psalo vás to tu víc a nebudu odepisovat jednotlivě...
pokud mám nějaký vzácný předmět několikrát, je logický, že ho chci prodat... mám ale nějakou minimální cenu, za kterou se to dá prodat (prodejní)... kdybych to prodal normálně v obchodě, dostanu tuhle cenu... tzn. pokud chci něco vydělat, podám to někomu z hráčů za vyšší cenu... kdybych to prodal za prodejní cenu, je to blbost, protože vim, že to někdo nemusí koupit, tudíž je výhodnějši to střelit normálně v obchodě... takže když to chci dát někomu jinýmu, dám cenu daleko vyšší, protože je to přece jen vzácný předmět a jeho cena by tomu měl odpovídat
dotazy?
Měla? Proč? Pokud předmět PRO MĚ NEMÁ žádnou hodnotu (protože už ho mám), ale pro všechny spoluhráče ano, nechápu proč nadhodnocovat. Zvlášť když mám peněz dost. Jinak sem tam se právě objevují nabídky, které jsou trošku "podezřelé" a člověk, když už chvíli na trh chodí, už zná tržní ceny lepších věcí. Takže jsem některé zbraně nakoupil okamžitě a přes aukci na nich později vyvařil několikanásobky. TAKTO má podle mě fungovat trh = samoregulací. Co se tu snažíme vyřešit je omezení předávání, resp. prodávání předmětů mezi konkrétními osobami. Jediné řešení spatřuji ve zlepšení tržiště, např. upozorňování na předměty, které mě zajímají, info o brzkém ukončení aukce (chat), info o ukončení aukce (telegram s výslednou cenou předmětu), pevná délka aukce, kompletní anonymita. A konkrétně pro omezení machinací zrušení možnosti kup hned, zrušení omezení na město/alianci. Tímto způsobem lze jednoduše vyřešit příčiny a ne zbastlenými pravidly látat díry, které nedořešený trh způsobuje.
5) odměnu může obdržet pouze hráč města, které na Tebe vypsalo odměnu. Pokud na tebe vypíše odměnu spojenecké město za velké peníze pak ano, je to proti pravidlům, protože se jedná o předání peněz (jiný důvod nevidím). Pokud město nepřátelské a naběhneš na kámoše, žádnou odměnu nedostane. Pokud se rozbiješ o člena nepřátelského města, nevidím v tom žádný smysl, peníze by obržel stejně někdo z nich, čili toto proti pravidlům není. Pokud by byl v tomto městě špion nebo tvůj kamarád, opět to lze považovat za předávku peněz tedy je jednání v rozporu s pravidly.
Rozhodně ne. Minimálně u nás v alianci je duelant, který prudí nepřátele natolik, že na něj jde řádově aspoň jednou denně odměna v řádu pětimístné sumy. Spoustu emocí i vnitřně řešíme skrz to, že dotyčného duelují jiní členové aliance (navíc bez domluvy), čímž vyžírají odměnu nepřátelům (a tak je obírají o finance). Z mého pohledu jde o stejný strategický tah, jako povolené fake útoky. Ještě strategičtější by ale bylo domluvit se, aby dotyčný sundal hadry a nechal se rozsekat, případně se rozsekal sám.
ano, předmět je Tvůj a můžeš si s ním dělat co chceš... ale je rozdíl, když to třeba prodáš jednou, nebo to budeš dělat pravidelně... a pokud dáváš předmět na Trh, tak CHCEŠ vydělat... jinak bys ho tam nedával... jsou to totiž starosti navíc
A co takhle pomoc komunitě? Jsou sběratelé, kteří za některé kousky dají desetitisíce, nebo i statisíce, v rámci interních vztahů jim granmonta nebo bowieho předovku klidně dám za prodejku. NECHCI na tom vydělat a NEPOTŘEBUJU na tom nijak profitovat. Prostě jen dělám dobré gesto. Jen logicky nechci, aby na tom profitovali lidé z cizích aliancí a jelikož mám dobré vztahy ve městě nabídnu je jen interně. Jenže do města chodí dost cizích lidí na nákupy, tak co udělat, aby toho někdo nezneužil? Tak to prostě nabídnu na foru a předám lidem, kteří o to jednak stojí (jsou skutečně sběratelé) a nechtějí toho zneužít (nebudou ji pak prodávat za násobky cizím). Jde mi o to (a nejen mě), že žádným výkladem se nelze dopracovat k tomu, že se eliminují tyhle šedé aplikace a spíš než je, by se měla řešit příčina, tedy že to LZE. Proč inno vytváří kontrolní skripty místo toho, aby machinace znemožnila přímo u zdroje?!
logiku to má pouze v jedné věci (i když zvrácenou), inno prostě nechce, aby se vzácné předměty a produkty přelévaly mezi hráči, protože pak tito hráči nevyvinou dostatečnou snahu "hrát" a kupovat nuggety
Imho nugety nepřinesou žádnou vyšší šanci na lepší předměty. Osobně třeba na S1 questuju jako o život, do určité chvíle bez návodu, když jsem pak zjistil, že jsem díky tomu přišel o Hernanda, řeším podle nich všechno. Zastávám myšlenku volného softwaru a i West tuto definici svým způsobem splňuje (tedy lze efektivně hrát a neplatit), osobně však cpu prachy pouze autorům, kteří se snaží dělat pro komunitu a ne pro sebe. V případě inno (nejen u Westu), to bohužel neplatí. V tuto chvíli asi jediný důvod, proč bych platil je možnost zpřístupnit locknutý quest, resp. alternativní možnost získání třetího lístku, jinak bych byl sám proti svojí filozofii a vlastně i běžným ekonomicko-tržním pravidlům.
já nevím, mám pocit že se lišíme v názoru jak se má hrát masivní online hra, nepříteli tu cenu klidně napálím na nejvyšší možnou mez, za kterou je ochoten koupit, příteli přece půjdu logicky na ruku ne? dokonce ho upozorním kdy to tam chci dát aby mu to někdo nemohl vyfouknout... na co je v této hře rozdělení podle charakterů a možnost si poskládat atributy/schopnosti v milionu variací, když to pak nemůže město společně zužitkovat? jeden staví, druhý dueluje, třetí dropí, čtvrtý velí a pak je tu trh, kde si mohou vzájemně vypomoci
Absolutní souhlas. Město i aliance jsou tu od toho, aby si lidé pomáhali, nejde o to hrát na sebe a hamounit statisíce .. navíc, co s nimi? Nacpat je do městské kasy? Inno má zajímavé nápady, bohužel je ale testuje na lidech a stále více přidávaných nápadů začíná vzájemně interagovat a způsobovat v původním konceptu problémy.
.. snad dokáže každý rozlišit mezi cetkou a hodnotným předmětem..
Ano, ale pořád dokola tu padá, že ta reálná hodnota je vždy různá a nelze ji vyjádřit tabulkově. Pak tedy, proč vlastně cetky prodávat na trhu? Jejich cena by neměla překročit tu nákupní, jelikož pro nakupujícího je výhodnější nakoupit někde v aliančním obchodě, pro prodávajícího je naopak lepší hodnota co nejvyšší (pokud nesleduje jiný cíl). Kde je ale ta hranice, kdy je to ještě košér? Navíc, když se tam budou prodávat jen unikáty, bude trh přehlednější a nabídky ohlídatelnější.
V tuto chvíli je ale stále toto pravidlo na úrovni "NĚJAK hrejte, ono to NĚJAK dopadne, a případně to NĚJAK pořešíme". A znovu, proč inno podporuje vytváření balastních pravidel místo toho, aby problémy ošetřili přímo úpravou kódu hry? Když s nimi nesouhlasíte, proč je v tomto podporujete?