- noví hráči nemají s čím porovnávat, takže těm to asi bude jedno - resp. ony práce můžou brát jako výzvu.
- nakupování produktů (bez ohledu na obtížnost práce) mi přijde jako způsob jak špatně investovat nugety, daleko lepší je např kombinace premium na větší zisk + trh, to mě fakt netrápí. Resp. když si to někdo kupuje, přeju mu to.
- do bitvy teď můžeš i bez města ne ? A i pro některé další úkoly je třeba něco provést, já se např. na S7 zasekl u toho, že to chtělo charakter :-)
- problém jsou NPCéčka do mdlob , osobně si mohu dovolit za den max. tak 2 duely a pak nesmím jít na žádnou nebezpečnou práci. Navíc potřebuji dávat v průměru pecky cca 250HP/kolo, což je z říše snů ... asi zkusím metodu nohy v teple a klid, s tím, že to stejně to v dalším updatu nějak poníží :-)
- ad rozum: no prostě jsem měl radost, že se tu někdo nestydí za to, že má rozum, ovládá elementární počty a umí i nějak uchopit výsledek: pro jistotu ještě jednou a trochu jinak: typická nová práce má náročnost cca 1050 bodů, oblečením to ponížím o 350 na 700 PB. Na tutu sumu mám 500 schopností a 175 atributů ( ty krát dva, nějaká barva tam 2x být prostě musí). Tj. mám např. jen 150 schopností, které mohu investovat 'špatně'.
Uchopení výsledku: pokud bych např. potřeboval na řemeslo produkty z 5 nových prací, tak pravděpodobně bude existovat build, kde se u třech z nich zároveň z nich dostanu do plusu - ale už mi nezbydou žádné schopnosti na pevnosti a duely (pro méně chápáve jedince: výběr oněch třech prací není náhodný, závisí na jejich náročnost ve schopnostech, tj. je určí matematika a nikoliv hráčovy preference). Navíc na základě prohlédnutí sortimentu dostavěných budov, jsem přesvědčen, že +350 PB v hadrech je podseknutých.