DeletedUser
Guest
Prostor pro diskuzi: Aktualizace hry na verzi 2.20
Neškodilo by, kdyby po nějakých 4 měsících co MPI běží přidali konečně nové mapy, případně alespoň herní módy. Když to spouštěli, tvářili se, že to bude otázka pár dnů a kde nic, tu nic.
Jeden z úspěchů je vlastnit 3 osly na 10. úrovni. Přitom ze systému vyplývá, že na to bude potřeba 3^10 oslů, což je 60 tisíc! To jako vážně??
Z mého pohledu dojde k pouhé degradaci hry na potřebu získávat co největší množství peněz, abych si co nejvíce mohl vylepšit svoji zbraň, pušku, koně nebo vybavení.
Jistě v tuto chvíli ještě není zveřejněn princip vylepšování, zda bude probíhat se zvyšováním úrovní geometrickou nebo v horším případě exponenciální řadou.
Tak i tak mi z toho jednoznačně vyplývá, že bohatší (řekněme silnější) hráči budou ještě silnější a slabší hráči, nebo nováčci zůstanou na svém a v porovnání se silnými hráči budou ještě slabší. Nemluvě o podvodnících (zlodějích) co vydělávají na důvěřivosti, kterých se na Westu hemží dost. Tato změna jen vytvoří další.
Pomyslné nůžky se znovu víc a víc otevřou.
Opravdu chceme aby se West posunul tímto klikacím směrem? Podle mě je ztratí poslední zbytky kouzla které si uchovává.
Nakonec pár čísel k zamyšlení a asi i pro zasmání.
Vycházím z http://wiki.the-west.cz/wiki/Vylepšování
Jeden z úspěchů je vlastnit 3 osly na 10. úrovni. Přitom ze systému vyplývá, že na to bude potřeba 3^10 oslů, což je 60 tisíc! To jako vážně?? Tohle je cíl INNA, klikací orgie?
Za zmínku stojí také, že jeden osel tak vyjde na krásných 13 miliónů.
Opravdu nechápu smysl.
Další zajímavé číslo je max úroveň vybavení 999. Opět ze systému vyplývá 3^999 stejného vybavení. Tak vysoké číslo mi kalkulačka i excel odmítá ukázat.
Prosím vysvětlete mi někdo, proč zde vznikají podobné nesmysly.
No dobře, měsíc čistého času klikat na jendu práci JE šílené, ale 180M oslů je ani nevím co...prostě šílenství na ntou, to bych potom byl zralý do Bohnic
A jsi opravdu přesvědčen o tom, že vylepšení předmětů nebude mít na herní ekonomiku vliv? Protože já jsem přesvědčen o opaku. Naopak vnímám nemožnost dražit vylepšené předměty jako nedůležitou, je to jen otázka přizpůsobení se.Houby, už teď jsou na světech, kde hraji, ceny top předmětů tak vysoké, že 7 cifer v ceně je normálka, resp. i za tuhle cenu na trhu prostě nejsou :-) a nemyslím, že systém vylepšení tehle stav nějak naruší, zejména když ta vylepšené věc už nepude prodat (?). Otázkou, je o kolik to vylepšení bude (na příkladu je je vidět + 1 schopnost, nebo taky +25% schopností ), nicméně nelze nevidět inflační křivku itemů obecně, takže to co je dnes dobré, další losovací sada pohřbí ... Neříkám, že se to dít nebude, ale nebude to úplně bežné :-)
No já zase nevidím ve své myšlence narážku na hráče, co je baví plnit šílené úspěchy. To že jsou ve hře náročnější úspěchy přece neznamená, že musí přibýt naprosto šílené a nesplnitelné - nesmyslné. Já jen předložil strohá čísla k zamyšlení.Takových podobných nesmyslných klikacích či jiných úspěchů, už je teď hře víc a některé lidi baví ... a nevidím důvod odsuzovat někoho, že si z Westu vzal něco jiného za cíl, než já ...
Ano s tím také souhlasím, nicméně já mluvil o úrovni předmětů a ne o přečíslování itemů.přečíslovávají itemy a když už to dělaj, nechávaj si tam vatu v jednom čísle, třeba to v budoucnu někdy využijí (nebo taky ne), nicméně to není nic proti ničemu, resp třeba tuší a pak je tahle úprava i celkem logická ...
A jsi opravdu přesvědčen o tom, že vylepšení předmětů nebude mít na herní ekonomiku vliv? Protože já jsem přesvědčen o opaku. Naopak vnímám nemožnost dražit vylepšené předměty jako nedůležitou, je to jen otázka přizpůsobení se.
Té druhé větě opravdu nerozumím. Asi jsem hloupý, ale opravdu nevím co se snažíš říct.
Je třeba si uvědomit fakt, že takovýto systém umožní vytváření předmětů i běžně dostupných v obchodě, tedy bez omezení počtu. Když tedy budu mít dostatečné finance, vcelku bez problémů si vylepším nějakou zbraň na řekněme 5. Úroveň (když pominu fakt, že si jich budu muset 250 koupit a strávit u toho půl dne). Budu k tomu potřebovat jen dostatečné finance (a věřím že takoví hráči jsou), nic nebudu muset kupovat od jiných hráčů.
Jelikož neznáme matematické vylepšení předmětů tak můžeme jen odhadovat. Ale ikdyby to bylo jen 10% za každou úroveň, bude o 50% silnější, tedy i zranění. A to je jen 10%, představ si to s tvým číslem 25%. Taková zbraň bude v zaběhnutém systému, přinejmenším sporná. Pravděpodobně bude s vyšším zraněním než top zbraně ze sad či svítící zbraně za vítězství událostí (pravda, ty mají samozřejmě spoustu jiných předností). Ale to je jen spekulace.
No já zase nevidím ve své myšlence narážku na hráče, co je baví plnit šílené úspěchy. To že jsou ve hře náročnější úspěchy přece neznamená, že musí přibýt naprosto šílené a nesplnitelné - nesmyslné. Já jen předložil strohá čísla k zamyšlení.
Ano s tím také souhlasím, nicméně já mluvil o úrovni předmětů a ne o přečíslování itemů.
Cituji z wiki: Zatím jsou dostupná vylepšení pouze do úrovně 2, systém je navržen až pro úroveň 999.
Ta druhá věta zcela zjednodušeně řečeno říká zhruba toto: Jsou dvě varianty. Buď to vylepšování nebude mít skoro vliv a i nejdražší základní věc vylepšená na level 100 nebude extrémně silná anebo varianta druhá, že prak vylepšený na 3. úroveň porazí Howdah.
A jsi opravdu přesvědčen o tom, že vylepšení předmětů nebude mít na herní ekonomiku vliv? Protože já jsem přesvědčen o opaku. Naopak vnímám nemožnost dražit vylepšené předměty jako nedůležitou, je to jen otázka přizpůsobení se.
Té druhé větě opravdu nerozumím. Asi jsem hloupý, ale opravdu nevím co se snažíš říct.
A
No já zase nevidím ve své myšlence narážku na hráče, co je baví plnit šílené úspěchy. To že jsou ve hře náročnější úspěchy přece neznamená, že musí přibýt naprosto šílené a nesplnitelné - nesmyslné. Já jen předložil strohá čísla k zamyšlení.
Dnes jsem se zde zaregistroval, abych vyslovil svůj nesouhlas se zavedením systému vylepšování.
Z mého pohledu dojde k pouhé degradaci hry na potřebu získávat co největší množství peněz, abych si co nejvíce mohl vylepšit svoji zbraň, pušku, koně nebo vybavení.
Jistě v tuto chvíli ještě není zveřejněn princip vylepšování, zda bude probíhat se zvyšováním úrovní geometrickou nebo v horším případě exponenciální řadou.
Tak i tak mi z toho jednoznačně vyplývá, že bohatší (řekněme silnější) hráči budou ještě silnější a slabší hráči, nebo nováčci zůstanou na svém a v porovnání se silnými hráči budou ještě slabší. Nemluvě o podvodnících (zlodějích) co vydělávají na důvěřivosti, kterých se na Westu hemží dost. Tato změna jen vytvoří další.
Pomyslné nůžky se znovu víc a víc otevřou.
Opravdu chceme aby se West posunul tímto klikacím směrem? Podle mě je ztratí poslední zbytky kouzla které si uchovává.
Nakonec pár čísel k zamyšlení a asi i pro zasmání.
Vycházím z http://wiki.the-west.cz/wiki/Vylepšování
Jeden z úspěchů je vlastnit 3 osly na 10. úrovni. Přitom ze systému vyplývá, že na to bude potřeba 3^10 oslů, což je 60 tisíc! To jako vážně?? Tohle je cíl INNA, klikací orgie?
Za zmínku stojí také, že jeden osel tak vyjde na krásných 13 miliónů.
Opravdu nechápu smysl.
Další zajímavé číslo je max úroveň vybavení 999. Opět ze systému vyplývá 3^999 stejného vybavení. Tak vysoké číslo mi kalkulačka i excel odmítá ukázat.
Prosím vysvětlete mi někdo, proč zde vznikají podobné nesmysly.
nemůžu se zbavit pocitu, že porovnáváš hrušky s jablkama, nicméně je zajímavej ten procentuální drop v závislosti na použití nugettů. Je fakt hezké, že to přiznaj a nestyděj se za to :-)