DeletedUser1451
Guest
Dám vám pár rad, které se vám budou hodit nejen při "propagování" této hry, ale i v životě:
1. Při tvorbě hry udávejte jako datum spuštění datum, ve kterém máte započítanou časovou rezervu na nepředvídatelné situace (viz. rodinné důvody grafika atd.). Jako přiměřená rezerva si myslím je 1/3 času, kolik vám práce zabere. Důvod proč si nechávat rezervu je prostý - pokud musíte datum vydání posouvat, ztrácíte svoji důvěryhodnost (kterou speciálně vy zrovna potřebujete) a moc fanoušků si tím nenaděláte. Když vydání stihnete dříve, tak příjemně překvapíte.
2. To je i k prvnímu bodu - "Tak Vás ještě trošku potrápíme " - Nás opravdu netrápíte, trápíte akorát sebe, protože ztrácíte zájemce o hru. Fráze "Omlouváme se, ale bohužel ...." by byla vhodnější.
3. Pokud chcete uspět, tak bych změnil přístup k věci. Berte to tak, že vy nám něco nabízíte - my si teď z vaší ještě neexistující hry na zadek nesedneme a pochybuju, že se zde najde někdo, kdo vás bude žadonit o to, aby jste tu hru dodělali, že se na ní strašně těší.
".A můžu vám zaručit že jestli náms budete potporovat a chválit tak tento projekt nepřestanem dělat " - Podporovat co? Zajíce v pytli opravdu nikdo podporovat nebude.
"No skuste si vytvářet hru na kterou vám polovina lidí nadává " - Ještě se uražte, co jsme to za lidi, že si dovolujeme nemít zájem o vaši hru . Mimochodem, nezaregistroval jsem, že by vám zde někdo nadával.
Berte to jako konstruktivní kritiku a ne jako, že se vám snažím házet klacky pod nohy. Ale pokud tu hru neberete jako věc, při který si pár kámošů zablbne a je mu jedno jestli tu hru bude někdo hrát, ale jako seriózní projekt, kde chcete vytvořit finální produkt a mít i svoje hráče a fanoušky, měli byste si ty rady vzít k srdci. Protože já jako "zákazník" mám jednoduchou možnost, a to přestat se o váš projekt zajímat...
1. Při tvorbě hry udávejte jako datum spuštění datum, ve kterém máte započítanou časovou rezervu na nepředvídatelné situace (viz. rodinné důvody grafika atd.). Jako přiměřená rezerva si myslím je 1/3 času, kolik vám práce zabere. Důvod proč si nechávat rezervu je prostý - pokud musíte datum vydání posouvat, ztrácíte svoji důvěryhodnost (kterou speciálně vy zrovna potřebujete) a moc fanoušků si tím nenaděláte. Když vydání stihnete dříve, tak příjemně překvapíte.
2. To je i k prvnímu bodu - "Tak Vás ještě trošku potrápíme " - Nás opravdu netrápíte, trápíte akorát sebe, protože ztrácíte zájemce o hru. Fráze "Omlouváme se, ale bohužel ...." by byla vhodnější.
3. Pokud chcete uspět, tak bych změnil přístup k věci. Berte to tak, že vy nám něco nabízíte - my si teď z vaší ještě neexistující hry na zadek nesedneme a pochybuju, že se zde najde někdo, kdo vás bude žadonit o to, aby jste tu hru dodělali, že se na ní strašně těší.
".A můžu vám zaručit že jestli náms budete potporovat a chválit tak tento projekt nepřestanem dělat " - Podporovat co? Zajíce v pytli opravdu nikdo podporovat nebude.
"No skuste si vytvářet hru na kterou vám polovina lidí nadává " - Ještě se uražte, co jsme to za lidi, že si dovolujeme nemít zájem o vaši hru . Mimochodem, nezaregistroval jsem, že by vám zde někdo nadával.
Berte to jako konstruktivní kritiku a ne jako, že se vám snažím házet klacky pod nohy. Ale pokud tu hru neberete jako věc, při který si pár kámošů zablbne a je mu jedno jestli tu hru bude někdo hrát, ale jako seriózní projekt, kde chcete vytvořit finální produkt a mít i svoje hráče a fanoušky, měli byste si ty rady vzít k srdci. Protože já jako "zákazník" mám jednoduchou možnost, a to přestat se o váš projekt zajímat...
Naposledy upraveno moderátorem: