• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze o update 2.08

  • Zakladatel vlákna DeletedUser9530
  • Vytvořeno

DeletedUser9530

Guest
Co nám takhle admini říct, co v sobě zahrnuje ta malá aktualizace?! Produkty z nových prací už jsou dražitelné, takže Janka22 :P.
No a u šerifa mi tu vyskočil úkol, kde můžu uplatnit truhlu s konfederačním zlatem a mezi úspěchy další část Hlavního příběhu který k němu určitě patří.
 
taktéž bych uvítal info co přinesl dnešní miniupdate. o dražitelnosti produktů už víme, pokračování hlavního příběhu taktéž. ještě něco se změnilo? :)
 

DeletedUser

Guest
lepší by bylo něco ve smyslu: tj. lze u libovolné práce dosáhnout plusových pracovních bodů.

No, to by bylo mnohem lepsi. Ale v podstate nic noveho pod Sluncem.
Proste ( zatim ) neexistuje build, kde bys mohl delat vsechny prace s plusovymi body.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Asi jsme si tedy nerozuměli.
Bez ambice, že bych k tomu zaujímal jakékoliv negativní stanovisko tvrdím, že u všech těch nových prací pro level 120 plus, přesto, že jsem dosáhl úrovně 128, nejsem schopen u žádné z nich dát dohromady tolik PB, abych byl mimo záporná červená čísla.
Jedná se mi jen a pouze o ty nové práce uprostřed mapy.

To taky zalezi co ( jaky build ) hrajes.
Ja na B jsem pevnostnar ve Vest a mam asi 4-5 praci, kde dam dokonce i jeden stribrny krumpac. Na D jsem duelant a nej prace pro me je cca -300 PB :)
 

DeletedUser1318

Guest
...musíš zvládat...
Ujasněmě si pojmy, co znamená "zvládat".
Teď jsou práce nastavené tak, že po odemčení levelu potřebného pro práci ji samozřejmě zvládnu i s 1000 záporných pracovních bodů. Druhá věc je, s jakým výsledkem.
Já se pozastavoval nad tímto:
...mně na tom chybí nevyváženost ve všech směrech.
Ano, jsou nové práce pro vyšší levely, ať se tedy ozve někdo, kdo na některou z nich dosáhne s plusovými body.
...
Oproti dřívějším dobám, buď jsem měl body v plusu, tudíž práci přístupnou, nebo ne, tudíž jsem nemohl pracovat, dokonce nešlo ani dokoupit potřebný produkt. Teď mohu riskovat zranění, dokoupit výbavu, případně to obejít nákupem produktu, (to je samozřejmě možné i na tržišti).
Zmiňoval jsem to proto, že pro mne se tím jaksi vytrácí "herní prvek". Nechce se mi hledat a shánět oblečení, nechce se mi přemýšlet nad rozdělením bodů? Nakoupím a hotovo.
Když to připodobním (naprosto stupidně) k primitivnímu člověče nezlob se, tak by mne asi moc nebavilo hrát s někým, kdo si k šestce na kostce "dokoupí" další tři tečky a padne mu devítka.
Ano, chápu, hra prochází vývojem, pravidla jsou daná atd.
Já prostě sděluji svůj názor, proč se mi to předchozí nastavení líbilo víc a proč je to současné "divné".
 
Zmiňoval jsem to proto, že pro mne se tím jaksi vytrácí "herní prvek". Nechce se mi hledat a shánět oblečení, nechce se mi přemýšlet nad rozdělením bodů? Nakoupím a hotovo.
Když to připodobním (naprosto stupidně) k primitivnímu člověče nezlob se, tak by mne asi moc nebavilo hrát s někým, kdo si k šestce na kostce "dokoupí" další tři tečky a padne mu devítka.
Ano, chápu, hra prochází vývojem, pravidla jsou daná atd.
Já prostě sděluji svůj názor, proč se mi to předchozí nastavení líbilo víc a proč je to současné "divné".

nákup schopností stále není povolen všude, ta cena roste, takže to nejde dělat do nekonečna. S vybavením je obdobné - víceméně nejde nakoupit něco, co by mělo pracovní body úplně jinde, než bežné věci z ochodů/úkolů. Tj. se bavíme o desítkách pracovních bodů rozdílu u prací s obtížnosti cca 1000 PB. Tj rozdíl tvoří jednotky procent, což je podle mě adekvátní daň za použití nugetů, které živí INNO a sorry hratelnost to nijak zásadně neovlnivňuje - rozhodně daleko méně než, např. prémiové účty, které tu jsou od prvopočátku a kde je rozdíl ve výtěžnost z prací cca cca +50% - 120%.

I kdybys neměl vůbec žádné oblečení a chodil nahý, tak minimálně práce "Vést obchodní kancelář", kde je 3krát potřebná schopnost obchodovat, a "Lov krokodýlů", kde je 3krát plavání, musíš zvládat. Jen díky schopnostem+atributům bys měl být schopen zvládnout i jakoukoli práci, která vyžaduje libovolnou schopnost 2krát.
Když přičteš oblečení, a nemusí být zrovna sadové, tak bys měl být schopen vykonávat i více prací při jednom buildu.
Stačí jen lépe rozložit schopnosti, případně vybavit, případně rozhlédnout.

hurá konečně, někdo kdo má rozum :-)
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser1318

Guest
V tomto případě není problém jen v nugetech.
Říkám, že dřív jsem musel mít plusové pracovní body, abych mohl nakupovat produkty potřebné např. pro úkol.
Teď mi stačí patřičný level, body jsou prakticky jedno, pokud potřebuju, co já vím, třeba časovanou bombu, tak se buď nechám uložit ke spánku, nebo ji prostě koupím.
Paradoxně vůči tomu, když se mi nedaří uspat NPC, nebo třeba nechci do města a do bitvy, mám smůlu a s úkolem nehnu.
Jak o tom uvažuju, příjde mi to divně nastavené, toť vše. A mám obavu, že takto nastavené "hraní" může odradit jak novější tak starší hráče.
Čučet na to, jak mi pořád hrozí mdloby v práci, nebo vidina nedosažitelných met... pro někoho to může být deprimující.
hurá konečně, někdo kdo má rozum :-)
To, že se dívám na stejný problém z jiného úhlu, nemusí nutně být tím, že bych rozum postrádal.
Někde výš jsem psal, že není problém v tom, že bych si neuměl poradit se situací, že nejsem v něčem v plusu.
Nehraji west první měsíc.
 
- noví hráči nemají s čím porovnávat, takže těm to asi bude jedno - resp. ony práce můžou brát jako výzvu.
- nakupování produktů (bez ohledu na obtížnost práce) mi přijde jako způsob jak špatně investovat nugety, daleko lepší je např kombinace premium na větší zisk + trh, to mě fakt netrápí. Resp. když si to někdo kupuje, přeju mu to.
- do bitvy teď můžeš i bez města ne ? A i pro některé další úkoly je třeba něco provést, já se např. na S7 zasekl u toho, že to chtělo charakter :-)
- problém jsou NPCéčka do mdlob , osobně si mohu dovolit za den max. tak 2 duely a pak nesmím jít na žádnou nebezpečnou práci. Navíc potřebuji dávat v průměru pecky cca 250HP/kolo, což je z říše snů ... asi zkusím metodu nohy v teple a klid, s tím, že to stejně to v dalším updatu nějak poníží :-)

- ad rozum: no prostě jsem měl radost, že se tu někdo nestydí za to, že má rozum, ovládá elementární počty a umí i nějak uchopit výsledek: pro jistotu ještě jednou a trochu jinak: typická nová práce má náročnost cca 1050 bodů, oblečením to ponížím o 350 na 700 PB. Na tutu sumu mám 500 schopností a 175 atributů ( ty krát dva, nějaká barva tam 2x být prostě musí). Tj. mám např. jen 150 schopností, které mohu investovat 'špatně'.
Uchopení výsledku: pokud bych např. potřeboval na řemeslo produkty z 5 nových prací, tak pravděpodobně bude existovat build, kde se u třech z nich zároveň z nich dostanu do plusu - ale už mi nezbydou žádné schopnosti na pevnosti a duely (pro méně chápáve jedince: výběr oněch třech prací není náhodný, závisí na jejich náročnost ve schopnostech, tj. je určí matematika a nikoliv hráčovy preference). Navíc na základě prohlédnutí sortimentu dostavěných budov, jsem přesvědčen, že +350 PB v hadrech je podseknutých.
 

DeletedUser1318

Guest
Ono to asi není úplně o rozumu, ale v mém případě spíš o nechuti hrát s kalkulačkou v ruce.
V každém případě ovšem potvrzuješ to, co tvrdím od začátku. Při současných požadavcích je to nastaveno tak, že současně plnit úkolové požadavky uspat NPC a zároveň mít nastavení pro nové úkoly je souběžně asi problém.
Bitvy se účastnit mohu i bez města, to samozřejmě vím, jistě tam budu, coby nýmand odnikud s kdoví jakou výzbrojí a zkušenostmi, vítaný pomocník.
Noví hráči sice nemají s čím porovnávat, nemění to nic na tom, že si prostě buď budou muset zvyknout, nebo...
V tom je asi ta největší potíž, kterou cítím. Dřív jsem si mohl vybrat charakter a řemeslo, abych si mohl hrát. Teď mám pocit, že pořád něco "musím".
Třeba mají pravdu optimisté a hráčů alespoň přestane ubývat.
Já se prostě bojím, že budou ubývat jako doposud...
Je mi celkem jasné, že se navzájem nepřesvědčíme, tudíž je zbytečné se dál ubíjet argumenty na toto téma.
 
Teď mám pocit, že pořád něco "musím".

Nemusiš nic, dokonce ani hrát West :-).

btw. v těch mých výpočtech mám kolosální chybu, dobré vybavení je cca 550 PB, tj. ty práce jsou ještě lehčí než jsem psal a určitě existuje buidl, který pro 140-150 lvl obsáhne velkou část prací (nadpoloviční).
 

DeletedUser1318

Guest
Je tu někdo, kdo už má zkušenost s bitvou o pevnost Awesomia - tou novou, na odtajněném středu mapy?
Zaujalo mne, že už proběhly nějaké bitvy, tak mne zajímají poplatky, rekrut atp, případně odlišnosti od normálních pevností.
 
tate, řekl bych že odlišnost je pouze jedna - pevnost nelze získat. jinak vyhlášení stojí 10.000 z městské kasy, rekrut v útoku probíhá klasicky - vyhlašující město má generála a ten rozdává další hodnosti. nevím jak je to v obraně - ještě jsem se do obrany nepřihlásil :)

možná bude vědět někdo z dalších zde diskutujících.
 

DeletedUser

Guest
Taky tak. Uz ani na bete je nikdo nevyhlasuje, neni o co stat.
Nezbyva nez doufat, ze tam pridaji nejaka NPC, byt si myslim, ze to bude dost tezke ohledne naprogramovani jejich inteligence.
 

DeletedUser1318

Guest
tate, řekl bych že odlišnost je pouze jedna - pevnost nelze získat. jinak vyhlášení stojí 10.000 z městské kasy, rekrut v útoku probíhá klasicky - vyhlašující město má generála a ten rozdává další hodnosti. nevím jak je to v obraně - ještě jsem se do obrany nepřihlásil :)

možná bude vědět někdo z dalších zde diskutujících.
Podle informací ze hřbitova totak nějak bude. Myslel jsem, jestli tam není nějaká jiná vychytávka...
To tedy skoro vypadá, že je to záležitost pro hráče bez města, aby se dostali do bitvy a mohli splnit úkol.
Z Nového Hamburku asi mnoho obránců nepříjde.
Otázkou je, jestli to bude někoho bavit "sponzorovat", když je to zatím takové lízání medu přes sklo.
 

DeletedUser9371

Guest
Otázkou je, jestli to bude někoho bavit "sponzorovat", když je to zatím takové lízání medu přes sklo.

Tak jsem se zase po hodně dlouhé době na Westu pobavil. A pak že tady není zábava. Zkusím ten med i zobat zrní pod sklem. Vezmu si na to nerozemletý krunýř želvy a sukně, kterých mám plnou krosnu.lol
 

DeletedUser1318

Guest
Tak jsem se zase po hodně dlouhé době na Westu pobavil. A pak že tady není zábava. Zkusím ten med i zobat zrní pod sklem. Vezmu si na to nerozemletý krunýř želvy a sukně, kterých mám plnou krosnu.lol
Doporučuji Amorův šíp lásky, vzhledem k tomu, že výsledek bitvy o tuto pevnost je předem daný, je použití jiných zbraní skoro zbytečné :).

Ikdyž, může to být i jinak...
Napadá mne jiná otázka.
Na Eldorádu v Awesomii proběhly zatím dvě bitvy, kdy se utkalo 5 : 34 a 31 : 50.
Jak se počítá velikost odměny pro jednotlivé účastníky.
Samozřejmě podle jejich úspěšnosti v bitvě, ale je nějaký ranec odměn, který se dělí mezi zúčastněné, nebo je to dáno takříkajíc "tabulkově". Pokud by to bylo podle toho prvního modelu, pak by to tak úplně lízání medu přes sklo :) být nemuselo a těcch deset litrů z městské kasy by za to stálo.
 

DeletedUser

Guest
Tak jestli někdo - asi určitě ano - četl přehled novinek na rok 2014, tak tam z toho by mohl trošku vytušit, že ona pevnost ve středu by měla sloužit pro různé soutěže a akce, měly by být pak i různé odměny a tak. Měl by to mít na starost tým pro každou lokaci. Zatím je to jen v přehledu, takže nějaké bližší informace o tom zatím nemáme bohužel. Jestli pak dostaneme nějaké rozhraní nebo něco. Zatím je to ve hvězdách asi, ale pevnoust už tam teda stojí no :D
 

DeletedUser1318

Guest
... Zatím je to ve hvězdách asi, ale pevnost už tam teda stojí no :D
Stojí, a mimo rámec toho, co je uvedeno v oznámení, o ni jde už teď svádět normální bitvy s nenormálním koncem, tudíž její aktuální využití tak zcela ve "hvězdách" není.
Kdyby nebylo na hřbitově oznámení o bitvách, neptal bych se.
 

DeletedUser

Guest
To ze se o ni bojuje nebo spíše "bojuje" vím, moje město vedlo jeden z prvních útoků na ni :) A to, že to je ve hvězdách je trošku vytržene z kontextu. Bylo to myšleno na celkové pojetí toho konceptu, týkajícího se těch akcí/soutěží co s tím inno zamýšlí.
Myslím si ale, že kdyby jí nechali jen stát bez těch rádoby bojů, tak by asi udělali lépe.
 
Nahoru