DeletedUser11313
Guest
*3* Ale může *7* To nevidíš, že duelování se dostalo do stereotypu? Dřívě bylo na výběr více cest, ale teď už jen modrý uhýbač.
A to je právě ten největší omyl.
*3* Ale může *7* To nevidíš, že duelování se dostalo do stereotypu? Dřívě bylo na výběr více cest, ale teď už jen modrý uhýbač.
tomes ty jis udeřil hřebík na hlavičku a ještě jsi ukázal kdo je "lama"!
Víte co je smutný? Že bez odporu nedokážete nikdo hrát. Asi se vám to taky nelíbí, protože přeedtím vám stačilo dát 200 reflexy a houžka a byli jste skoro neporazitelní jak v obraně, tak utoku.
A víte co mě nejvíc rozesmálo? Jak jeden odporák, si dueloval v klidu 12 duelů denně a hned den po updatu se na chatu ptal kam si má dát body DD no to je teda skvělej duelant, když neví kam dávat body )
já jsem před updatem byl chladňák odporák. hodně jsem dueloval a stačilo mi na 10 duelů cca 1000 zdraví...
přijde mi nefér tyto dvě schopnosti zvýhodňovat.. zvláště teď když přeska a úhyb je hlavní schopností a mají největší význam
a ještě jedna věc mi vadí.
přesku a úhyb se nedají u hráčů zjistit. přijde mi to jako dost nefér ( a vždy přišlo) do dění ve hře zasahují všechny schopnosti.. nevím proč by měli být tyto dvě skryté.
stejně jako zdraví je hlavní schopností v bitvách a duelech stejně jako přeska s úhybem a vidět normálně je..
dřív odpor (houž a ref) byl taky vidět takže si hráči mohli v duelech vybrat "jo ten je odporák na něj nejdu"
přijde mi nefér tyto dvě schopnosti zvýhodňovat.. zvláště teď když přeska a úhyb je hlavní schopností a mají největší význam
No videl som vela duelov a novy system je katastrofa. Obrovsky random. Bol to cisty zamer INNA aby vyrovnali rozdiel medzi top a podpriemernymi hracmi. Pretoze najviac prijmov maju z podpriemernej skupiny, chceli jej jednoducho napomoct...A nevravte ze to tak nie je...
U mna v meste koncia top hraci a neviem ich udrzat, lebo ich porazaju doslova s prepacenim za vyraz "lamy".
já v tom nevidím problém, ale spíše výhodu :-)No, problém je spíše v tom, že opravdu brutálně stoupl vliv náhody. Na betě jsem to mnohokrát ověřil s NPC. Není nic neobvyklého, že první duel prohraju třeba 0:6 na zásahy a druhý bez jakékoliv změny naopak 6:0 vyhraju. A dle schopnostních bodů by to mělo být tak nějak rovnocené. A jsou i případy, kdy bych měl brutálně prohrát či suveréně vyhrát a WESTE DIV SE - nestane se. :lovec:
Prosím tě co se změní oproti stávající situaci, když ty hodnoty vlivu dáš jedna k jedné? Asi jen tolik, že ti co jsou skutečně duelanty překopou schopnosti tak, že ti co mají v těch vlastnostech jen pár kombinovaných bodů zase nebudou vyhrávat a to už ani náhodou a zase bude pozdvižení v diskuzích jak je to špatně.jedine spravne riesenie pre cele duely je vratit sa ulne na zaciatok a zrkadlit protikladne duelove schopnosti v pomere 1:1 . preratat si na percenta a potom tieto tri dvojicky porovnavat, scitavat a odcitavat, nasobit a delit.
najskor vyratat silu poskodenia pre obe skupiny , potom cez presnost a uhyb urcit zaklad pre striafanie sa a vystupkom/taktikou to skorigovat %tami.
vsetko bude platit podla navodu, a bude duelova taka paleta buildov ze si kazdy najde svoj a uz bude musiet spekulovat 99% duelantov ....