchto hrách, se každý snaží vylepšit postavu a sehnat lepší výbavu. Nevím co je na tom špatného. Každý ať se snaží a získává a vytváří pro sebe lepší předměty aby uspěl ve hře. Je to i výhodné využití peněz. Jestli budou silnější hráči ještě silnější, tak je to pro ně zase jen výhoda. A ti co na to nemají, tak bohužel mají smůlu. Já nevím proč by se mělo uměle tvořit prostředí aby všichni měli stejně a ti co se tomu věnují a snaží se, měli mít stejně jako každý druhý. Ti co za rok našetři nějakých 200.000 tak holt si nebudou moct dovolit co ti aktivnější, a to nemluvím o špičce ale o standartní kategorii. Nevím jak jinak bych to řekl, ale slabší jsou prostě horší hráči a je třeba pochopit, že na tom budou hůře pokud nezmění přístup a je třeba brát jak to je!
 
No tak funguje to tak, že kolik máš nákupku tolik ti stojí upgrade. Tak u malejch věcí pohoda, ale co u takovejch, kde nákupka je 20K? To ti příde jako v pohodě, že zaplatíš 3*20K za nákup + 20K za upgrade na první lvl? A co na druhej, třetí a čtvrtej? To už asi bez nugetek nedáš. Zkus použít trochu hlavu. Když hraješ pro zábavu a ne pro maximální zisky a nugetění, tak máš malý šance.

hele 100k za věc, kterou potřebuji, defakto vůbec neřeším, tu prostě beru a to nejsem nugeťák :-). A furt nevím proř bych bez nugetů nemohl mít pár míčů na kontě ... nicméně celý kopmlet hadrů je často cenou stále (i o řád) jinde ...
 

DeletedUser17990

Guest
Vyjádřením nesouhlasu je asi to jediné co s tím můžeš dělat.

Co se týká toho vylepšování, tak to není žádná degradace, naopak to je velice dobrá věc. V takovýchto hrách, se každý snaží vylepšit postavu a sehnat lepší výbavu. Nevím co je na tom špatného. Každý ať se snaží a získává a vytváří pro sebe lepší předměty aby uspěl ve hře. Je to i výhodné využití peněz. Jestli budou silnější hráči ještě silnější, tak je to pro ně zase jen výhoda. A ti co na to nemají, tak bohužel mají smůlu. Já nevím proč by se mělo uměle tvořit prostředí aby všichni měli stejně a ti co se tomu věnují a snaží se, měli mít stejně jako každý druhý. Ti co za rok našetři nějakých 200.000 tak holt si nebudou moct dovolit co ti aktivnější, a to nemluvím o špičce ale o standartní kategorii. Nevím jak jinak bych to řekl, ale slabší jsou prostě horší hráči a je třeba pochopit, že na tom budou hůře pokud nezmění přístup a je třeba brát jak to je!

Tak s tímto nesouhlasím, protože dobrý a špatný hráč se nesoudí podle majetku. Taky bych uměl ze sebe udělat skrblíka, co nikomu nic nepučí, nedaruje atd. Vezměme si sadové věci, kdo je schopen sehnat takové množství sad? počítejme, na první stupeň je to 3, druhý je 9, třetí je 27, čtvrtý 81, co to ukazuje? Jednoduše řečeno je potřeba kus x3 na entou, kdy neznám en je úroveň předmětu. zkus si spočítat 3 na 20 a počet peněz za nákup - třeba jedna sada je za 50K. Pro ty línější lidičky je to jenom 174 339 220 050 000 dolarů a to je jen pořizovací hodnota té dané sady, pokud počítáme za celou sadu 50K. Tak chci vidět toho "úžasnýho" hráče, co se na tuto cifru vyhrabe. A další zádrhel pokud dobře chápu, upravená věc již nelze dražit a jediná možnost, je za původní cenu předmětu prodat dědkovi. V čem je tedy ta úžasnost?
 

DeletedUser17990

Guest
hele 100k za věc, kterou potřebuji, defakto vůbec neřeším, tu prostě beru a to nejsem nugeťák :-). A furt nevím proř bych bez nugetů nemohl mít pár míčů na kontě ... nicméně celý kopmlet hadrů je často cenou stále (i o řád) jinde ...


No tak 100K je ještě dobrá cena, ale zkus propočítat, kolik kusů potřebuješ na vylepšení na desátou úroveň. To je jen 3 na 10 a to je jenom 59 049ks. A teď pořizovací hodnota věci je 20K, což stojí 1 180 980 dolarů jen za itemy a kde máš poplatek za vylepšení?
 
a kdo vás nutí vylepšovat věci které stojí 20k v nákupu? nikdo! natož abyste to vylepšili na level 10.
pokud někdo ty peníze mít bude a bude ochoten je do toho vrazit, tak proč ne. ale pochybuju :)

můžete oponovat tím, že je třeba vylepšit 3x osla na level 10 - ale opět vás nikdo nenutí to dělat!
 
Tak s tímto nesouhlasím, protože dobrý a špatný hráč se nesoudí podle majetku.

Dobrý hráč se počítá podle toho kolik si dokáže obstarat věci, mimo jiné. Horší hráč toho bude mít méně. Podle starého pořekadla; voják se stará - voják má. Ten majetek, v tomto hraje dost zásadní roli. A vůbec to není o nějakém půjčování a skrblení a i kdyby, tak to není nic na závadu. Kdo sežene, ten bude mít a na to je potřeba prachy, a kumulovat majetek.

Takže ti co na to mají, mohou skupovat věci a pak je vylepšovat. A v tom je celá ta věc, lepší hráč bude ten co sežene a shromáždí majetek. V tom je přímá úměrnost, jinak to není možné. Snad jen v případě že by to někomu někdo daroval...
 

DeletedUser7239

Guest
můžete oponovat tím, že je třeba vylepšit 3x osla na level 10 - ale opět vás nikdo nenutí to dělat!
Nikdo nás nenutí... až na to, že je to jeden z úspěchů. lol

Takže ti co na to mají, mohou skupovat věci a pak je vylepšovat. A v tom je celá ta věc, lepší hráč bude ten co sežene a shromáždí majetek. V tom je přímá úměrnost, jinak to není možné. Snad jen v případě že by to někomu někdo daroval...

Jenže ne každý hráč do toho cpe nugety. To by znamenalo, že nejlepší hráč je ten, který do toho nacpe nejvíc. :O Záleží taky na štěstí, které hráč má a jak často hraje. Někdo začne později tak je automaticky horší hráč, který už nasbíral hodně ? Na druhou stranu nemůžeme být všichni první. :) Někdo to má ale předplacené. :P
 
však ani ten úspěch tě nenutí nikdo dělat. kdo ho chce mít, bude se muset podle toho zařídit :) ale nikde není napsáno že to musíš dělat.
 

DeletedUser10935

Guest
Promiňte mi, jestli tu budu opakovat něčí myšlenky, ...

vidím to tak, že dříve si hráči stěžovali - včetně mě, že vydáváním stále nových sad, dochází k rychlému znehodnocování investic hráčů do hry, a tvůrce hry byl za tenhle postup pranýřovaný.,V současné době si hráč znehodnotí soudobé sady sám, takže velké INNO nebude nikdo za dřívější postup kritizovat, ... no a po nějaké době přijdou sady nové, překonávající vylepšené předměty. Účel bude splněn, z hráčů se vytáhnou nasyslené dolary, to vše v mezích inovace hry. Vtip je právě v exponenciální závislosti, po krátké době vylepšování předmětů bude natolik nákladné, že se do něho pustí snad už jen blázen, no a tady vidím prostor nástupu a hladu po nových sadách - sadách za nugetky v tombolách.
Co dodat? Vydělávat je tak prosté ...
 

DeletedUser17990

Guest
nevea, souhlasím s tebou. Za měsíc jsou velkonoce a jistě nějaká ta sada až čtyři jistě přídou. a co dodat, nugety zadarmo nebudou.

však ani ten úspěch tě nenutí nikdo dělat. kdo ho chce mít, bude se muset podle toho zařídit :) ale nikde není napsáno že to musíš dělat.

Jednoduše řečeno, INNO je banda chudáků, který potřebujou nový Bugatky, protože ty starý už sou ojetý, za včerejší den najezdit 500km je fakt hodně a je potřeba sehnat nový káry.:radní:
 
Naposledy upraveno moderátorem:
No tak 100K je ještě dobrá cena, ale zkus propočítat, kolik kusů potřebuješ na vylepšení na desátou úroveň. To je jen 3 na 10 a to je jenom 59 049ks. A teď pořizovací hodnota věci je 20K, což stojí 1 180 980 dolarů jen za itemy a kde máš poplatek za vylepšení?

tak je to hodne peněz a hodně itemů (a nervů a práce) a to vylepšování i když je omezeno teď desátou úrovní (resp. 2), tak tohodle maxima pravděpodně těžko dosáhne, protože dřív člověk dosáhně nějakého limitu ve zdrojích (pravd. nedostatek itemů na trhu, peněz, nervů, času ...) nebo smyslusplnosti. To, že nebudu mít nejlepší zbraň ve hře, mi ale pořád nebrání tomu se vklidu vyspat :-). Jiná věc, je samozdřejmě investování nugget, nyní to budu výrazně smysluplnější i pří částkách s více nulami :-)
 
Vyjádřením nesouhlasu je asi to jediné co s tím můžeš dělat.

Co se týká toho vylepšování, tak to není žádná degradace, naopak to je velice dobrá věc. V takovýchto hrách, se každý snaží vylepšit postavu a sehnat lepší výbavu. Nevím co je na tom špatného. Každý ať se snaží a získává a vytváří pro sebe lepší předměty aby uspěl ve hře. Je to i výhodné využití peněz. Jestli budou silnější hráči ještě silnější, tak je to pro ně zase jen výhoda. A ti co na to nemají, tak bohužel mají smůlu. Já nevím proč by se mělo uměle tvořit prostředí aby všichni měli stejně a ti co se tomu věnují a snaží se, měli mít stejně jako každý druhý. Ti co za rok našetři nějakých 200.000 tak holt si nebudou moct dovolit co ti aktivnější, a to nemluvím o špičce ale o standartní kategorii. Nevím jak jinak bych to řekl, ale slabší jsou prostě horší hráči a je třeba pochopit, že na tom budou hůře pokud nezmění přístup a je třeba brát jak to je!

McBracey tu pěkně poukázal na to, že někteří by rádi měli utppický komunismus i tady na westu, aby si všichni byli rovni, ideálně bylo všechno všech atd.

Ještě připojím jednu poznámku.

Já sám jsem na jednom světě vydělal od vánoc přibližně 2,5 milionu dolarů jen z prací. Další odhadem milion by padl z předmětů, které mi při oněch pracích padly a prodal jsem je dědkovi. Ano, měl jsem teď skoro pořád prémium a poměrně aktivně jsem hrál, ale ani mi nešlo primárně o peníze, abych používal sady na větší výdělek nebo větší štěstí.

A tento objem peněz se nemá jak vrátit k těch chudákům zadavatelům úkolů, aby měli z čeho vyplácet odměny za splněné denní úkoly a nebo dokonce k zadavatelům práce, aby mi mohli zaplatit za odvedenou práci. Toto je samozřejmě trochu odlehčeně, protože oni si ty peníze tisknou :). Takto pak zmizí z oběhu alespoň nějaké peníze a nebude jich tolik v oběhu. Nyní se totiž většina peněz točí na tržišti jen mezi hráči.
 

DeletedUser

Guest
Rozhodně myšlenka je výborná. Jeden z mála nápadů za poslední roky, který se mi opravdu líbí. Stáhne to spoustu peněz ze světů a to je dobře, jelikož systém leje do světa mnohem víc peněz, než z něj odleje. Tento nápad dokáže dokonce spotřebovat libovolný objem peněz. Líbí se mi také, že není riziko, že se úprava nepovede, jak je tomu v jiných hrách.
Exponencielní růst počtu základních předmětů považuji za vynikající. První úprava je skoro "zadarmo", druhá už stojí něco, třetí drahá, čtvrtá už jen pro fajnšmekry a tak dál. Dá se špekulovat jestli použít třeba funkci 2 na entou místo 3, zda je nutné vůbec mít nějaký poplatek za úpravu a pod.

Klíčové je vyladit systém, konkrétně jak moc se vylepšení projeví. Na tom bude nakonec stát a padat celý systém.

Rozhodně chápu, že Inno do toho musí zaplantat nugety. Jde o to doladit to tak, aby to nugeťákům poskytovalo výhodu, ale ne nijak dramatickou.
Představuji si to například tak, že za plácnu cca 500 nuget budou k upgradu stačit 2 předměty místo 3. Tedy například při použití 1500 nuget by na výrobu předmětu 5 úrovně stačilo 108 předmětů místo 243. Reálně to ovšem znamená, že nugeťák bude mít jen o +1 až +2 navíc vylepšení (tedy žádné extra drama). Vlk se nažere a koza zůstane skoro celá.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
McBracey tu pěkně poukázal na to, že někteří by rádi měli utppický komunismus i tady na westu, aby si všichni byli rovni, ideálně bylo všechno všech atd.

Hlavně bych i rád poukázal na to stálé žehrání na výdělek a výdělečnost hry - alfa i omega některých diskutérů. Pořád někomu nedají spát peníze druhých a kupované výhody ve hře. Kdyby hráči furt neokecávali to kolik si Inno vydělá a kolik za to bude mít sudů piva a normálně hráli, tak by zjistili že je to docela zábava. ale hráči raději budou rozebírat jak na nich někdo "vydělá" a ještě to podají takovým stylem, jako by je někdo o něco vlastního obíral. Uznám že něco je přemrštěné, tak jako se kupovaly nějaké předměty přímo za prachy a nemělo to cenu. Ale mám mozek, tím pádem si to nekoupím a věc je odbyta. A není co řešit, jenže tady musí být povyk kvůli každé věci a hned se vytahuje na kolik si Inno příjde. Já bych se styděl furt toto omílat. Navíc když mám vůli a nikdo mně ke koupi nenutí...
 
Klíčové je vyladit systém, konkrétně jak moc se vylepšení projeví. Na tom bude nakonec stát a padat celý systém.

na wiki
už maj doplněné tohle: U předmětů dochází ke zvyšování schopností, atributů, poškození zbraně a rychlosti. A to o 10% základu úrovně, hodnota je pak zaokrouhlena normálně matematicky.

Jinak moc hezký názor na to odčerpání peněz ze světů. Takže budeme mít míň peněz a tím pádem věci na trhu budou muset být teoreticky levnější, ne ? To nemá být polemika s tebou, jen poukázání na to, že tahle změna nemusí nutně jen znamenat zdražení, jak tu někteří straší, stejně tak se může objevit ekvivalent setových věcí vytvořený pomocí běžných hadrů z obchodu (a srazit poptávku po něčem) , což např. přivítají hráči neholdující škemrání na fóru a čekování trhu ..
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser

Guest
Mě se ta úprava líbí, jen mě ještě zajímá, jestli se to neplánuje i pro sety.
Např: NB zbraně obě na 1. úrovni = +33 dmg (sektorový bonus)

A jak je to s předměty závislými na úrovni.
Bude to dávat nyní 0,2 x lvl po úpravě 0,22 x lvl?
Tam by to pak mohl být zajímavé...
 
Věci ze sad jdou vylepšovat také, ale vylepší se jen bonus předmětu a nikoliv celé sady. Sada se pak může skládat z různě vylepšených částí.

Jinak ty věci podle úrovně půjdou vylepšovat také a mělo by to být tak, jak píšeš: základní 0,2x level a na první úrovni vylepšení 0,22x level.
 
INNO se snaží lépe dealovat svoji drogu dík nové příchuti a nečekaným účinkům, ale chce to mít nějaký koncept. Změna je nutná, pro nějaký výdělek, ale neustálé přešlapování z jedné nohy na druhou na místě, nevytváří stabilní herní prostředí pro nikoho. Tomboly by se měly překonávat navzájem, ale neměly by překonávat nastavený kurz nějakými updaty. Toto hodnocení se týká především posledního významějšího zásahu do hry, totiž přidání dalších itemů a svítivek (rok zpět?), jejichž sběr následující 3 tomboly znehodnotily. Pokud to bude platit i pro toto vylepšování, tak nemá smysl se o nějaké levelování předmětů pokoušet, zvlášť když je to spojeno s nedražitelností vzniklého předmětu (což je ale dobře, kvůli mulťákům a serverovým přisluhovačům). Jediné 100% pozitivum je, že podle toho co čtu vzniklá věc nebude souviset s náhodou, ale vylepšení se povede vždy,-)(narozdíl od původního plánu). Na the west toho poslední dobou až moc souvisí s náhodou. A ještě jedno 100% plus, zavádí se věci, co jdou do hry, ne co se přidaj do hry, ale jsou neaktivní, viz ta aktualizace motivace duelů apod. Takové aktualizace jsou k smíchu. Čas ukáže. Snad když se teď INNO vyblblo, zas vyřeší nějaký ze současných problémů hry.
 
Nahoru