• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

West 2.0 - diskuze

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser11063

Guest
Pravda ,no co stím uděláme snad se dočkáme :)

nejsmutnější na tom je, že s tím neuděláme nejspíše nic - lidi už vzdali naděje na to, že by se INNO nějak zajímalo o to co téhle hře chybí - co chtějí sami hráči. Vzdali se naděje cokoliv s tím dělat protože mají pocit že je to předem prohrané. Vem si kolik lidí podepsalo dopis a kolik se vyjadřuje v tomto tématu - to je obrovský rozdíl.

jenže já si myslím že je potřeba se ozývat stále že tuhle hru posílají do kytek a možná se tam jednou někdo probudí nebo ho osvítí rána do hlavy a začnou se taky zajímat o to proč staří hráči odcházejí a nový nepřicházejí, popř hrát nevydrží dlouho. Celá tato hra je o lidech. A když někdo narazí na novou hru tak se zkusí registrovat na zkoušku anebo se optají zda za to tato hra stojí. A ve fázi umírání většiny světů pro nudu za to fakt nestojí.
 

DeletedUser12110

Guest
Add obchod v pevnosti - Konkretni changelog pro 2.0 zatim nemame.

Add nazory hracu - Pokud INNO uzna, ze je natolik genialni a zpetnou vazbu nepotrebuje, pak ji ignorovat bude. A ma na to pravo, protoze TW je komercni produkt firmy, nic, co by bylo nejakym zpusobem povinne.
 

DeletedUser

Guest
To neznamená že to nemůžeme kritizovat. My jsme spotřebitelé, a pokud se nechaovaj alespoň trochu podle toho, jak chceme, tak následky sami na sobě taky ponesou (Už je vlastně nesou - na hlavní stránce je, že je 40 000 hráčů, pamatuji si jak jich bylo 150 000)
 

DeletedUser11063

Guest
jen y mě zajímalo těch 40 000 je počítáno jak? Dle všech nicků na všech světech?
Když si vezmete že hodně lidí hraje několik světů - 2 a více, někdo i všechny, tak se počet nicků sníží.
A pokud je těch 40 000 bráno jako počet lidí - kolik z nich hraje skutečně aktivně a kolik lidí je pouze "mrtvá síla"
 

DeletedUser12110

Guest
Muzete, ale uz z principu nemusi kritika padnout na urodnou pudu. Pokud si nasledky nest chteji / musi, protoze (Dle nekterych tady z fora) nerozumi marketingu, pak si je ponesou.
Jen jsem tim chtela rict, ze nechapu prispevky o neplneni slibu, nezvysovani levelu, prilisne vydelecnosti projektu etc. Co se oprav bugu tyce, v tomto ohledu jsem s vetsinou fora zajedno - Zejmena pokud si hru platim, ocekavam ji v plne funkcnosti. O budoucim vyvoji se ale nikdo z osob za nej zodpovednych vybavovat nemusi - West je produkt firmy, hra, nikdo vas nenuti platit si premium, potazmo vubec hrat.

(Nijak se zde nechci zastavat jen nugetovych hracu, sama ano, premium pouzivam, ale jen to, co dostavam jako "vyplatu" - A jak uvedla Chick v rozhovoru, kdyz uvazite ty kvanta prace, kontrol soba, ..., rozhodne se to jen pro premium delat nevyplati)

De facto je to stejne, jako kdybyste vyrobci ovocnych piv psali, ze pivo ma byt horke a tyhle splasky co nabizi pivo nejsou. Je to jeho vec, kupce ma.

Posledni dobou se INNO i tuto cinnost, ktera je nad ramec (Ano, kvalitni firma se zakazniku pta, zadny zakon ale podnikateli zpetnou vazbu nenarizuje), vykazuje, na hodnoceni je jeste brzo, ale uvidime..

Tento nazor berte prosim jako nazor hrace. Jako clen teamu samozrejme vase podnety v potaz beru, v souvislosti s posilanim techto podnetu dal me muzete zadat o pomoc a tyto podnety dale posilame (Viz dopis Jazzrabita)
_____________________________________________________________

jen y mě zajímalo těch 40 000 je počítáno jak? Dle všech nicků na všech světech?
Když si vezmete že hodně lidí hraje několik světů - 2 a více, někdo i všechny, tak se počet nicků sníží.
A pokud je těch 40 000 bráno jako počet lidí - kolik z nich hraje skutečně aktivně a kolik lidí je pouze "mrtvá síla"

Techto 40000 je soucet vsech svetu, pokud tedy nekdo pod jednim nickem hraje dva svety, je do celkoveho poctu zapocitan 2x. Mrtvou silu (Dejme tomu od lvlu 20 nize) si muzes jednoduse spocitat sam dle zebricku jednotlivych svetu :)
 
NO nevím,ale pokud se zamyslíš,tak myslíš že pevnost je nepotřebná věc?? CO budeš dělat po splnění všech ukolů??Za druhé neřekl jsem anio slovo o srovnání charakterů.ALe každy kdo se zamyslí a ne hned vnucuje lidem svoje myšenky a snaží se hrát na chytrého jako ty ví,že bez dělníků si pevnost nepostavil!:D takže to jsme vám jako charakter byly jen na výstavbu a pak se můžem jít klouzat??:D POkud jsi si toho nevšiml,tak ostatní charaktery jsou v boji zvýhodněni moc proti dělníkům.Dělník je fajn na začátku světa,když je co budovat,ale pak jeho smysl skončí,to je to na co jsem poukazoval.A rozohdně to nevyřešili stavěním pořád dál a dál kostele!A Jak si nemám nesmyslů,jako želvy,sobi atd nevšímat,když patří do hry??

Toto si napsal o shrovnání charakterů, myslím že to je dost výmluvné, tak netvrď opak...

Začněte už se starat o potřebné věci,jako pevnosti a srovnání trochu charakterů v bitvě a bonusů!!!!

Já jsem popřemýšlel o pevnostech dost, pro mne jsou nepotřebné. Nevlastním žádnou a nechodím o ně bojovat. Ona ta pevnost k ničemu není, jedině to co padne z boje stojí za něco. Ale to se dá snadněji sehnat "denní aktivitou"a pracemi. Jestli by nikdo pevnost nepostavil, mě by nic neubylo. Vděk hledej u těch kterým si pevnost stavěl, ale tam si asi nic vzájemně předhazovat nebudete, každý se zasloužil něčím.

Nevím jak moc jsou ostatní charaktery zvýhodněni, vůbec bych se tomu nedivil. Ostatně dělníci měli svého času dost přehnaný bonus. Každopádně dělník do bitev opravdu není. Ať má schopnosti na práce, stavbu, řemesla a třeba nějaké to pěstění a chov zvířat (do budoucna), zkrátka manuální činnosti, ale boj je třeba přenechat jiným. A je třeba se smířit s tím že v boji pokud se zapojíš, tak budeš méně zdatný.
 

DeletedUser11063

Guest
nortia: Takže když budu hodně přísný ze 40 000 "hrajících" hraje skutečně jenom 10 000 lidí
Nechci být přehnaně kritický ale jenom tento pokles značí že je něco špatně. Akorát zatím nepochopili co dělají špatně.
Plnění slibů: no nevím ale přišli s tím jak by mohli vypadat nově města a jak by byla upravena a od té doby nic. Přitom podle toho obrázku tehdy to měli rozdělané. Tak proč to nedodělali?


McBracey: ano každý dělá něco jiného. Mě například baví pevnosti i s povoláním dělníka. Duely jsou pro mě zbytečné - takže když si někdo stěžuje, že dřív byly lepší tak nemohu říci jak to bylo, protože na duely chodím jen opravdu výjimečně - spíše je schytávám :)
Co se týká denních úkolů tak ty moc nedělám - nevím zda už je nějak upravily - ale přijde mi u nich zadávání těch prací dost o náhodě.
No a bonus dělníka: jj má bonus na stavbu - jenom škoda že už není co stavět. Dneska už moc klasických dělníků nenajdeš. Z většiny se stali duelanti, dobrodruzi či štíty do bitev - char. který pro toto určený není ale přesto to dělají, protože jim nic jiného nezbývá. Ano byla to volba každého na začátku co chtěl dělat. Jenže bez dělníků by se město tak rychle nepostavilo, takže potřeba byly.


Co se chovu zvířat týče tak o tom nic moc nevím, ale vychovávání zvířat - starání se o ně aby nechcíply je naprostá blbost co se do westu nehodí :)
A nebo tím chovem myslíš "mazlíčky a jejich slavnou kočičku" :-)
 

DeletedUser

Guest
kdyby spustili migraci, tak by tech cca 10 000 lidi hralo treba na jednom svete. Jenze je odlozena, doufam, ze ne na furt jako poker, novy duelovy system...

popravde receno nevim, na co se ceka, protoze hraci se jasne vyjadrili v ankete na foru. naopak nasi hraci z aliance resi, co hrat misto westu. nekteri opravdu zacali rusit ucty, nekteri se hazi do dlouhodobejsi hibernace, nekteri se predelavaj na duely jako nahrazku bitev o pevnost. proste aktivita stoji za prd.

sam jsem si rekl, ze pockam do podzimu a pokud nebude migrace, tak pomigruju pryc z westu:)
 

DeletedUser

Guest
Co se týče dělníků, je tu ještě jeden problém. Ano, mají bonus na stavbu, ale podle mě to není zas tak velká výhoda, samozřejmě vám to nějaký ty stavební bodíky přidá. Jde o to, že dělník má příšerně nudnou hru. Pro dělníka existuje vlastně jen jeden build (myslím pro toho, který chce být opravdu ten nejlepší ve svém oboru) - vše cpát do síly a stavění. A také stavějící dělník vlastě jen zadává práci, nemůže se nějak "přímo účastnit hry" jaky když ovládá panáčky v bitvě o pevnost nebo duelant se alespoň "dívá" na to, kolik soupeři sebral v duelu zdraví v jednotlivých kolech atd. atd.
Doufám, že jsem to napsal srozumitelně. Prostě a jednoduše, hrát za dělníka je nudná věc.

PS: Sám jsem jen na jediném světě a hraji tam za dělníka, takže vím, o čem mluvím.
 
podle me uvaha: mam desetiprocetni bonus na stavbu, proto se ustavim az k smrti, tak nejak moc nesouvisi verzi westu, navic analogicky by slo degradovat jakykoliv jiny charakter ... tim ti ovsem vubec nechci brat (hanit) tvuj styl hrani, to je jen tva volba a urcite si k ni mel nejaky duvod ...
 

DeletedUser12110

Guest
Delnika jsem hrala a protoze utocnici kvuli silne vojenske vezi chodi zprava, nekolikrat jsem pocitila silu jeho bonusu ;) Zadny charakter neni co se bitev tyce vylozene zatracenihodny, jde o to, aby s nim velitel a hrac umeli pracovat.
Sama jsem mela bitevniho delnika asi 4 mesice (Ucet jsem potom smazala, ne vsak kvuli nejake nespokojenosti s charakterem nebo buildem). Vedeni bitvy mivalo prehled o mych schopnostech, staveli se vedle me vojaci s vysokym vedenim a ikdyz jsem nekolikrat pres ten vystrceny rypak na vezi dostala, vesmes jsem s delnikem dosahovala stejnych vysledku jako vojaci (Mela jsem cca 3000HP, pozdeji k peti tisicum, bez jakehokoli premia). Jde o to umet s tim systemem zachazet (K tomu nemam co rict, bitvam jsem sama velela asi trikrat a to jen proto, ze nebyl k dispozici nikdo jiny) a nebat se - V tom je cely (ne)uspech bitvy, ve spolupraci. Pokud vlezu na poloprazdne vezi na hrot, zatimco zbytek se bez jakehokoli pokynu stahuje na druhou stranu, samozrejme ji nespasim. V dobre odvelenych bitvach kde byla kvalitni spoluprace hracu jsem jako delnik vzdy mela uplatneni.

Add zvirata: Ja v tom vidim mirnou "inspiraci" West Wars pro Facebook, kde nachazite pri pracich ruzne produkty, jejichz - prevedeno na klasicky West - sbirka vam odemkne dalsi lvl zvirete, ktere vam prinasi ruzne bonusy. Tam je na vyber z nejakeho ptaka, kone a tusim psa nebo ceho. V teto forme se mi to libi :)

Add migrace: Migrace je blokovana nasi stranou, nebot je na uvazeni adminu jednotlivych jazykovych mutaci
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Co se chovu zvířat týče tak o tom nic moc nevím, ale vychovávání zvířat - starání se o ně aby nechcíply je naprostá blbost co se do westu nehodí :)
Dobrý vtip. Ikonickými postavami divokého západu jsou indiáni, kovbojové a pak nějací ti pistolníci. I název napovídá, že povoláním kovboje bylo "vychovávání" zvířat - konkrétně krav. Prostě se o ně starat, aby nechcíply. Nebo aby je nesežrali indiáni, případně pistolníci (pokud tedy nezaplatili). Proč se ti zdá, že se to do TW nehodí? Pochopitelně je otázkou, jak to udělají.
 

DeletedUser

Guest
Jj máš pravdu hlavně ať už nechají grafiku jaká je ... furt si zvykat na novou je něco ...
 

DeletedUser11063

Guest
Dobrý vtip. Ikonickými postavami divokého západu jsou indiáni, kovbojové a pak nějací ti pistolníci. I název napovídá, že povoláním kovboje bylo "vychovávání" zvířat - konkrétně krav. Prostě se o ně starat, aby nechcíply. Nebo aby je nesežrali indiáni, případně pistolníci (pokud tedy nezaplatili). Proč se ti zdá, že se to do TW nehodí? Pochopitelně je otázkou, jak to udělají.

Ano vše je otázkou zpracování to uznávám.

Ale já mám spíš obavy, aby z toho neudělali to, že budeš mít vedle sebe mazlíčka, kterého budeš muset krmit, hrát si s ním, pečovat o pelech, kupovat mu věci a podobně aby byl spokojenej, nestrádal a nechcípl - tohle přímo se do westu podle mého opravdu nehodí.
 

DeletedUser12821

Guest
Taky se vyjádřím.
Add grafika: mi se návrh nové grafiky velmi líbí. Můžete si říkat co chcete, ale když porovnám současnou grafiku s tím návrhem, pak skutečný divoký západ připomíná mnohem více ta nová grafika...

Add migrace: slyšel jsem, že migrace bude možná pouze na starých světech - neprémiových jak se říkávalo. A to z důvodu jejich oživení, respektive v plánu je zachovat pouze tři z 10ti těchto světů. Čili mě osobně by se to netýkalo, ale ptám se, nechtěly by trochu oživit už i ty novější světy? Asi kromě Colorada rozhodně chtěly.

Add zvířátka: No budiž, kovboyové či indiáni se starali o stáda krav, tak mi dejte tu možnost si to stádo krav koupit a prodávat pak maso... Už to vidím jak nejobávanější duelant lítá po světě s kočičkou s růžovou mašlí... Ano záleží na zpracování, souhlas, ale je mi jasné jak to dopadne: Bude to stát tunu nuget, kdo to mít nebude bude znevýhodněn, nebude to zapadat do celkové koncepce hry. Rád bych se mýlil.
 
Dobrý vtip. Ikonickými postavami divokého západu jsou indiáni, kovbojové a pak nějací ti pistolníci. I název napovídá, že povoláním kovboje bylo "vychovávání" zvířat - konkrétně krav. Prostě se o ně starat, aby nechcíply. Nebo aby je nesežrali indiáni, případně pistolníci (pokud tedy nezaplatili). Proč se ti zdá, že se to do TW nehodí? Pochopitelně je otázkou, jak to udělají.

To by se mi docela líbilo dělat kovboje, chtělo by to něco víc než práci, však hra nemusí znamenat jen boje. Nová mapa se mi taky líbí, čuju že práce se budou přijímat z jiných fleků, to je zřejmé. Vypadá to daleko lépe a možná je to celé počin, na vkládání ještě neexistujících věcí do budoucna. Do prostředí mapy bude určitě možné provozovatelem přidávat (během času) další objekty. Snad tam jednou nějaká farma anebo železnice bude.
 

DeletedUser9990

Guest
Krátký,leč konečně nějaký zajímavý rozhovor s "produkt manažerem". Převzato z SK fóra.
(jestli už to zde někde je v oznámení,tak se omlouvám)
http://forum.the-west.sk/showpost.php?p=281610&postcount=3

Pro duelanty je také do budoucna slibný nový,dle jeho slov "super duelový systém".
No uvidíme,jestli vydržíme :-)
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru