• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Tento týden slavíme 16. narozeniny. S VÁMI jsme před 16 lety začali dobrodružství na prérii. Děkujeme VÁM! Více informací najdete na herním fóru

Nový duelový systém po update 1.33

DeletedUser

Guest
Dobře tedy, když tvrdí, že neexistuje jedna ultimátní cesta jak dominovat, tak máš v prstu dva tři další buildy jak modrému konkurovat. Prozradil by jsi nám třeba jeden?
 

DeletedUser

Guest
já si též nemyslím, že lze jen přes úhýbače jet, ael nemám to ničím podložené
 

DeletedUser9727

Guest
tomes ty jis udeřil hřebík na hlavičku a ještě jsi ukázal kdo je "lama"!


Víte co je smutný? Že bez odporu nedokážete nikdo hrát. Asi se vám to taky nelíbí, protože přeedtím vám stačilo dát 200 reflexy a houžka a byli jste skoro neporazitelní jak v obraně, tak utoku.


A víte co mě nejvíc rozesmálo? Jak jeden odporák, si dueloval v klidu 12 duelů denně a hned den po updatu se na chatu ptal kam si má dát body :DDD no to je teda skvělej duelant, když neví kam dávat body :))
 
já jsem před updatem byl chladňák odporák. hodně jsem dueloval a stačilo mi na 10 duelů cca 1000 zdraví. po updatu jsem hodil vše co šlo z odporu do přesky a úhybu. ve vystupování mám cca 120 schopností a je úplně nanic..

přesku i úhyb mám základy okolo 130 a dueluje se skvěle.. sice už nedávám 10 duelů denně ale 7 duelů dám klidně a zbyde mi ještě 1000Hp..

narazil jsem na hráče (rosty) a ten měl úhyb i přesku o 1000 větší.. ze 4 duelů za den jsem prohrál 3 a v tom 4tym duelu mi nadělil 1600dmg a já jemu 900 a on šel do mdlob (mě zbylo 39 životů)
je prostě vidět že nechutně zvýšili přesku s úhybem..

a ještě jedna věc mi vadí.
přesku a úhyb se nedají u hráčů zjistit. přijde mi to jako dost nefér ( a vždy přišlo) do dění ve hře zasahují všechny schopnosti.. nevím proč by měli být tyto dvě skryté.
stejně jako zdraví je hlavní schopností v bitvách a duelech stejně jako přeska s úhybem a vidět normálně je..

dřív odpor (houž a ref) byl taky vidět takže si hráči mohli v duelech vybrat "jo ten je odporák na něj nejdu"

přijde mi nefér tyto dvě schopnosti zvýhodňovat.. zvláště teď když přeska a úhyb je hlavní schopností a mají největší význam
 
tomes ty jis udeřil hřebík na hlavičku a ještě jsi ukázal kdo je "lama"!


Víte co je smutný? Že bez odporu nedokážete nikdo hrát. Asi se vám to taky nelíbí, protože přeedtím vám stačilo dát 200 reflexy a houžka a byli jste skoro neporazitelní jak v obraně, tak utoku.


A víte co mě nejvíc rozesmálo? Jak jeden odporák, si dueloval v klidu 12 duelů denně a hned den po updatu se na chatu ptal kam si má dát body :DDD no to je teda skvělej duelant, když neví kam dávat body :))

Ja jsem za odporáka nikdy nehrál :) A neměl jsem problém, že bych často prohrával jednou byl lepší den a podruhé se nedařilo. Bylo to prostě pestré a vyrovnené..
 
já jsem před updatem byl chladňák odporák. hodně jsem dueloval a stačilo mi na 10 duelů cca 1000 zdraví...

a to je právě to, o čem tady mluvíme, uhýbači před updatem 10 duelů s 1000 životy neměli šanci provést...

přijde mi nefér tyto dvě schopnosti zvýhodňovat.. zvláště teď když přeska a úhyb je hlavní schopností a mají největší význam

Tyto schopnosti nebyli hlavní a ani neměli takový význam, napsal jsi to dost šalamounsky, jakoby je měli posílit znovu, už když teď jsou dost významné...
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser

Guest
a ještě jedna věc mi vadí.
přesku a úhyb se nedají u hráčů zjistit. přijde mi to jako dost nefér ( a vždy přišlo) do dění ve hře zasahují všechny schopnosti.. nevím proč by měli být tyto dvě skryté.
stejně jako zdraví je hlavní schopností v bitvách a duelech stejně jako přeska s úhybem a vidět normálně je..

dřív odpor (houž a ref) byl taky vidět takže si hráči mohli v duelech vybrat "jo ten je odporák na něj nejdu"

přijde mi nefér tyto dvě schopnosti zvýhodňovat.. zvláště teď když přeska a úhyb je hlavní schopností a mají největší význam

Chlape, nohy na zem. A co kdyby nám přilepili k duelu ještě simulátor a my si mohli nejdřív zkusit jak to dopadne ?
 

DeletedUser

Guest
Ano, souhlasím s tím, že to není zas až tak vyrovnané a píši to sem ikdyž sem střelec,ale oproti tomu, mají zase chladáci výhodu ve zdraví a myslím si že jak je úkol na přehození schopností tak není zase takový problém dát body do uhýbání a to platí jak pro střelce tak pro chladáky takže to zase není tak rozdílné, každý si to musí udělat podle svého a někdy je chladík lepší než střelec, tot vše
 

DeletedUser6989

Guest
Dost často se mi daří patové situace tzn 0 dmg - 0 dmg.Hlavně u NPC.Před updatem se mi to nestávalo.Jinak mám úroveň 120 a přesnost a uhýbání kolem 60 i s bonusy.
 

DeletedUser9727

Guest
Pozor napsal sem Mistrovský duelant fire man :D :D :D

No hlavně, že ty seš hrdina, kterej utočí na hráče v neduelantským co? Kdyby to zkusil v duelantským, tak by nevyhrál a nemohl by si to dát do profilu :D Hochu dám ti radu, smaž učrt, tvoje výsledky jsou opravdu otřesné a to jak před updatem, tak po updatu :D
 

DeletedUser

Guest
ahojte

na sk6 hram vojaka a 80% casu za megatank 11-12 kHp alebo takmer megatank 7-9k Hp (najma v casoch s max 99 lvl - co bol vtedy tiez megatank). odpor somnikdy nehral tu za vojaka ale dopevnosti som chodil vzdy s plnym HP (max strata prezlecenim, no to skor ubralo zdravie z maximalky a tak bolo v boji plne aj ked ma duelovaly)

ano boli to casy ked boli vsetky druhy odporu . od priameho zamerania strelba k reflexom bez podpory huzky a opacne, po vseliake mezne posilnenie odporu.

ked som bol pevnostnik tak som vyuzival v obrane presnost, uhyb a posilnenu taktiku (oblecenie s premiom mi stacilo). vysledky duelov boli take ze som od odporaka schytal 1-2 rany za 200 az 300 a ja mu dal v obrannom duely 5-8 x 3O az 40. vyhry a prehry boli 50/50 s miernou prevahou na mojej strane. vlasne som mal expy a peniazky zadara a pokym som prisiel k pevnosti zdravie sa aj bez spania doplnilo. dost vsak bol neskor problem ked na mna sli 3-4 a to v poradi 1. odporak skusil nastavenie a 2.oporak potvrdil svojim prestavenim podla prveho duelu a nasledne sa na mne vysantili dvaja strelci na presnot a uhyb. ale to som mal kombinaciu atributov sila a charizma - koli fortom.

predposledny update som sielna max hp koli specializacii s 50 bodmi do taktiky a 30 do uhybu (handry na presuny dali zvysne schopnosti a pozehnane - tanky by mali vediet). co sa stalo ? odporakom trhlo a spaciroval som sa po svete s prstom v nose a aj uhybaci mali problem, stacilo byt trochu castejsie pri presunoch online tesne pred fortami , alebo sa presuvat priskokom. odporaci sa netrafili (nezistili obranu a uhybaci nemali nastavenie podla nich) prehraval som len na nahodne rany od odporu.

skusenosti som ziskal na en 11 kde som siel s kachnom odpor a vedel som silne aj slebe stranky odporu a snad aj univerzalnejsi ci jednostranne typy odporov - specializacie.

po novom update chapem merkelove nemietky a zdaju sa mi rozumne, ze teraz je jeden specializovany reskill ktore je tazke porazit - akurat ma jeden problem. ked sa stretnu dvaja ci traja takyto specialusti (cimviac v kope tym vacsi problem.) a to je HP . navzajom sa pokosia a maju 48. najma ak obdalec so stastim stoji priemerny duelant s vysokou presnostou a trebars aj minitank s atributmi v sile a dorazi posledneho. na kazdeho sa da vyzriet a aj tych spomenutych 145 bodov pre strelca uhybaca pre 90% duelov ma protistranu 1450 alebo 2900 Hp navyse pre chladaka. lebo chladak ma dost bodov do uhybu aby ho super netrafil a spravnym oblecenim s trochou vystupka ci taktikou sa miska vah moze lahko a pravidelne prehupnut na druhu stranu.

ako uz spomenul kachnak, da sa to .... a ako uz spomenul merkel, strelec uhybac je pre 99% hracov so vselijakym stupnom rozumovej vyspelosti automaticka vyherna volba.

cize mame tu 1% spekulantov voci masivnemu stadocku tych ktorym sa nechce spekulovat.

markel a kachnak ... obaja ste moji dobry kamarati a s oboma sa viem dokrvy pohadat a stale sme priatelia .... skuste viac pocuvat co druhy pise. a aj ostatny ... klapky z oci dole.

je pravda ze v inno neni ani jeden duelovy spekulant a rozumnych minimum.

jedine spravne riesenie pre cele duely je vratit sa ulne na zaciatok a zrkadlit protikladne duelove schopnosti v pomere 1:1 . preratat si na percenta a potom tieto tri dvojicky porovnavat, scitavat a odcitavat, nasobit a delit.
najskor vyratat silu poskodenia pre obe skupiny , potom cez presnost a uhyb urcit zaklad pre striafanie sa a vystupkom/taktikou to skorigovat %tami.

vsetko bude platit podla navodu, a bude duelova taka paleta buildov ze si kazdy najde svoj a uz bude musiet spekulovat 99% duelantov ....

poznamka:

nenadavajte na vojensky duelovy bonus. 95% vojakov ma v taktike 0 (slovom nula) bodov zo schopnosti.

strelci maju lepsie obranne oblecenie na taktiku pre obranu ako chladaci, ale chladak ked nie je hlupy si da take iste (ktore si zistite sami).

este jedna poznamka : zeny nie su horsie duelantky - oblecenie je to iste, aj ked v utoku to moze byt pre chlapov trosku lepie (maju to co je nize pasa, kyve sa a hompala sa a dociahne az po zem)
 
Naposledy upraveno moderátorem:
prakticky by se dalo souhlasit s výrokem ginli, kterej to shrnul v kostce, sice po něm luštit co básník chce říct je občas umění, ale dá se to *3*
 

DeletedUser

Guest
No videl som vela duelov a novy system je katastrofa. Obrovsky random. Bol to cisty zamer INNA aby vyrovnali rozdiel medzi top a podpriemernymi hracmi. Pretoze najviac prijmov maju z podpriemernej skupiny, chceli jej jednoducho napomoct...A nevravte ze to tak nie je...

U mna v meste koncia top hraci a neviem ich udrzat, lebo ich porazaju doslova s prepacenim za vyraz "lamy".
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
No videl som vela duelov a novy system je katastrofa. Obrovsky random. Bol to cisty zamer INNA aby vyrovnali rozdiel medzi top a podpriemernymi hracmi. Pretoze najviac prijmov maju z podpriemernej skupiny, chceli jej jednoducho napomoct...A nevravte ze to tak nie je...

U mna v meste koncia top hraci a neviem ich udrzat, lebo ich porazaju doslova s prepacenim za vyraz "lamy".

Chrakteryzuj podprůměrného hráče. Je to ten co víc pracuje než dueluje ? Protože potom pochybuju že by takovej nacpal hromadu bodů do úhybu a přesnosti.
Možná myslíš duelujícího, kterej prostě neměl až tak ideálně rozděleno a teď má díky možnosti reskylu.
Odůvodni co je špatně, protože to že se tvoji top nedokázali adaptovat na nově příchozí situaci dělá, z prominutím za výraz, lamy z nich.

Je mi jasné co lidem vadí. Doposud stačilo zaútočit jako první a bylo to v kapse. Potřeba vysoké taktyky dělala hráče bezzbranné (snad krom vojáků), zato teď už to tak jednoznačné neni.
 

DeletedUser11313

Guest
No, problém je spíše v tom, že opravdu brutálně stoupl vliv náhody. Na betě jsem to mnohokrát ověřil s NPC. Není nic neobvyklého, že první duel prohraju třeba 0:6 na zásahy a druhý bez jakékoliv změny naopak 6:0 vyhraju. A dle schopnostních bodů by to mělo být tak nějak rovnocené. A jsou i případy, kdy bych měl brutálně prohrát či suveréně vyhrát a WESTE DIV SE - nestane se. :lovec:
 

DeletedUser

Guest


Podriemerny hrac je ten ktory nerozumie ako funguval princip duelu. Tym situacia pekne nahrava. Ako sa moze top hrac adoptovat na novu situaciu ked je to o randome?To ze stacilo zaucit ako prvy...ak si to mal dobre rozlozene dalo sa to prezit.

Ano Johny the 5 presne o tom pisem.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
No, problém je spíše v tom, že opravdu brutálně stoupl vliv náhody. Na betě jsem to mnohokrát ověřil s NPC. Není nic neobvyklého, že první duel prohraju třeba 0:6 na zásahy a druhý bez jakékoliv změny naopak 6:0 vyhraju. A dle schopnostních bodů by to mělo být tak nějak rovnocené. A jsou i případy, kdy bych měl brutálně prohrát či suveréně vyhrát a WESTE DIV SE - nestane se. :lovec:
já v tom nevidím problém, ale spíše výhodu :-)
oba víme, že si hráč nejprve toho druhého důkladně proklepne co se týká hadrů a statů a pak zvažuje své možnosti. Průměrný hráč by pak měl být schopný domyslet si, kdo dostane kotel, ale pořád je tady ten faktor pravděpodobnosti ovlivněný poměrem schopností a ten zatraktivňuje duely (alespoň pro mne), víc než před updatem :-)

no a pokud fakt přijde náhoda, mám přece z craftu věci na doplnění HP a za hodinu jdu na to znovu ne? ;-)

jedine spravne riesenie pre cele duely je vratit sa ulne na zaciatok a zrkadlit protikladne duelove schopnosti v pomere 1:1 . preratat si na percenta a potom tieto tri dvojicky porovnavat, scitavat a odcitavat, nasobit a delit.
najskor vyratat silu poskodenia pre obe skupiny , potom cez presnost a uhyb urcit zaklad pre striafanie sa a vystupkom/taktikou to skorigovat %tami.

vsetko bude platit podla navodu, a bude duelova taka paleta buildov ze si kazdy najde svoj a uz bude musiet spekulovat 99% duelantov ....
Prosím tě co se změní oproti stávající situaci, když ty hodnoty vlivu dáš jedna k jedné? Asi jen tolik, že ti co jsou skutečně duelanty překopou schopnosti tak, že ti co mají v těch vlastnostech jen pár kombinovaných bodů zase nebudou vyhrávat a to už ani náhodou a zase bude pozdvižení v diskuzích jak je to špatně.
Nehledě na skutečnost, že bude stačit to mít všechno narváno v jedné schopnosti a nikdo si se mnou nezadá. Vojáky jsi sice poznámkou vyloučil, ale je poměrně jasné co by se dělo, že? :-) Takový odpor na entou ;-)


no a když už jsem tu taktiku nakousnul, podle mne mělo být inno v době vzniku pevností a bonusů skupin odvážnější a nebo chytřejší a taktiku použít jako pevností schopnost, vztah k duelům z taktiky pak začlenit jen do vystupování a vznikla by tak další silná schopnost pro výpočet duelů, která by buildům přidala na variabilitě, což by ještě více vyniklo právě teď při zesíleném vlivu úhybů...

navíc by se upřesnila role char skupiny voják
třeba je něco podobného časem napadne, ovšem nechci slyšet ten křik všech vojáků :-)
 

DeletedUser

Guest
Celej ten duelovej systém stojí za pikaču, hraju jak chlaďase na jednom serveru, tak na druhom střelce a ani jedno se mi nelíbí.
 
Nahoru